quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef Ole het volgende:
Ik heb I*()&^)*%^)*&^)&^ al de hele dag dat stomme liedje in mijn kop![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je van een ringtone?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Karstman het volgende:
Is het nummer al uit op single? Het lijkt me het ideale valentijnskado!
Geef dat als Valentijnskado en je weet in elk geval zeker dat je geen sex hebt die avond!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Karstman het volgende:
Is het nummer al uit op single? Het lijkt me het ideale valentijnskado!
quote:
quote:
Ja maar, maar....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Als ie klaar is, JJH, dan krijgen wij hem ook he?
Even mijn collega's tot waanzin drijven de komende wekenmaanden!
* Greys mompelt iets over vrouwen en techniek...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, maar....... Het was een garpje.
Moet ik er dan mee bezig? Je kunt ook gewoon het nummer als ringtone instellen toch?
Jullie weten ook alles in je voordeel te gebruiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys mompelt iets over vrouwen en techniek...
Ik vind het een prima plan om met een Oud-Hollandsche act te komen. Eerst een orgelman die aan het orgel aan het zwengelen is, terwijl 2 dames in klederdracht toekijken. Vervolgens komen er 2 Alkmaarse kaasboeren het podium op met zo'n kaasdraagplank, waar Sieneke dan uiteraard op zit. Vervolgens begint Sieneke haar lied, en voeren de 2 dames en 2 heren met elkaar een klompendans uit op de achtergrond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef cptmarco het volgende:
even een crosspost:
ze moeten er gewoon een mooi hollands plaatje van maken: een orgeldraaiermannetje naast het orgel, Sieneke en de achterdanseresje een moderne/hippe versie van klederdracht aan laten trekken. Maak het gewoon lekker herkenbaar voor alle buitenlanders...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan om met een Oud-Hollandsche act te komen. Eerst een orgelman die aan het orgel aan het zwengelen is, terwijl 2 dames in klederdracht toekijken. Vervolgens komen er 2 Alkmaarse kaasboeren het podium op met zo'n kaasdraagplank, waar Sieneke dan uiteraard op zit. Vervolgens begint Sieneke haar lied, en voeren de 2 dames en 2 heren met elkaar een klompendans uit op de achtergrond.
Aandacht verzekerd![]()
De Tros belt je morgen even om een en ander verder uit te werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan om met een Oud-Hollandsche act te komen. Eerst een orgelman die aan het orgel aan het zwengelen is, terwijl 2 dames in klederdracht toekijken. Vervolgens komen er 2 Alkmaarse kaasboeren het podium op met zo'n kaasdraagplank, waar Sieneke dan uiteraard op zit. Vervolgens begint Sieneke haar lied, en voeren de 2 dames en 2 heren met elkaar een klompendans uit op de achtergrond.
Aandacht verzekerd![]()
Het zou nog kunnen werken ook!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aandacht verzekerd![]()
Bedankt voor die blumen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Je hebt je wel keurig aan het maximaal toelaatbare aantal mensen gehouden!
And tulips. Lots of tulips!
[ afbeelding ]
oh haiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Je hebt je wel keurig aan het maximaal toelaatbare aantal mensen gehouden!
And tulips. Lots of tulips!
[ afbeelding ]
Prachtig ook hoe hij te kijk werd gezet door Sylvie Meisquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Albert bij Boulevard over Sieneke... "dat meisje mag er niet de dupe van mag worden"
Gister was het nog anders hè?Anders krijgt hij geen item om uit te zenden over haar
quote:A: En hoe vond je het songfestival? Heb je nog gekeken? Nou...(.verschrikkelijk he)??
S: Ik vond het wel leuk, lekker volks
A:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |