Had je wat anders verwacht?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Kritiek op het nummer, kritiek op de TROS, kritiek op Pierre, en nu kritiek op de versie die doorgaat,
het stopt gewoon nooit
Dan had Marlous moeten winnen, veel kampser komt het niet (stiekem wel geil trouwens)quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
ACh wat, TROS aanhang is gewoon het meest kampse volk van Nederland. Totaal niet representatief voor Nederland als geheel.
quote:
Vergeleken met de inzendingen dit jaar, waren de Toppers met Shine een geschenk uit de hemel. En dat meen ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Kritiek op het nummer, kritiek op de TROS, kritiek op Pierre, en nu kritiek op de versie die doorgaat,
het stopt gewoon nooit
Dat kunnen ze vooral in het Oostblok wel waarderen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan had Marlous moeten winnen, veel kampser komt het niet (stiekem wel geil trouwens)
Nou ik denk meer de manier waaróp er is gekozenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
het stopt gewoon nooit
Ik denk dat ze trakt in Scandinavië nog zenuwachtiger zal zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
én hier hebben ze in het buitenland respect voor. Het feit dat je iets stuurt dat je land kenmerkt. Dit was naar mijn idee ook de beste versie. Ik vond de zangeres vrij slecht, maar toen de zenuwen weg waren, klonk het best aardig. Ik weet niet of we dit kunnen inschatten. Kan zomaar finalemateriaal zijn.
Ja, toevallig heb ik ooit serieus onderzoek gedaan naar "het levenslied" (en met name Frans Bauer), en dat is niet waar. Het grootste deel van de bevolking luistert naar dit soort muziek.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
ACh wat, TROS aanhang is gewoon het meest kampse volk van Nederland. Totaal niet representatief voor Nederland als geheel.
quote:
Maar haar liedje was niet zo kamps.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan had Marlous moeten winnen, veel kampser komt het niet (stiekem wel geil trouwens)
Ik ook. Maak ze af, Albert.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:47 schreef Nouk het volgende:
Idd, denk ik ook hoor. Verheug me nu al op RTL Boulevard morgen.
Ik ben erg bang dat ze wederom een Marianne Weber outfit kiest, net als vanavond, ik zag ineens de Marianne Juniorquote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, toevallig heb ik ooit serieus onderzoek gedaan naar "het levenslied" (en met name Frans Bauer), en dat is niet waar. Het grootste deel van de bevolking luistert naar dit soort muziek.
Ze moeten dit leuk aankleden met tulpen en hip delfst blauw en er voor gaan. Haar een beetje leuk afstylen en we zien wel.
*pitten gaat*
Veel slechter kan het niet worden. Het zal vast volgend jaar beter zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk meer de manier waaróp er is gekozen
Maar ik ben wel blij dat de TROS zich volgend jaar nog wel even bedenkt denk ik voordat ze weer het lot in handen leggen van een fossiel als Pierre Kartner
Dat zeggen we al jaaaaaaaaaarenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel slechter kan het niet worden. Het zal vast volgend jaar beter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |