Omdat we een kaartje willen sturen?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij beland er morgen op de Underkoffer-redactie een sloot koffie op 't scherm die zijn weerga niet kent. Kun je de mail ff heir posten?
Oh, dat dacht ik. Wat ga je met die paint doen, dan? Ik kwam binnenvallen toen de eerste paints werden gemaakt, ken voor de rest de aanleiding niet, behalve dan dat Alberto jarig is.quote:
Haha!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef dubidub het volgende:
Ik heb hem zelf al aangepast:
[ afbeelding ]
Hij gaat op de 'echte' postquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Wat ga je met die paint doen, dan? Ik kwam binnenvallen toen de eerste paints werden gemaakt, ken voor de rest de aanleiding niet, behalve dan dat Alberto jarig is.
Ik ga adresgegevens proberen te achterhalen. En dan sturen we die paint opquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Wat ga je met die paint doen, dan? Ik kwam binnenvallen toen de eerste paints werden gemaakt, ken voor de rest de aanleiding niet, behalve dan dat Alberto jarig is.
Het vinden van de adresgegevens van Alberto is denk ik vrij lastig...quote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga adresgegevens proberen te achterhalen. En dan sturen we die paint op
Ach en anders kun je ze via sbs vast sturen.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het vinden van de adresgegevens van Alberto is denk ik vrij lastig...
Laptop batterij is bijna leeg -> dubidub gaat bijna slapen
Ik denk ook niet dat ik het thuisadres krijg van Alberto hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het vinden van de adresgegevens van Alberto is denk ik vrij lastig...
Laptop batterij is bijna leeg -> dubidub gaat bijna slapen
quote:
Tof.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het thuisadres krijg van Alberto hoorMaar een adres waar we zeker weten dat hij hem krijgt is wel leuk
Hahahaha je weet maar nooitquote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef Maraca het volgende:
Hopelijk krijgen we niet shownieuws op ons dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |