quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef Ole het volgende:
Ik heb I*()&^)*%^)*&^)&^ al de hele dag dat stomme liedje in mijn kop![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je van een ringtone?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Karstman het volgende:
Is het nummer al uit op single? Het lijkt me het ideale valentijnskado!
Geef dat als Valentijnskado en je weet in elk geval zeker dat je geen sex hebt die avond!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Karstman het volgende:
Is het nummer al uit op single? Het lijkt me het ideale valentijnskado!
quote:
quote:
Ja maar, maar....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Als ie klaar is, JJH, dan krijgen wij hem ook he?
Even mijn collega's tot waanzin drijven de komende wekenmaanden!
* Greys mompelt iets over vrouwen en techniek...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, maar....... Het was een garpje.
Moet ik er dan mee bezig? Je kunt ook gewoon het nummer als ringtone instellen toch?
Jullie weten ook alles in je voordeel te gebruiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys mompelt iets over vrouwen en techniek...
Ik vind het een prima plan om met een Oud-Hollandsche act te komen. Eerst een orgelman die aan het orgel aan het zwengelen is, terwijl 2 dames in klederdracht toekijken. Vervolgens komen er 2 Alkmaarse kaasboeren het podium op met zo'n kaasdraagplank, waar Sieneke dan uiteraard op zit. Vervolgens begint Sieneke haar lied, en voeren de 2 dames en 2 heren met elkaar een klompendans uit op de achtergrond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef cptmarco het volgende:
even een crosspost:
ze moeten er gewoon een mooi hollands plaatje van maken: een orgeldraaiermannetje naast het orgel, Sieneke en de achterdanseresje een moderne/hippe versie van klederdracht aan laten trekken. Maak het gewoon lekker herkenbaar voor alle buitenlanders...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan om met een Oud-Hollandsche act te komen. Eerst een orgelman die aan het orgel aan het zwengelen is, terwijl 2 dames in klederdracht toekijken. Vervolgens komen er 2 Alkmaarse kaasboeren het podium op met zo'n kaasdraagplank, waar Sieneke dan uiteraard op zit. Vervolgens begint Sieneke haar lied, en voeren de 2 dames en 2 heren met elkaar een klompendans uit op de achtergrond.
Aandacht verzekerd![]()
De Tros belt je morgen even om een en ander verder uit te werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan om met een Oud-Hollandsche act te komen. Eerst een orgelman die aan het orgel aan het zwengelen is, terwijl 2 dames in klederdracht toekijken. Vervolgens komen er 2 Alkmaarse kaasboeren het podium op met zo'n kaasdraagplank, waar Sieneke dan uiteraard op zit. Vervolgens begint Sieneke haar lied, en voeren de 2 dames en 2 heren met elkaar een klompendans uit op de achtergrond.
Aandacht verzekerd![]()
Het zou nog kunnen werken ook!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aandacht verzekerd![]()
Bedankt voor die blumen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Je hebt je wel keurig aan het maximaal toelaatbare aantal mensen gehouden!
And tulips. Lots of tulips!
[ afbeelding ]
oh haiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Je hebt je wel keurig aan het maximaal toelaatbare aantal mensen gehouden!
And tulips. Lots of tulips!
[ afbeelding ]
Prachtig ook hoe hij te kijk werd gezet door Sylvie Meisquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Albert bij Boulevard over Sieneke... "dat meisje mag er niet de dupe van mag worden"
Gister was het nog anders hè?Anders krijgt hij geen item om uit te zenden over haar
quote:A: En hoe vond je het songfestival? Heb je nog gekeken? Nou...(.verschrikkelijk he)??
S: Ik vond het wel leuk, lekker volks
A:
Tatjana met d'r grote bakkes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Prachtig ook hoe hij te kijk werd gezet door Sylvie Meis
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
Winnaar vorig jaar?
Kneuzengitaartje?
Bedoel je zijn viool?
Sieneke komt op 4 binnen in de MegaTop 5.quote:metmichiel 4. Ik ben verliefd (sha-la-lie) - Sieneke #MT5 #3FM
Da's echt vanaf de eerste seconde overduidelijk een viool, dus ik weet niet wie dat bij Boulevard een gitaar noemde, maar die heeft dan vast een andere winnaar gezien vorig jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh iemand bij Boulevard noemde het net een gitaartjeIk heb het vorig jaar niet gevolgd.
Als je 5 dagen per week over showbizz lult bij Boulevard, dan onthoud je toch niet alle personen meer, alsof je nou van elk jaar alle deelnemers nog weet bij een Songfestival, niet iedereen is fan van dat liedje of kijkt graagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt vanaf de eerste seconde overduidelijk een viool, dus ik weet niet wie dat bij Boulevard een gitaar noemde, maar die heeft dan vast een andere winnaar gezien vorig jaar
Misschien met dees.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt vanaf de eerste seconde overduidelijk een viool, dus ik weet niet wie dat bij Boulevard een gitaar noemde, maar die heeft dan vast een andere winnaar gezien vorig jaar
En hoezo vind je het een dramanummer dan? Ik vond het wel een heel leuk nummer eigenlijk
Daar heb ik al een topic over geopendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aandacht verzekerd![]()
quote:
Is dat echt van al die jaren je meest favo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
De Olsen Brothers. Mijn meest favoriete songfestivalnummer ooit
Wie dat kneuzengitaartjes durft te noemen die... nou... die.... mjah
quote:Dat de Olson Brothers (zij startten hun eerste band in 1965!) echte doorzetters zijn, blijkt uit het grote aantal deelnames aan Deense voorrondes. De twee broer deden in 1978 (2e), 1979 (8e), 1980 (5e) en 1986 een gooi naar de overwinning, zodat ze Denemarken op het Eurovisie Songfesival mochten vertegenwoordigen. In 1989 (3e) en 1990 (3e) probeerde Jørgen Olsen het solo. In 2000 was het eindelijk raak en mochten de broers naar het songfestival in Stockholm met "Fly on the wings of love". Het lied werd vooraf niet als favoriet gezien, maar de twee broers werden verrassend winnaar van het songfestival. De lichteffecten en geluidsklap in combinatie met duizenden lampjes in het publiek hebben hieraan zeker bijgedragen.
Laat me raden, het was geen handjeklap?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef Urquhart het volgende:
Tatjana wordt live afgezeken door George Baker en Daniel Dekker op Shownieuws
Ah ja joh, het topic is toch bijna volquote:
We kunnen ook proberen om de SC weer nieuw leven in te blazen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Overigens hoeft er misschien ook geen deeltje 8 van [NSF] te komen.
Gaan we gewoon verder in [NED] en al die andere topics
George Baker: Tatjana is een beetje in de war. Het is ook niet niets voor zo'n meisje als je al zolang niet meer op tv bent, dat je dan ineens weer volop in de aandacht staat. Dan gaat een mens gekke dingen doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat me raden, het was geen handjeklap?
Mijn god... ik heb Tatjana anders heel wat zinnigere dingen horen zeggen dan George Bakerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
George Baker: Tatjana is een beetje in de war. Het is ook niet niets voor zo'n meisje als je al zolang niet meer op tv bent, dat je dan ineens weer volop in de aandacht staat. Dan gaat een mens gekke dingen doen
Doen we!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen ook proberen om de SC weer nieuw leven in te blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |