Das de theme van Gladiator.. door Enyaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef TerryZ het volgende:
Hallo ik zoek een liedje dat voor kwam in campinglive mijn zus vind die mooi en wil weten hoe die heet
het is van campinglife aflevering 17 costa brava: http://www.rtl.nl/compone(...)mpinglife_s14_a6.xml
op 20:18 hoor je de achtergrond het liedje die ik zoek.
Weet iemad het?
Excuses.. had ik eerst ff moeten opzoekenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Das de theme van Gladiator.. door Enya
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef Deux het volgende:
Ik heb een nummer in mijn hoofd zitten, maar ik kom er maar niet op. Wat ik me ervan herinner is dat dit stukje er vaak in voorkomt (refrein?):
Hey hey, oeh oeh oeh oeh.
De soundtrack van Judgement Night?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Help, ik zoek...
Een compleet album. Het gaat om een album waar rap artiesten samenwerken met hardrock artiesten.
Verder heb ik helaas bar weinig informatie behalve dat het ergens in de jaren 90 uitgebracht zou moeten zijn.
Als iemand mij kan helpen aan de titel maakt dat mijn zoektocht heel wat makkelijker
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef Prixie het volgende:
[..]
Nog een keertje gokken dan maar .Met alleen Hey Hey oeh oeh is het niet zo eenvoudig![]()
Weet je anders niet iets meer ?Gezongen door vrouw/man/groep ,genre, hit van nu of toen etc..?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk gokken met zo weinig info,,
Nee, allemaal niet. Ik heb het nummer inmiddels gevonden:quote:
Ja dat is hem, dank je welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
De soundtrack van Judgement Night?
http://www.amazon.co.uk/Judgment-Night-Original-Soundtrack/dp/B000025JJO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=music&qid=1265744300&sr=8-1
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:47 schreef Robsterr het volgende:
Ik zoek een nummertje. Is volgens mij een hitje op dit moment, dus zal niet moeilijk zijn.
Het gaat om een soort R&B nummer waarin een zwaar gesynthesizede sample zit van een vrouwenstem. Het tekstje is iets van: "What you say-hey, that you won't even.. stay/play?"
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Nimrod2253 het volgende:
Wie helpt me. Een tijdje terug vroeg iemand me hoe heet dat liedje ook maar weer dat gaat van Dum Dee DumDumDum. En ik weet precies welk liedje het is, maar kan maar niet op de naam komen. Niets schiet me te binnen. Alleen dus Dum Dee DumDumDum. Volgens mij is het Engels en uit de jaren 70.
Wie verlost me van deze kwelling? Het refrein is dus blahblahblah this and that en dan Dum De Dumdumdum. Kan er werkelijk niet van slapen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef KrustyKuntz het volgende:
Iemand enig idee hoe het liedje heet van een Zonnet reclame van een paar jaar terug? Contact, en daar weer een houseversie van was het geloof ik. Heerlijk zomers nummer.
Simone Angel - Contactquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef KrustyKuntz het volgende:
Iemand enig idee hoe het liedje heet van een Zonnet reclame van een paar jaar terug? Contact, en daar weer een houseversie van was het geloof ik. Heerlijk zomers nummer.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Nimrod2253 het volgende:
Wie helpt me. Een tijdje terug vroeg iemand me hoe heet dat liedje ook maar weer dat gaat van Dum Dee DumDumDum. En ik weet precies welk liedje het is, maar kan maar niet op de naam komen. Niets schiet me te binnen. Alleen dus Dum Dee DumDumDum. Volgens mij is het Engels en uit de jaren 70.
Wie verlost me van deze kwelling? Het refrein is dus blahblahblah this and that en dan Dum De Dumdumdum. Kan er werkelijk niet van slapen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:17 schreef Ad_rem het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je iemand hoort (brits accent) zingen waarbij in het refrein een zin eindigt op: "moneeeyyyyy.. money moneyyy" "it's funny"..
Maar het gaat dus niet om Abba. Klinkt een beetje 80's.
Neen. Je hoort dus 3x Money achter elkaar. Misschien is het wel een redelijk nieuw nummer heb het namelijk paar keer op de radio gehoord afgelopen weken.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:08 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Neen. Je hoort dus 3x Money achter elkaar. Misschien is het wel een redelijk nieuw nummer heb het namelijk paar keer op de radio gehoord afgelopen weken.
Nope. Wat ik me verder nog herinner. "fill the hole in my soul, money, it's funny." enquote:
Man/vrouw? Welk radiostation? Verder nog lyrics die je je kunt herinneren? In welk genre?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Nope. Wat ik me verder nog herinner. "fill the hole in my soul, money, it's funny." en
"Mohneeeyyyy moneyy mooooohhnney. of Mohneeeyy, funny funny"
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:17 schreef Ad_rem het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je iemand hoort (brits accent) zingen waarbij in het refrein een zin eindigt op: "moneeeyyyyy.. money moneyyy" "it's funny"..
Maar het gaat dus niet om Abba. Klinkt een beetje 80's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |