quote:Op maandag 15 februari 2010 01:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
True...
*verzuipt zichzelf in zielige liedjes*
Sorryquote:
Truequote:Op maandag 15 februari 2010 01:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar wat eruit moet, moet eruit, zegt m'n moeder altijd.
Niks zielig! Dansen en sjanzen, laat de zon naar binnen!quote:Op maandag 15 februari 2010 01:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
True...
*verzuipt zichzelf in zielige liedjes*
Sowiezo, als jij het ook zo zegt, dan ben jij diegene die het heft in handen neemt. Dit is jouw beslissing. Dat feit alleen al, geloof me, gaat het zoveel makkelijker maken om verder te gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee niet echt een dip, inderdaad. Gewoon ff dingen op een rijtje zetten. Werkt het beste rustig op de bank met een glaasje en een muziekje![]()
[..]
Je hebt gelijk (en MOD, jij ook). Ik ga het gewoon zeggen dat ik geen contact meer wil en als ze dan vraagt waarom geef ik de reden.
Ik huil niet. Niet meer, that is.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:45 schreef VeerEli het volgende:
Digitale knuffel voor jullie allemaal!
Stel huilies dat we zijn...![]()
MOD: thanks...i hope so..en jij gefeliciteerd met je birthday
Mod: gefeliciteerd!quote:
Ik heb dagenlang hierop lopen janken buckle op for the chorus:quote:Op maandag 15 februari 2010 01:52 schreef MOD het volgende:
Haha, bedankt voor de felicitaties
Ik heb hele dagen dit nummer op gehad ..
En gejankt.
Relaxt nummertje hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 01:52 schreef MOD het volgende:
Haha, bedankt voor de felicitaties
Ik heb hele dagen dit nummer op gehad ..
En gejankt.
Dat tegenovergestelde van: je ex...en nieuwe vrouwen....Het komt me bekend voorquote:Op maandag 15 februari 2010 02:01 schreef MOD het volgende:
Ja door met je leven inderdaad. Maar het verfokte is..
Binnenkort is er een reunie van onze oude school waar we beide heen gaan. Ik weet bijna zeker dat ik haar ga tegen komen. Ik weet ook dat ik dingen wil zeggen, maar daar zit ze helemaal niet op te wachten, zeker omdat ze in haar laatste mail duidelijk gezegd heeft geen contact meer te willen, er klaar mee wil zijn etc. En ze is ook echt gewoon boos op me.
Ik probeer het de hele tijd uit mijn hoofd te zetten, om er klaar mee te zijn, maar kerel, ik leef zowat naar die datum toe. En als dat geweest is, zal ik haar op Pinkpop toch wel tegen komen, en er staat nog een concert geplanned over een aantal maanden.
Ik weet echt niet hoe kut ik me hier over moet gaan voelen.. Ik laat het wel van haar af hangen, maar ik wil gewoon niet dat het op deze manier afgesloten wordt. Dus wat moet ik doen?
Edit//
Ook wel grote kans dat er een iemand rond loopt op de reunie waar ik stiekem ook altijd een oogje op had maar waar ik nooit tegen durfde te praten
Je laat je geluk toch echt teveel van haar afhangen kerel. En das wel begrijpelijk, maar helpen doet het niet. 'Dan zie ik haar op die reunie, tijdens concerten, wat moet ik doen?' Wat je moet doen is voor jezelf uitmaken of haar op die plekken weer zien meer moeite kost dan dat je plezier zult hebben daar. Verpest 1 blik op haar het hele festival? Niet gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:01 schreef MOD het volgende:
Ja door met je leven inderdaad. Maar het verfokte is..
Binnenkort is er een reuni van onze oude school waar we beide heen gaan. Ik weet bijna zeker dat ik haar ga tegen komen. Ik weet ook dat ik dingen wil zeggen, maar daar zit ze helemaal niet op te wachten, zeker omdat ze in haar laatste mail duidelijk gezegd heeft geen contact meer te willen, er klaar mee wil zijn etc. En ze is ook echt gewoon boos op me.
Ik probeer het de hele tijd uit mijn hoofd te zetten, om er klaar mee te zijn, maar kerel, ik leef zowat naar die datum toe. En als dat geweest is, zal ik haar op Pinkpop toch wel tegen komen, en er staat nog een concert geplanned over een aantal maanden.
Ik weet echt niet hoe kut ik me hier over moet gaan voelen.. Ik laat het wel van haar af hangen, maar ik wil gewoon niet dat het op deze manier afgesloten wordt. Dus wat moet ik doen?
Dat is alleen maar goed.. ik heb ook wel eens verwijten gekregen dat ik te positief was ..of te negatief tegenover anderen....quote:Op maandag 15 februari 2010 02:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ooohhh, ik kom geloof ik best wel hard uit de hoek zo. Excuus, dat is niet de bedoeling.[/sub]
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:13 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed.. ik heb ook wel eens verwijten gekregen dat ik te positief was ..of te negatief tegenover anderen....
maar ik denk dat het alleen maar helpt om te relativeren als anderen een nuchtere blik over je situatie geven
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik ook toen ik hier in tranen aan het posten was!
Alleen dat nuchter kun je wel achterwege laten...
Wil je dat? Heb je nog wat te zeggen tegen haar? Denk je dat je een leuke vriendschappelijke band kan opbouwen? Zou het iets toevoegen aan je leven?quote:Op maandag 15 februari 2010 02:19 schreef SuperFokker het volgende:
Het enige jammere dat ik nu vind is dat ik mijn ex sinds dat het uit is niet meer echt heb gesproken of gezien...is wel echt raar als je toch een hechte band hebt gehad met elkaar.
Geen ideequote:Op maandag 15 februari 2010 02:25 schreef MOD het volgende:
[..]
Wil je dat? Heb je nog wat te zeggen tegen haar? Denk je dat je een leuke vriendschappelijke band kan opbouwen? Zou het iets toevoegen aan je leven?
Ik ben echt 4 dagen volledig naar de klote geweest inderdaad. Huilen, schoppen, slaan tegen en met dingenquote:Op maandag 15 februari 2010 02:44 schreef MOD het volgende:
Haha, ja dat nummer, erg vrolijk allemaal. Ik heb het geluisterd tijdens een keer dat mn ex al aanstalten maakte om het uit te maken, het zo vrolijk maar droevig tegelijkertijd.
Maar als ik lees hoe jij er mee om ben gegaan. Het lijkt echt als of je je zelf tegen spreek lol.
Vorige maand was je echt helemaal naar de klote en nu lijkt het je niks meer te doen.
Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat. Dat ik volgende maand kan zeggen dat ik de oude weer ben. Ik ga er werk van maken in ieder geval.
Het kan wel...ik heb na 2,5 jaar ook wel een goede band op kunnen bouwen met mijn 1ste ex. Was er 1,5 jaar kapot van dat het over was. Maar nu gun ik haar het beste. Toen het uit was vorige maand met mijn 2e ex belde ze ook meteen op en stond ze voor me klaar. Ik zie haar niet vaak, maar we hebben wel een diepe hechte band ...quote:Op maandag 15 februari 2010 02:47 schreef Barbusse het volgende:
Bij de meeste mensen werkt 'vrienden blijven' niet heb ik al wel begrepen uit dit topic. En bij mij ook niet. Maar das ook mijn schuld, ik wil dat namelijk helemaal niet. Alles of niks, en aangezien ze met gemak mij in de grond trapte, denk ik dat niks het beste is voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |