M'n eerste afbeelding werd gecensureerd, dus dan pas je je aan. Da's wat anders als moeilijk doen.quote:
Hoe drijven we hem precies tot wanhoop danquote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef dubidub het volgende:
Ik zie de reclame van volgende week al voor me:
(Ingesproken door Pepijn Bierenbroodspot):
Hoe een groepje onschuldige internetgebruikers Alberto Stegeman tot wanhoop dreven...
Volgende shot komt die kaart in beeld
Ok maar das de laatste wijziging hequote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
M'n eerste afbeelding werd gecensureerd, dus dan pas je je aan. Da's wat anders als moeilijk doen.
Doe maar strengquote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok maar das de laatste wijziging he
Maracaquote:
Of allebei dezelfde mail sturenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maraca![]()
En ik was aan het typen tot ik me bedacht dat ik toch eigenlijk veel beter via de undercoverinnederland website kan mailen?
Ik had em al hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef dubidub het volgende:
Ik heb hem zelf al aangepast:
[ afbeelding ]
Jij bent scherp op deze avondquote:
quote:
Kijk nou wat je met je grap veroorzaaktquote:What the f* is this?
This is not The Who but some german fat fuck.
Im glad you guys lost the war.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had em al hoorIk ga redelijk snel hier.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef dubidub het volgende:
[..]Ik had 't kunnen verwachten. Mooi werk iig.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef Maraca het volgende:
Mail is afStuur hem naar SBS en naar Underkoffer.. hopelijk heb ik voor de 14e een reactie
Volgens mij beland er morgen op de Underkoffer-redactie een sloot koffie op 't scherm die zijn weerga niet kent. Kun je de mail ff heir posten?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef Maraca het volgende:
Mail is afStuur hem naar SBS en naar Underkoffer.. hopelijk heb ik voor de 14e een reactie
Ik vind bedrijven die niet binnen 1 dag terugmailen bij voorbaat stom.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef Maraca het volgende:
De paint zit er niet in hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij beland er morgen op de Underkoffer-redactie een sloot koffie op 't scherm die zijn weerga niet kent. Kun je de mail ff heir posten?
Ik heb m ook maar geupload.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt, maar we moeten die amerikanen fucken
Hulp nodig bij grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |