6/7 euro voor een pakketje naar het buitenland ( ook nog buiten eu :|?)quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Even een ticket aanmaken, zie http://services.dealextreme.com/
Leg even uit wat het probleem is. Waarschijnlijk moet je hem terugsturen. Zij storten na ontvangst van het kapotte product en een kopie van je verzendbewijs de verzedkosten + productkosten terug.
Stuur het altijd aangetekend op. Kosten liggen rond de 6/7,- euro.
Ik zag um eerst!quote:
Is jouw KM-928 ook zo schel? Of is mijne stukquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb bij Popbuying de Kanen KM928, KM92 en KM888 hoofdtelefoons gekocht. Alleen de KM928 is de moeite waard.Leuke baskwantiteit en eenvoudige muziek zonder al te veel lagen klinkt gewoon lekker. Absoluut geen audiofiel genot maar perfect als rondslinger-setje. De rest kun je vergeten. Vooral de KM888 is bedroevend slecht.
Voor het geld dat je er voor betaald kun je VEEL beter een Sennheiser HD201 kopen ofzo. De KM888 ziet er ook rete cheesy uit. Op de foto's was hij een stuk bevalliger.
Even linkje naar de KM928
En een linkje naar de KM888
Wat raar, die van mij gaat wel laag, en ook wel goed door maar elke keer hoor ik de snare drum en de crash en de hihat heel hard in mn orenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Negakinu het volgende:
Die van mij is niet schel. Eerder boomy. Laag en diep. Ik moet er zelf wat treble in draaien op de equaliser van mijn Sony X1050. Goede grime/dubstep in ears zijn dit. Logge diepe beats klinken lekker. Rockmuziek klinkt een stuk minder.
Ja ik dacht ook nadat iedereen zo EXTREEM positief was over de MD52 dat het een ruwe diamant zou zijn maar het valt me wel wat tegen. OK het is ook niet heel slecht maar het is meer zilver ofzo.. Niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Negakinu het volgende:
ik zou Kanen gewoon afschrijven. Experiment mislukt. Voor een heel klein beetje meer heb je andere Chinese in ears zoals Soundmagic PL30, Beta Brainwavz of Cyclone PR1 en die klinken echt een stuk beter. Vooral die Cyclone is een topper. Geen Kanen meer voor mij, zonde van het geld. Ook al zijn ze bijna gratis.
10,45 euro. Is schijnbaar wat duurder geworden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
6/7 euro voor een pakketje naar het buitenland ( ook nog buiten eu :|?)
hoe kom je aan die prijs :$?
moet namelijk een pakketje hier in nl verzenden ; dat kost me al 6 nog wat geloof ik?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zag um eerst!![]()
![]()
![]()
Alweer bijna een topic vol!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Negakinu het volgende:
ik zou Kanen gewoon afschrijven. Experiment mislukt. Voor een heel klein beetje meer heb je andere Chinese in ears zoals Soundmagic PL30, Beta Brainwavz of Cyclone PR1 en die klinken echt een stuk beter. Vooral die Cyclone is een topper. Geen Kanen meer voor mij, zonde van het geld. Ook al zijn ze bijna gratis.
nog steeds weinig bass op mn md52's hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook nadat iedereen zo EXTREEM positief was over de MD52 dat het een ruwe diamant zou zijn maar het valt me wel wat tegen. OK het is ook niet heel slecht maar het is meer zilver ofzo.. Niet zo bijzonder.
Lieve schat je hebt het over een camera, ik over een setje Kanen oordoppen (MD52)quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nou ja, snachts is de kwaliteit duidelijk minder, (max. 8 frames p/sec)
met daglicht is t goed te doen.. maar heb de mijne maar fijn doorverkocht aan iemand die zo'n gun sport doet..
daar is tie goed genoeg voor.
Of aan de doppen. Ik denk niet dat alle doppen van Kanen hetzelfde klinken, aangezien ik toen ik zelf mijn MD52 lijmde hij alweer anders klonk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een beetje meer geld? Zijn totaal andere prijzen... $30/$50![]()
Het is ook een kwestie van "wat je niet kent mis je niet".
Hoewel ik mijn Kanen zwarte kokosnoten echt prettiger vind klinken dan de HD201. Daar klinkt rage against the machine echt spectaculair op![]()
Maar Unreal geeft weer een totaal ander beeld. Geen touw aan vast te knoppen als we over geluid gaan discussiėrenKan ook aan de combinatie van muziek, mp3 speler, smaak, trommelvliesjes liggen. Als ik aan mijn equalizer sleutel klinkt het ook kut bij bepaalde presets, andere weer perfect
Misschien dat jij zo'n purist bent, die niet aan de equalizer gaat rommelen?![]()
Kijk, daar heb ik wat aan. Klopt het dat ik een foto van het product moet meesturen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Even een ticket aanmaken, zie http://services.dealextreme.com/
Leg even uit wat het probleem is. Waarschijnlijk moet je hem terugsturen. Zij storten na ontvangst van het kapotte product en een kopie van je verzendbewijs de verzedkosten + productkosten terug.
Stuur het altijd aangetekend op. Kosten liggen rond de 6/7,- euro.
Nee, waarschijnlijk niet. Als de spanningen maar goed zijn. 230V hier.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. Klopt het dat ik een foto van het product moet meesturen?
En gaat het uitmaken dat er een stekker voor amerika bij zit, maar ik een europese heb gepakt? Een pc voedingskabel?
Vast wel, maar dat weegt zoveel dat het niet uit kan met luchtpost (lijkt me) of je krijgt echt ruk kwaliteitquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Foxio het volgende:
Zijn der ergens DJ gadgets te verkrijgen via China. Zoals mixers, speakers, versterkers, allemaal van dat soort dingen.
Vaak niet rendabel wegen gewicht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Foxio het volgende:
Zijn der ergens DJ gadgets te verkrijgen via China. Zoals mixers, speakers, versterkers, allemaal van dat soort dingen.
daar kan je best wel is gelijk in hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Unreal88 het volgende:
Ik heb wel het idee dat die ebay chinezen mn mailadres doorgeven aan een spamserver. En dat is vervelend want voor mn paypal gebruik ik hotmail en dat spamfilter zuigt
Verder vind ik het geen probleem -> Ze verdienen door mn mailadres weg te geven -> goedkopere prijzen en ik heb er geen last van verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |