Die had ik al gezienquote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Oh, excuus, het was Taiwanees!
http://betagids.omroep.nl/uitzending/34912580/nps-wereldcinema:-wayward-cloud/
Let vooral op de mededeling over het gebruik van watermeloenen.
Met als onderdeel een opa die door een veld rent met een watermeloen ja?quote:
Nou, dat klinkt alsof ik echt enorm iets gemist heb.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Dat weet ik niet, ik ben afgehaakt na een man die een watermeloen aan het vingeren was. En toen ik weer inhaakte was een mevrouw zich aan het bevredigen met een leeg flesje water, waarna ze de dop kwijt was.
De dansende piemel iigquote:Op zondag 7 februari 2010 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt alsof ik echt enorm iets gemist heb.
Ik had hem dus al gezien en heb nog net niet in mn broek gepiest van de hysterische dansjes van gays in jurkjes en nep punt tietenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft moest het uitzenden, die vertelde al dat er bakken met klachten over binnen zijn gekomen.
Gek he?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft moest het uitzenden, die vertelde al dat er bakken met klachten over binnen zijn gekomen.
Niet als je oud, versleten en gelovig bentquote:Op zondag 7 februari 2010 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, toch jammer dat we die gemist hebben.gezien de youtube. Maar echt? serieus klachten? Hier kan je toch alleen maar heel hard om lachen?
*proest*quote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Chell het volgende:
Zo, ik heb een boek besteld en haaknaalden en katoenspul dus nu móet ik haken wel gaan kunnen en leuk gaan vinden. Dat ik nog niet verder ben gekomen dan een sliertje vergeten we maar even
Nee, het moet blijven! Ik vermaak me ieder jaar weer kostelijk in het ESF forum hier op Fok!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb net een handje chips opWas erg lekker maar nu ga ik deaud van de pijn in m`n pens
![]()
Dat Songfestival kan beter afgeschaft worden, wat een drama!
Kweenie psies. Lang genoeg om de handen van m@x mee aan elkaar te binden in ieder gevalquote:Op zondag 7 februari 2010 23:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
hoe lang is je sliertje uiteindelijk geworden?
Psies!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, het moet blijven! Ik vermaak me ieder jaar weer kostelijk in het ESF forum hier op Fok!
Nee, niet gezien, wat was dat dan ?quote:Op maandag 8 februari 2010 06:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteravond naar het meisje zonder gezicht gekeken
iemand dat toevallig ook gezien?
petje af hoe de ouders ermee omgaan, maar jeetje, hoe moet het kind zich voelen als ze zich straks realiseert hoe ze eruit ziet
het zag er echt afschuwelijk uit en ik kreeg de indruk dat de ouders de wereld toch ook wel door een roze bril zagenquote:Op maandag 8 februari 2010 07:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, wat was dat dan ?
Zonder gezicht ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Ja, ik vind het idd ook echt heeeeeeeeeeeeeeel jammer.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt alsof ik echt enorm iets gemist heb.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Chell het volgende:
Zo, ik heb een boek besteld en haaknaalden en katoenspul dus nu móet ik haken wel gaan kunnen en leuk gaan vinden. Dat ik nog niet verder ben gekomen dan een sliertje vergeten we maar even
Dat was ook het moment dat ik afhaakte. Ik had even een filmfestival deja vu. Heb daar ooit een vage Franse film gezien waar ik echt geen bal aan vond en niks van snapte en aan het eind ging iedereen staan en applaudiseren en vroeg ik me echt af of zij wel dezelfde film hadden gezien.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Dat weet ik niet, ik ben afgehaakt na een man die een watermeloen aan het vingeren was.
quote:Op maandag 8 februari 2010 07:57 schreef moussy het volgende:
[..]
het zag er echt afschuwelijk uit en ik kreeg de indruk dat de ouders de wereld toch ook wel door een roze bril zagen![]()
Het meisje zonder gezichtOh hemel... daar kan ik echt alleen maar van zuchten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat het moeilijk is een zwangerschap af te breken, en dit meisje zal vast plezier hebben in haar leventje, maar pfoe... al die operaties, en dan de blikken van mensen buiten, een zusje dat wel 'normaal' is... Pfff...***
Hij keek wel een beetje ongemakkelijk toen hij de propvolle huiskamer instapte en opeens omsingeld was door vrouwen en kinderenquote:Op maandag 8 februari 2010 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik vind het idd ook echt heeeeeeeeeeeeeeel jammer.![]()
Oh, en voor de nieuwsgierigen. Mijn huis was niet leeggeroofd zaterdag en die meneer is gisteren de camera komen halen.![]()
We lijken best op ze...quote:Op maandag 8 februari 2010 08:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij keek wel een beetje ongemakkelijk toen hij de propvolle huiskamer instapte en opeens omsingeld was door vrouwen en kinderen
Ik denk dat dat het eerste was wat hij in de auto tegen zijn vrouw zei.quote:
Dat viel wel mee toch, dat zou zo zijn als we allemaal in onze gehaakte bikini en konijnensloffen rond een vuurtje aan het dansen waren.quote:
incl aubergine?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch, dat zou zo zijn als we allemaal in onze gehaakte bikini en konijnensloffen rond een vuurtje aan het dansen waren.
Oh ja wacht, hij kwam net daarna, was ik even vergeten.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch, dat zou zo zijn als we allemaal in onze gehaakte bikini en konijnensloffen rond een vuurtje aan het dansen waren.
Hij keek wel beduusd toen hij binnenkwamquote:Op maandag 8 februari 2010 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja wacht, hij kwam net daarna, was ik even vergeten.
Mja, klinkt bekendquote:Op maandag 8 februari 2010 09:03 schreef pinquit het volgende:
nou, zo op de vroege ochtend een SC binnenvallen waar het over dingen gaat waar je eigenlijk beelden bij nodig hebt, die je eigenlijk niet wil zien![]()
snap je?
nou heb ik toch een hoop gemist merk ik alquote:Op maandag 8 februari 2010 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja wacht, hij kwam net daarna, was ik even vergeten.
jah, die van Maxquote:Op maandag 8 februari 2010 09:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou heb ik toch een hoop gemist merk ik al
kan ook met gewone bloem hoor! Of met zelfrijzend bakmeel. Je wil gewoon niet graag genoegquote:
150 gram zelfrijzend bakmeel, 150 gram gesmolten boter, 150 gram suiker, 3 eieren en een zakje vanillesuiker. Supercake.quote:
zie twitter, luiwammesquote:Op maandag 8 februari 2010 10:03 schreef pinquit het volgende:
nouhou! met zelfrijzend bakmeel worden mijn cakes vies. en wat moet er door de bloem? ik heb geen bakpoeder. cakemeel halen kost minder moeite, maar tis koud buiten
quote:200 gram bloem, 200 gram basterdsuiker, 4 eieren en 200 gram boter. tl vanilleessence of citroensap. Easypeasy
Die tweedequote:
Weet je het zeker? Die van Pessie is geniaalquote:
mn knokkelsquote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Wel 5 minuten kloppen he, dan wordt ie lekker luchtig.
Verkeerde been uit bed gestapt denk ikquote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef pinquit het volgende:
jadie heeft niet door dat ie in een nieuwsuitzending zit zeker
nuja tis precies hetzelfde, behalve de hoeveelheidquote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die van Pessie is geniaal
(tenminste met haar oven, in die van mij lukt geen enkele cake-achtige substantie)
ow, okquote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
nuja tis precies hetzelfde, behalve de hoeveelheid
auquote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef k_i_m het volgende:
200 graden, 30 minuten en af en toe even prikken.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:19 schreef pessie het volgende:
Ow ja! Ik had gisteren een valentijnskaart in mn PM staan!
Ga je nou serieus twijfelen aan mijn vermogen een goed cake-recept te geven?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die van Pessie is geniaal
(tenminste met haar oven, in die van mij lukt geen enkele cake-achtige substantie)
Tot vrijdag?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb echt een zeldzaam slecht humeur vandaag. Mijn wederhelft ligt in zijn nest te rotten terwijl hij om 14.00 uur naar zijn werk moet en we nog boodschappen moeten doen, en dan neemt hij ook nog eens de auto mee, waardoor ik straks met kind op de fiets moet als ik nog naar mijn moeder in het ziekenhuis wil.
En het is hier koud en ik ben vergeten te bellen naar de HA, dus nu moet ik weer wachten tot vrijdag voor ik een afspraak kan maken.
Hallo...aandacht!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben vergeten dat ik vanmorgen een uur in de klas was uitgenodigd om te aanschouwen hoe de leeslessen in hun werk gaanEn ik moet vanmiddag op een onmogelijk tijdstip in het ziekenhuis zijn voor onderzoeken. En ik voel me beroerder dan goed voor me is
Eigenlijk zou ik het liefst terug in bed kruipen
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben vergeten dat ik vanmorgen een uur in de klas was uitgenodigd om te aanschouwen hoe de leeslessen in hun werk gaanEn ik moet vanmiddag op een onmogelijk tijdstip in het ziekenhuis zijn voor onderzoeken. En ik voel me beroerder dan goed voor me is
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kusknuffelkroel. Wil je ook nog een valentijnskaart?quote:
oh gaan ze iets aan de pijn doen!?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee want dat is iets wat moet. Ik ga dood van de pijn
die hoop heb ik al lang opgegevenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
oh gaan ze iets aan de pijn doen!?
iemand die me snaptquote:Op maandag 8 februari 2010 11:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Kusknuffelkroel. Wil je ook nog een valentijnskaart?
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Vivi het volgende:
TF, ik vind het echt rot voor je
Kim, waarom ligt je moesje in het ziekenhuis?
Zucht. Ik heb weer eens een " Alles moet helemaal anders-bui" ..
Waar zal ik beginnen?. Partner uitmoorden?
ik was eerderquote:
Dat vind ik geen goede startquote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Vivi het volgende:
Het huis herinrichten helpt hier ook wel een beetje in geval van zo een bui.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Vivi het volgende:
Niks eiks. Maar soms erger ik me gewoon. Omdat ie niet van lezen houdt. Of continue over zijn motor babbeltquote:Op maandag 8 februari 2010 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]wat heeft hij gedaan?
En dank
Daar hebben er meer last vanquote:Op maandag 8 februari 2010 11:17 schreef Vivi het volgende:
En ik heb al weken een libido van onder het vriespunt![]()
![]()
.
Die van mij doet aan winterslaapquote:Op maandag 8 februari 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van![]()
Ik heb gewoon geen libido...
quote:
Dit dus...quote:Op maandag 8 februari 2010 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gewoon 44, ze kosten alleen 66 want dat extra geld gaat naar het goede doel. Dacht ik
PM mij maar, als je nog tips wiltquote:Op maandag 8 februari 2010 10:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh ja om het weer even over eten te hebben: iemand nog lekkere ideeën om te maken??
Krijg morgen wat vriendinnen te eten, dus moet ze wel even overrompelen met mijn kookkunsten
(moet niet te moeilijk zijn)
Ik vind Jenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
Wij aten gister hollands pannetje met sperziebonen. Eigenlijk nog best knap zo op de zondag net na de kerk... Maar het smaakte me echt heel goed, eindelijk een bord eten naar binnen...
Ok ik had gister ook al een stuk brownie op... Maar de pannenkoeken ging m niet worden. Oh en Jen at uiteraard niets...
doet maar PM danquote:Op maandag 8 februari 2010 12:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb wel een lekker recept ervoor, vind ik tenminste
quote:Op maandag 8 februari 2010 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh hemel... daar kan ik echt alleen maar van zuchten...
Ik snap dat het moeilijk is een zwangerschap af te breken, en dit meisje zal vast plezier hebben in haar leventje, maar pfoe... al die operaties, en dan de blikken van mensen buiten, een zusje dat wel 'normaal' is... Pfff...
ik ziettetquote:
ja duhh ze was moequote:Op maandag 8 februari 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Het viel mij op dat Jen echt een heel stil muisje is in gezelschap.
Jah, arm ding... Ze was inderdaad niet helemaal zichzelf..quote:
quote:
quote:
Je hebt blosjes van het persen zie ik.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:26 schreef huuphuup het volgende:die kaarten, kleurdoos heerlijk mens
je bent lekker bezig geweest
zulke creaties moeten niet geheim blijven natuurlijk
Ja, en lang haarquote:Op maandag 8 februari 2010 12:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt blosjes van het persen zie ik.
Ja, dat is een goed idee!!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
die moet je uitgeven als serie kaarten!
geweldig !
Hyves werkt niet goed op mn werkquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
die moet je uitgeven als serie kaarten!
geweldig !
quote:
Je bedoelt die van het AH kaartje?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:21 schreef pessie het volgende:
Haha! Leuke valentijnskaartjes hier!
Wij hadden gisteren zelfgemaakte/zelfbedachte pasta carbonara. Was erg lekker vond ik zelf. Vooral met de geroerbakte gegratineerde groentes uit de oven!
mannen.. Xquote:
jaloers isquote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
mannen hebben andere humorIk heb die paint van mij doorgemaild naar Peace, maar niet echt reactie op gekregen.
Hotstone massage is gereserveerd!!
Ik heb geen idee hoe het is, maar ik hoor om me heen dat het veel lekkerder is dan een gewone massage, dus maar een keer proberen... is het al vrijdag?? Ik heb een leuke week deze week!!quote:
Zijn we ook wel even aan toe...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:41 schreef Linda2205 het volgende:
Oh ja, diaan, dat wilde ik nog zeggen: Wat heelijk zo'n dagje samen weg, geniet ervan!
Ow dat is goedkoper als een dagje winterkriebelarrangementquote:Op maandag 8 februari 2010 14:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Klinkt heerlijk Diaan, zo'n dagje ontspannen..
Ik hoorde laatste van iemand dat je hier vlak over de grens goede last-minutes kunt boeken bij roompot-bad bentheim. En dan een huisje met luxe sauna en bubbelbad. Je kind 's middags en 's avonds vroeg op bed, en paps en mams heerlijk ontspannen.. Geloof dat ze 125 euro betaald hadden voor een weekendje..
Daar moet ik echt eens naar kijken als ik tijd kan vinden
Lekker zeg!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
mannen hebben andere humorIk heb die paint van mij doorgemaild naar Peace, maar niet echt reactie op gekregen.
Hotstone massage is gereserveerd!!
Dat is waar. Ik denk dat ik Peace een massagecursus voor zn verjaardag geef. Enige nadeel: dan moet ik zelf ook gaan doen en ik vind masseren bij iemand niet leuk, gemasseerd worden wel!!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Maar dan heb je wel een hot-stone massage. Bij dat weekend moet je Peaceman aan de slag zetten
Vorig jaar is ze gevallen met d'r fiets en toen is er vanalles gebroken en afgescheurd in haar schouder. Toen hebben ze dat na een maand aankijken (quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Vivi het volgende:
TF, ik vind het echt rot voor je
Kim, waarom ligt je moesje in het ziekenhuis?
Ik gooi deze er nog even in....quote:Op maandag 8 februari 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iemand nog goede ideeën voor hippe kapsels/haarkleur? Ik ga vanavond naar de kapper en ben aan het bedenken wat te doen. Moussy, jouw linkje heb ik ook nog even bekeken, maar voor nu nog niet iets echt geschikts gevonden... wel een aantal dingen evt. voor de zomer!!
Een kapsel uitzoeken en er persoonlijke wensen tegenaan gooien?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:02 schreef Pvoesss het volgende:
Het rechter kapsel vind ik echt onwijs tof
Die is gaaf...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Een kapsel uitzoeken en er persoonlijke wensen tegenaan gooien?
Ik ga ook weer, geef het groeien op.. ben weer aanhet klooien met knippies en stieken.
Ik wilde zoiets als die rechter..
[ afbeelding ]
Dat gaat Peaceman niet leuk vinden... op die kale plek na, vind ik het best een leuk kapsel.quote:
Ik vind het iets te kaal, maar vind het wel heel leukquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaat Peaceman niet leuk vinden... op die kale plek na, vind ik het best een leuk kapsel.
I know...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef moussy het volgende:
Van voren is het al zo ongeveer () bij mij, maar dan met 1 'bobkant'
Ik vind hem te groot, een randje was wel leuk geweestquote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
I know...
Die kale plek vind ik echt niet mooi hoor.
Ja een subtiel randje.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind hem te groot, een randje was wel leuk geweest
of beide?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja een subtiel randje.
Hmm ik zie allemaal mooie kleuren. Ben nu weer aan het twijfelen... zal ik oranjekoper of zwart doen?
Ja, daar denk ik ook aan. Nu heb ik mn haar roodachtig en het achterste gedeelte onderaan zwart. ik heb een beetje het model dat jouw rene ook heeft, alleen het onderste/achterste gedeelte korter Ik denk erover om bovenop oranjekoper te doen en dan uit laten lopen in zwart...quote:
ik wacht altijd zo lang met naar de kapper gaan dat "alleen de puntjes" uiteindelijk best een heel flink stuk isquote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben veel te gehecht aan mn lange haar.... En als ik bij de kapper zit dan is het standaard "alleen de puntjes".
Lekker! Ik wil ook naar de zonquote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik wacht altijd zo lang met naar de kapper gaan dat "alleen de puntjes" uiteindelijk best een heel flink stuk is![]()
Ik ga naar Frankrijk, ik pm de camping wel
Neen. Althans, dat hebben we besloten maar ons kent ons en ik denk dat dat besluit nog best eens kan veranderen. Anyway, het plan was om niet op vakantie te gaan dit jaar zodat onze huwelijksreis echt vét kan worden en we daar dus de centjes voor kunnen gebruiken. Maar ja, * Raissa needs zon!quote:
grijs is de mode hoor! Grijs is het nieuwe blond.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef Linda2205 het volgende:
Lekker huup! Waar ga je heen?
Haar is hier draaaamaaaa. Sowieso valt het met bossen tegelijk uit, had ik van de week een enorm lange grijze haaren is het zo lang dat ik het amper meer normaal kan borstelen, maar ben ik te lui voor de kapper
niet als je 21 bentquote:Op maandag 8 februari 2010 17:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
grijs is de mode hoor! Grijs is het nieuwe blond.
Mijn haar is te kort om er wat anders mee te doen, kwa model dan. Kleur wil nog weleens veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef bodpa09 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja, dat lijkt me ook wel heftig idd..
de teller staat bij mij op 2 grijze (hoofd!)haren.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef bodpa09 het volgende:VERVEN! Of een pruikje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
Mijn eerste reactie: ZIEN...quote:
ze bestaan!quote:
gewoon die hele hap afscheren joh, voel je je in een klap weer 12quote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef bodpa09 het volgende:
Een poezepruikje... ach Carice en Halina hebben er soms ook een.
Het was maar een haartje he...maar toch, voelde me acuut bejaard. Gelukkig hangt er nog niks verder. Phew.
Ja bij mij is het dus nog wel lang.. maar toch nog zo kort...quote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef huuphuup het volgende:
woah bodpa!![]()
![]()
Pvoess gek is dat he?ik vind het vooral zo gek dat je dan met je hand door je haar gaat en dan ineens is je haar al op maar je hand nog nie klaar voor je gevoel
het luchtigtoetje-effect
![]()
Ik heb mn haar ook pas geknipt en er is ruim 20 of 25 cm af. T was dan ook wel veel te lang en veel te dood weer. Maar ik ga echt nooit naar de kapper. Wsl ga ik pas weer als het weer bijna tot mn gat komt en dan laat ik weer een boel eraf halen
Tot het moment dat je er achter komt dat je zo stram bent dat je er niet eens meer zo goed bij kan... Nee, dan voel je je jong zegquote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gewoon die hele hap afscheren joh, voel je je in een klap weer 12![]()
Dan stap je over op veet, dr op klodderen en afspoelen kan iedereen op de tast!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:47 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Tot het moment dat je er achter komt dat je zo stram bent dat je er niet eens meer zo goed bij kan... Nee, dan voel je je jong zeg
Hoe weten jullie nou weer dat ze zwanger is?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:
aha! wie is die meneer naast je?
en is dat de papa van de buikbaby? kloondinges!![]()
nooooh ben jij gek!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan stap je over op veet, dr op klodderen en afspoelen kan iedereen op de tast!
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Pvoesss het volgende:
Grmblkl voor de 145959403ste keer ik ben echt niet zwanger!!
Hebben jullie niet dat je helehola stuk gaat van dat scheren? Ingegroeide haren, irritatie, bultjes, kapotte plekjes etc. Kort vind ik prima, maar kaal, neuh, veel te veel gejeuk en gedoe.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gewoon die hele hap afscheren joh, voel je je in een klap weer 12![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nooooh ben jij gek!![]()
ik ben allergisch voor iets wat in dat veet-spul zit brrrrik heb een keer mn oksel gedaan. Het heeft welgeteld twee seconden erop gezeten en toen een heel stuk huid onder mn oksel weggebrand. Mijn god wat deed dat zeer zeg.
![]()
ben blij dat k met mn oksel begonnen was en niet daar
valt wel mee eigenlijk. Maar ik zorg wel dat ik altijd een scherp mesje heb, die vervang ik dus heel regelmatig, dat scheelt de helft.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Hebben jullie niet dat je helehola stuk gaat van dat scheren? Ingegroeide haren, irritatie, bultjes, kapotte plekjes etc. Kort vind ik prima, maar kaal, neuh, veel te veel gejeuk en gedoe.
volgens de huisarts was ik niet de eerste die daarmee kwam. Het leek me zo ideaalquote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik klodder gewoon een eind heen, godzijdank nergens last van
Niet meer sinds ik er na het scheren creme tegen luieruitslag op smeerquote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Hebben jullie niet dat je helehola stuk gaat van dat scheren? Ingegroeide haren, irritatie, bultjes, kapotte plekjes etc. Kort vind ik prima, maar kaal, neuh, veel te veel gejeuk en gedoe.
Wat smeer je erop dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik er na het scheren creme tegen luieruitslag op smeer.
Och als je het maar trimt hoor je mij niet klagen. Glad scheren hoeft niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:04 schreef Pvoesss het volgende:
ik ben zo bang dat ik er ook niet tegen kan, maar het scheren ben ik zat
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef bodpa09 het volgende:
Wat voor fauna heb jij daar rondlopen Basboussa?
Of in jouw woorden: ZIEN!
zeg ben jij soms de nieuwe meneer_pvoesss?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef _mimic het volgende:
[..]
Och als je het maar trimt hoor je mij niet klagen. Glad scheren hoeft niet.
die had ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb veet voor de gevoelige huidalsof er 1 hierodaaro ongevoelig is
Gewoon, zalf tegen luieruitslag zoals ik zeiquote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat smeer je erop dan?
Ik scheer met calendula emulsie ipv scheerschuim werkt ook redelijk.
Yep! Hallo!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zeg ben jij soms de nieuwe meneer_pvoesss?
Niet? Dat valt me allemaal weer vies tegen, huup!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die had ik ook![]()
Bodpahahaha fauna wil ik daar niet zien idd hahaha
Haaai, wel een charmant onderwerp om bij binnen te vallenquote:
Shaven or furred, that's the questionquote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Lois het volgende:
* Lois kijkt even om een hoekje![]()
Voel ik me hier thuis?
Geen van beide dacht ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Niet? Dat valt me allemaal weer vies tegen, huup!
Eencellig gebeuren, is dat flora of fauna?
Laaaaaaaaaaaaaate reactie.quote:
Klinkt wel fijn allemaal, even een opknapbeurt hehequote:Op maandag 8 februari 2010 20:30 schreef Raissa het volgende:
Door jullie gepraat over haren en kapsels heb ik direct een afspraak gemaakt bij de kapper! Morgen alleen niet vergeten de schoonheidsspecialiste te bellen en dan ben ik weer helemaal bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |