quote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef TheKC het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor, ben er volgende week zondag wel weer
De groeten!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef TheKC het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor, ben er volgende week zondag wel weer
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef WcPot het volgende:
Ik ga er ook weer van door tot volgende week![]()
Het gaat dan ook om albertoquote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb niet eerder meegemaakt dat mensen zo snel een paint maaktenTof hoor
Dat dusquote:Op zondag 7 februari 2010 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om alberto
Ja dat gaat natuurlijk boven allesquote:Op zondag 7 februari 2010 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om alberto
Gaan we nou moeilijk doen?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:46 schreef dubidub het volgende:
Sorry, vond 't wat koud, heb ff een shirtje aangetrokken en m'n fallus weggewerkt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef dubidub het volgende:
Ik zie de reclame van volgende week al voor me:
(Ingesproken door Pepijn Bierenbroodspot):
Hoe een groepje onschuldige internetgebruikers Alberto Stegeman tot wanhoop dreven...
Volgende shot komt die kaart in beeld
Tof!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef dubidub het volgende:
Hoe een groepje onschuldige internetgebruikers Alberto Stegeman tot wanhoop dreven...
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef dubidub het volgende:
M'n eerste afbeelding werd gecensureerd, dus dan pas je je aan. Da's wat anders als moeilijk doen.quote:
Hoe drijven we hem precies tot wanhoop danquote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef dubidub het volgende:
Ok maar das de laatste wijziging hequote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
M'n eerste afbeelding werd gecensureerd, dus dan pas je je aan. Da's wat anders als moeilijk doen.
Doe maar strengquote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok maar das de laatste wijziging he
Maracaquote:
Of allebei dezelfde mail sturenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maraca![]()
En ik was aan het typen tot ik me bedacht dat ik toch eigenlijk veel beter via de undercoverinnederland website kan mailen?
Ik had em al hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef dubidub het volgende:
Ik heb hem zelf al aangepast:
[ afbeelding ]
Jij bent scherp op deze avondquote:
quote:
Kijk nou wat je met je grap veroorzaaktquote:What the f* is this?
This is not The Who but some german fat fuck.
Im glad you guys lost the war.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had em al hoorIk ga redelijk snel hier.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef dubidub het volgende:
[..]Ik had 't kunnen verwachten. Mooi werk iig.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef Maraca het volgende:
Mail is afStuur hem naar SBS en naar Underkoffer.. hopelijk heb ik voor de 14e een reactie
Volgens mij beland er morgen op de Underkoffer-redactie een sloot koffie op 't scherm die zijn weerga niet kent. Kun je de mail ff heir posten?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef Maraca het volgende:
Mail is afStuur hem naar SBS en naar Underkoffer.. hopelijk heb ik voor de 14e een reactie
Ik vind bedrijven die niet binnen 1 dag terugmailen bij voorbaat stom.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef Maraca het volgende:
De paint zit er niet in hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij beland er morgen op de Underkoffer-redactie een sloot koffie op 't scherm die zijn weerga niet kent. Kun je de mail ff heir posten?
Ik heb m ook maar geupload.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt, maar we moeten die amerikanen fucken
Hulp nodig bij grap
Omdat we een kaartje willen sturen?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij beland er morgen op de Underkoffer-redactie een sloot koffie op 't scherm die zijn weerga niet kent. Kun je de mail ff heir posten?
Oh, dat dacht ik. Wat ga je met die paint doen, dan? Ik kwam binnenvallen toen de eerste paints werden gemaakt, ken voor de rest de aanleiding niet, behalve dan dat Alberto jarig is.quote:
Haha!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef dubidub het volgende:
Ik heb hem zelf al aangepast:
[ afbeelding ]
Hij gaat op de 'echte' postquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Wat ga je met die paint doen, dan? Ik kwam binnenvallen toen de eerste paints werden gemaakt, ken voor de rest de aanleiding niet, behalve dan dat Alberto jarig is.
Ik ga adresgegevens proberen te achterhalen. En dan sturen we die paint opquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Wat ga je met die paint doen, dan? Ik kwam binnenvallen toen de eerste paints werden gemaakt, ken voor de rest de aanleiding niet, behalve dan dat Alberto jarig is.
Het vinden van de adresgegevens van Alberto is denk ik vrij lastig...quote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga adresgegevens proberen te achterhalen. En dan sturen we die paint op
Ach en anders kun je ze via sbs vast sturen.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het vinden van de adresgegevens van Alberto is denk ik vrij lastig...
Laptop batterij is bijna leeg -> dubidub gaat bijna slapen
Ik denk ook niet dat ik het thuisadres krijg van Alberto hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het vinden van de adresgegevens van Alberto is denk ik vrij lastig...
Laptop batterij is bijna leeg -> dubidub gaat bijna slapen
quote:
Tof.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het thuisadres krijg van Alberto hoorMaar een adres waar we zeker weten dat hij hem krijgt is wel leuk
Hahahaha je weet maar nooitquote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef Maraca het volgende:
Hopelijk krijgen we niet shownieuws op ons dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |