quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:36 schreef TyPmi3p het volgende:
Ben ik weer, wie kent het nummer achter het volgende stukje film (vanaf 2:51, de link werkt op een of andere manier niet direct als ik het hier post)
(P.s. ik heb de beelden niet opgenomen dus ik kan helaas geen betere kwaliteit leveren)
Wat heeft dat met dit topic te maken,,quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:10 schreef spacekonijn het volgende:
Hallo mede fokkers !
ik ben op zoek naar een nummertje
helaas geen naam of een stukje tekst maar de cilp staat me helder op het netvlies gebrand
In de clip zingt een foutus /ongeborenbaby in een buik of in een water omgeving een liedje
het liedjes is heel rustig
alvast bedankt
groet Space
Mijn dank is groot!quote:
Geen dankquote:
No worries!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef RikkertBiemans het volgende:
Ik zoek zo'n heel bekend frans liedje, wordt gezongen door een goep kids.
gaat zo van: la la la la --ez... tu tu ta contuniue
ofzoiets dan, mijn frans is bagger
Staat hier niks tussen:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:59 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik zoek een rock versie van Entrance of the Gladiators/Entry of the Gladiators. Ook wel bekend als de Circus Theme. Iets van een paar minuten met gitaar en drums. Iemand enig idee?
Toto dus en niet Phil Collins, maar tnx. Iemand anders een idee?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:25 schreef OuiOui het volgende:
Gisteren in een kroeg een best wel leuke versie van Toto's 'Stop Loving You' gehoord, maar op Youtube is het ook moeilijk om hem te vinden.
Het leek verdacht veel op een cover door Cascade. Vrouwenstem, goede beat er doorheen en wat meer tempo. Ik dacht ook dat het van Cascade was, maar dat is 'm niet. Iemand die me kan helpen? Het is ook niet de Andrew Spencer versie die veel op YouTube staat.
Als je geen Shazam ofzo hebt zou ik ze gewoon ergens online gooien en ef een linkje sturen, als het niet in dit topic mag kun je me ook pm 'en.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:24 schreef RoaRRR het volgende:
Heb op het werk een cd gevonden met wel aardig muziekjes erop. De files zijn helaas cda files dus daar word ik niet wijzer van.
Nu wil ik natuurlijk wel weten wie de uitvoerende artiest is van de nummers om te zoeken of hij/zij nog meer heeft gemaakt.
Zijn er manier voor om dit te achterhalen?
Ik weet niet of het mag maar ik kan natuurlijk altijd de nummers ergens op internet gooien zodat jullie ze kunnen luisteren.
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je geen Shazam ofzo hebt zou ik ze gewoon ergens online gooien en ef een linkje sturen, als het niet in dit topic mag kun je me ook pm 'en.
Handel (cond Beecham) - Air & Chorus O' Thou That Tellest Good Tidingsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef RoaRRR het volgende:
Ben ze nu ergens online aan het zetten.....
Bestandsnaam klopt niet die is automatisch toegewezen door een rip programmatje ( wat dus niet werkte)
Als het goed is zijn de files te vinden via
-knip-
klinkt bekend, maar zou het niet weten...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog maar eens proberen, want moeilijk is-ie niet volgens mij. Welk nummer achter dit promootje? Vereist nu even wat doorklikwerk en een korte commercial uitzitten.
http://www.comedycentral.(...)me-is-earl-mado.html
Mail naar Comedy Central.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog maar eens proberen, want moeilijk is-ie niet volgens mij. Welk nummer achter dit promootje? Vereist nu even wat doorklikwerk en een korte commercial uitzitten.
http://www.comedycentral.(...)me-is-earl-mado.html
Jawel dus, we willen niet dat er hele nummers (of in dit geval, hele cd's) aangeboden worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef ruud.nl het volgende:
Stream het gewoon op http://www.zippyshare.com/ of iets soortgelijks, daar is toch niets op tegen?
Nee totaal niet. Dat is gewoon wat ik op wiki ook zelf al vond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Staat hier niks tussen:
http://www.absoluteastron(...)ce_of_the_Gladiators
Shazam geeft aan dat het Ronski Speed - Love All The Pain Away is, maar als ik dat op YouTube luister, is het 'm toch nietquote:
Klopt, het is de kyau & albert remix van Love All The Pain Away. Maar die staat ook in de link die ik gaf.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Shazam geeft aan dat het Ronski Speed - Love All The Pain Away is, maar als ik dat op YouTube luister, is het 'm toch niet
Geen dank! Misschien is het een Original Mix / Radio Edit / Instrumental Version / Candlelight Version etc. Discogs.com kan misschien daarbij helpen..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:19 schreef Stinus het volgende:
[..]
Klopt, het is de kyau & albert remix van Love All The Pain Away. Maar die staat ook in de link die ik gaf.
Toch bedankt.
dees?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:27 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek een video, is een nummer met volgens mij dance, en de clip is het opvallendst, er is een meisje met een koptelefoon op en die "danst" overal heel slecht en fout met haar muziek mee. Op verschillende openbare plekken volgens mij in nederland. Iemand enig idee wat ik bedoel?
Als meer mensen hier nog oven weten, dan hoor ik het graag!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:04 schreef Stinus het volgende:
Volgens mij zoek ik een nummer, of anders zoek ik een manier van muziek bewerken!![]()
1,5 jaar geleden vond ik op het internet een filmpje met een heeeerlijk achtergrond muziekje![]()
http://www.xgn.nl/alg/video/114/
Na wat nazoeken ben ik er toen achter gekomen dat nummer het volgende nummer is:
http://tinyurl.com/loveallthepainaway (staat in tinyurl, omdat ik in de url het beginpunt van het betreffende deel verwerkt heb dmv #t=2m0s)
Máár;
dit is volgens mij niet dezelfde versie! De versie onder het filmpje is veel dromeriger en 'gladder/ronder', met zo'n 'flow' of hoe je het ook wil verwoorden. Het orgineel dat ik vond op youtube is meer hakkerig, met duidelijke beats zegmaar.
Maar nu de vraag;
- zoek ik een hele andere remix/versie van dit nummer, en zo ja, welke?![]()
- is het orgineel hier gewoon simpel bewerkt (dus met bass gerotzooid oid), en zo ja, hoe?![]()
- of zijn de versies gewoon hetzelfde, en lul ik uit mijn nek?![]()
edit:
als iemand dat nummer herkent dat onder het spreken gedraaid wordt (je hoort een vrouw zingen, iets met 'falling'?), mag dat ook geroepen worden!
Alvast bedankt!
Jij zoekt:quote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef Stinus het volgende:
[..]
Als meer mensen hier nog oven weten, dan hoor ik het graag!![]()
donroyco heeft al goed geholpen, maar meer is welkom uiteraard, haha.
Nope, het meisje uit mijn clip danst niet echt maar doet meer raar met haar hand met de muziek mee. Echt een filmpje waar je allemaal normale mensen ziet die heel raar op kijken..quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nope, het meisje uit mijn clip danst niet echt maar doet meer raar met haar hand met de muziek mee. Echt een filmpje waar je allemaal normale mensen ziet die heel raar op kijken..
Ja die ja dankje, echte en belachelijke clip he maargoed. En ook geen dance maar wel een goed nummerquote:
Geen dankquote:Op zondag 21 februari 2010 17:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja die ja dankje, echte en belachelijke clip he maargoed. En ook geen dance maar wel een goed nummer
heb je meer info? Zanger, zangeres, groep?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Doks het volgende:
Ik zoek een liedje uit geloof ik de jaren 70
waarin ze veelvuldig "or time to" zeggen en iets met "turn" geloof ik
tis best een vrolijk liedje geloof ik
Dat zal the Byrds - Turn zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Doks het volgende:
Ik zoek een liedje uit geloof ik de jaren 70
waarin ze veelvuldig "or time to" zeggen en iets met "turn" geloof ik
tis best een vrolijk liedje geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |