quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik zoek een liedje die heet iets van 'oombap'. Ik weet niet meer hoe die gaat, maar weet wel dat het van een aantal jonge jongens is en een soort van rock liedje is, dacht ik. Wie oh wie?
Spijkerbroek was mij ook voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik zoek een liedje die heet iets van 'oombap'. Ik weet niet meer hoe die gaat, maar weet wel dat het van een aantal jonge jongens is en een soort van rock liedje is, dacht ik. Wie oh wie?
Man stem en muziek heeft misschien wel iets weg van Phil Collins.. Radiostation weet ik niet zeker 3fm misschien. Tja in de lyrics hij heeft het over dat hij een gat wilde opvullen en dat probeerde hij eerst met geld en haastend door het leven gaan', maar dat money money wordt verder niet herhaald ofzo komt alleen 1x voor in een refrein.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Man/vrouw? Welk radiostation? Verder nog lyrics die je je kunt herinneren? In welk genre?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Man stem en muziek heeft misschien wel iets weg van Phil Collins.. Radiostation weet ik niet zeker 3fm misschien. Tja in de lyrics hij heeft het over dat hij een gat wilde opvullen en dat probeerde hij eerst met geld en haastend door het leven gaan', maar dat money money wordt verder niet herhaald ofzo komt alleen 1x voor in een refrein.
Ja zoiets zit wel aardig goed kwa stijl muziek/feel. The Police lijkt er ook op bijvoorbeeld. Alleen vond ik het nummer net wat frisser en moderner klinken. Alsof ze betere apparatuur hadden/beter gemixt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
een veeeeeeery long shot, maar je weet maar nooit
?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:54 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ja zoiets zit wel aardig goed kwa stijl muziek/feel. The Police lijkt er ook op bijvoorbeeld. Alleen vond ik het nummer net wat frisser en moderner klinken. Alsof ze betere apparatuur hadden/beter gemixt.
Maar dat money komt dus maar 1x voor in het nummer dus denk daar niet teveel aan tis net toevallig de enige zin die ik me herinner. Sorry voor de vaagheid
1.32: Teki Maï - Various (Album Compilation Maxi Decontraction)quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef Ruud het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers uit dit filmpje. Het nummer aan het begin en het nummer dat op 1:32 begint.
Iemand een idee?
Dat is snel. Thanksquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
1.32: Teki Maï - Various (Album Compilation Maxi Decontraction)
Geen dankquote:
Nopequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
??
hij zingt nergens money maar ik weet het niet meer
Hm geen idee, weet je misschien iets van een woord van de tekst ofzo? Kijk anders eens in deze top 100 http://www.dance-tunes.com/ (op die luistersprekertjes klikken) Grote kans dat hij daar tussen staat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:09 schreef VanB het volgende:
Hallo Gasten,
Ik zoek nog een nummer wat de laatste tijd populair is in de clubs,
Het is een house plaat, er zit een lekker strak tempo in en een portugese of braziliaanse dame die dus in die taal op datzelfde strakke rite mee praat /zingt.
Iemand enig idee? ik gok zelf op een best bekende house dj
Stevie Annquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben de naam kwijteen nederlandstalige zangeres (volgens mij in het verleden ook engels?), iig met een zachte g... ja vage omschrijving i know
Pino D'Angio - ma quale idea?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:43 schreef Cudles het volgende:
Yo allen, wederom uw hulp nodig. Ik ben op zoek naar een liedje wat ik vandaag bij de italiaan hoorde. Het is volgens mij een 70s/80s zomerhit. Het wordt volgens mij gezongen door een soort van gino vanelli met een diepe stem op een soort rare electrobeat. In het liedje komt een paar keer Ow Yeah voor. Het kwam ook in de top 2000 á gogo langs en toen vond iedereen het geweldig fout. Volgens mijn moeder is het een duitser die het zingt.....
quote:
zijn stijl lijkt wel een beetje op PC, maar zijn stem vind ik helemaal nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:51 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goed man! Dankjewel!
Dat zinnetje wat ik me kon herinneren is op 1min07. Kon dus niet meer op dat Animal komen.
Hehe dat commentaar ook: "It's like someone has taken Phil Collins and made him young, cool and actually good. Quality video also."
Is dit nog een beetje in hit geweest? Ik word hier namelijk wel blij van.
Haha geweldig. Dankjewel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Pino D'Angio - ma quale idea?
Thanks! Ik had het om een of andere reden al een tijdje in m'n hoofd, dus wilde het wel weer eens horenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke nachtmerrie![]()
![]()
Gefeliciteerd, nu kom je er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
Thanks! Ik had het om een of andere reden al een tijdje in m'n hoofd, dus wilde het wel weer eens horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |