Zo ging het echt.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, of ging het echt zo?
Het was qua totaalplaatje eigenlijk het beste vanavondquote:Op zondag 7 februari 2010 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
En ik moet wel gniffelen dat het publiek die schattige verlegen VinZzzent hun stem gaf![]()
Dat arme joch
Het daarmee vergelijken is toch wel heel bizar!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:01 schreef Miasan het volgende:
Vader Abraham valt niets te verwijten.
Sieneke's versie is wel leuk (swingend met die saxofoon, toch een beetje abba/take me to your heaven achtig) maar ik denk dat LOEKZ veel meer kans had gemaakt.
Wat vreemd dat dat nummer niet te vinden is met de youtube-searchquote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
Vergeet 12-12-2012...
de dag dat we eraan gaan is vandaag gekomen
Link please.quote:
Schandalige vertoning... ik zit nu de persconferentie te luisteren..... maar die vent van de TROS heeft nog echt niet het licht gezien hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:00 schreef 3DMARK het volgende:
Pierre: nee, ik doe t niet....
Yolanthe: Je moet t doen Pierre
P: nee, ik doe t niet, kop of munt dan......
Y: Ok, kop of munt, oh Pierre, dat mag niet.
P: ja, maar ik doe t niet.....
Y: Pierre, ik moet t nu weten, anders ga ik naar de jury
P: ok
Y: oh Pierre, ik hoor net dat dat niet mag, je moet t toch doen
P: oh okee... uhm....Sieneke dan....
zoeken op sienekequote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat vreemd dat dat nummer niet te vinden is met de youtube-search!
Ja dat is het wel heel positief stellen he?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef Tezz het volgende:
Het daarmee vergelijken is toch wel heel bizar!
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
http://forum.www.songfestival.nl/viewforum.php?f=14
Dit gaat nog een flinke rel worden denk ikquote:
De rest van Nederland: Ja ja.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:04 schreef StephanL het volgende:
Directeur Tros) Volgens mij hebben we historische televisie
Kartner) - nee, nee.
Als dat zo is zitten we volgend jaar nog een keer naar een dergelijke vertoning te kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het meisje gaat scoren in Oslo, vooral om die bek van Albert Verlinde te zien.
Heel ver diep donker hoekje! Maar ik ga niet terugluisteren om het te zoeken hoor! Ik heb genoeg shalalie gehoord voor vandaag!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:05 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ja dat is het wel heel positief stellen he?Ik doelde iig op de saxofoon rock&roll sound die er ... ergens... in een diep duister hoekje in dat liedje te vinden is.
Ja alleen zie ik een man dan niet op het Songfestival met dit liedje, maar het was idd wel een goeie vanavondquote:Op zondag 7 februari 2010 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was qua totaalplaatje eigenlijk het beste vanavond
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef Shoombak het volgende:
Hoe laat is het RTL nieuws?
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws
Sterren24, staat in mijn favorietenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:08 schreef Susi het volgende:
Kan je die persconferentie online volgen ?
23:30quote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef Shoombak het volgende:
Hoe laat is het RTL nieuws?
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws
www.songfestival.nl volgens mijquote:Op zondag 7 februari 2010 23:08 schreef Susi het volgende:
Kan je die persconferentie online volgen ?
Ja, dat deed ik ook natuurlijkquote:
Oh wat ergquote:Op zondag 7 februari 2010 23:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
http://forum.www.songfestival.nl/viewforum.php?f=14
En dat op de site van het Songfestival zelf hè.quote:
RTL Nieuws besteed er straks aandacht aan. 23:30.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt er zo nog een nieuwsuitzending op de TieVie?
Nou ik vond het een slim idee met Turkse muziek erbij..Gaat om het ESF niet voor Nederland alleen..ik vind het jammer. Dat ze niet door zijn..quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loekz is wel moderner, dus scoort het beter daar, maar dat het op deze manier moet, met Turkse muziek, alsjeblieft zeg, nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |