Omdat men pa zo voorzichtig is "stel dat je hem kwijt raakt" dat is gewoon een tik van hem -_-'' echt.... en als je goed gelezen hebt zei ik toch dat ik super weinig uitgeef.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:17 schreef fruityloop het volgende:
Begin es met de reden te geven waarom zij je pinpas in beheer hebben, dat doen ze wss niet voor niks.
Is dat een verplicht iets dan? even serieus antwoord graag want je brengt me verrot veel aan het twijfelen nuquote:Op zondag 7 februari 2010 20:17 schreef zeemonster het volgende:
Wat wil je met een blackberry zonder data abonnement?
Nee hoeft niet, maar wat heb je er dan aan? Dan heeft 't toch geen voordeel??quote:Op zondag 7 februari 2010 20:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Is dat een verplicht iets dan? even serieus antwoord graag want je brengt me verrot veel aan het twijfelen nuik kan toch ook wel gewoon bellen willen en fatsoenlijk kunnen sms'en op standaard prepaid sim.....
Je moest een deel van het geld dat je zelf verdiende verplicht sparen?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:25 schreef Sabientjee het volgende:
Neem een baantje en regel met je ouders dat je de helft of 2/3 op een spaarrekening zet en dat je de helft of 1/3 mag opsparen en zelf mag uitgeven aan wat je wilt?
Zo deed ik het vroeger!
Een blackberry is een smartphone , naast telefoneren en smsén vooral bedoeld om te emailen en internetgebruik.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Is dat een verplicht iets dan? even serieus antwoord graag want je brengt me verrot veel aan het twijfelen nuik kan toch ook wel gewoon bellen willen en fatsoenlijk kunnen sms'en op standaard prepaid sim.....
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Equites het volgende:
Ik begrijp je ouders wel. Jij wilt een nieuwe telefoon waarmee je kan bellen en sms' en terwijl je er al 1 hebt waarmee je dat kan. Wat heeft dat voor nut dan? Of vind je jezelf een stoere jongen als je met een blackberry loopt.
het gaat me ook vooral om WI-FI en de look en degelijkheid van de telefoon,ik heb het ook niet zo op touchscreens.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:39 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Een blackberry is een smartphone , naast telefoneren en smsén vooral bedoeld om te emailen en internetgebruik.
Als je alleen belt en sms't is het in mijn ogen gewoon zonde om een Blackberry te kopen.
Ik heb geen scooter en geen horloge en koop niet eens 1 pot gel per week en ik heb ook geen blackberry en mijn mobiel valt ook bijna uit elkaarquote:Op zondag 7 februari 2010 20:39 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens,wat ik niet vermeld heb is dat deze telefoon men nu op men zenuwen begint te werken het toetsenbord is stuk.
Maar niet dat die finaal naar de kloten is, ik heb wel veel kapotte pixels, en als ik een men telefoon stram vast houd dan druk ik de houder van de sim kaart kapot en dan pleurt die uit.
Ik vind een blackberry gewoon echt ziekelijk vet, en ik ben geen domme mooiboy die met zen "kk nice phonie" zit te showen.
Ik kijk gewoon puur naar mezelf met dit soort dingen ik draag toch ook geen fucking breitling (niet dat jij dat weet) maar ik draag gewoon horloges van de kijkshop terwijl ik het geld heb voor een vrij dik horloge dus wat jij zit te zeiken is echt stom.
Trek gelijk een pamper over je kop want er komt toch alleen maar zooi uit.
Ik geloof niet dat je iets anders wilt horen dan dat we je gelijk geven.quote:
Geloof mij, wanneer ga je dat wi-fi gebruiken?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:41 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
het gaat me ook vooral om WI-FI en de look en degelijkheid van de telefoon,ik heb het ook niet zo op touchscreens.
De blackberry bood dus ook de ideale uitkomst,ik hoef geen abbo te nemen waarmee ik die telefoon 3x betaal, en nog andere zaken waar ik dat op basseer.
Op school hebben we allemaal Accespoints die we mogen gebruiken en in de stad is het ook handig voor op het terras in groningen daar hebben ze ook een public AP.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Geloof mij, wanneer ga je dat wi-fi gebruiken?
Ik heb ook een telefoon ,heb ik voor de grap internet bij gedaan(onbepert) voor 2,5 euro per maand extra..
maar dat gebruik ik ook lang niet.(beetje zonde maar ja, heb ervan geleerd!)
Je kan ook een abonnement nemen dat gewoon opstapelt, dan besteed je dus precies wat je krijgt.
Vergeet de scooter niet!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:56 schreef fs180 het volgende:
Ts noemt zichzelf student!
- geen controle over aankopen
- meerdere mobieltjes gehad
- waarom vermeld je info zoals je gel en luchtje? Mooiboy?
- waarom een prepaid blackberry? kankah vet jeweet swa-achitg komt dat over
- je heb geen pinpas nodig om geld op te nemen
- je hebt de goedkeuring van je ouders nodig?
- waarom kun je er niet mee omgaan?
Grapjas
Ik wist het meteen: Geslacht: Vrouwquote:Op zondag 7 februari 2010 21:31 schreef sunmoonstar het volgende:
Bij Bol.com kun je ook via automatische incasso betalen, volgens mij. Dus je hebt bij de aankoop van je nieuwe mobieltje helemaal geen pinpas nodig
EDIT: hoe je je ouders kan overtuigen dat je toch echt een nieuwe mobiel nodig hebt? Door te zorgen dat je huidige telefoon niet meer werkt. Dit kun je doen door erop te stampen, hem even onder water te houden of gewoonweg kwijt te raken.
Nee nee. Wacht. Ik zeg niet dat ik voorstander ben van het opzettelijk beschadigen of kwijtraken van bijvoorbeeld mobieltjes... maar aangezien TS blijkbaar ten einde raad is, geef ik hem wat (cynisch bedoelde) tips...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik wist het meteen: Geslacht: Vrouw
Alleen een vrouw vind dat logisch, ieder normaal rationeel denkend persoon zou alleen zien dat dat soort acties allleen aangeven dat je niet verantwoordelijk genoeg bent voor een mobieltje, want hij is nu al weer stuk/kwijt.
Vrouwen
Ik las dit iets te snel en dacht dat de suggestie was om je ouders te overtuigen door ze zo te behandelen: erop stampen, onder water houden, kwijt te raken....(die laatste vond ik wel raar waardoor ik 't toch nog een keer ging lezen...)quote:Op zondag 7 februari 2010 21:31 schreef sunmoonstar het volgende:
Bij Bol.com kun je ook via automatische incasso betalen, volgens mij. Dus je hebt bij de aankoop van je nieuwe mobieltje helemaal geen pinpas nodig
EDIT: hoe je je ouders kan overtuigen dat je toch echt een nieuwe mobiel nodig hebt? Door te zorgen dat je huidige telefoon niet meer werkt. Dit kun je doen door erop te stampen, hem even onder water te houden of gewoonweg kwijt te raken.
Nou dat was een tikkeltje overdreven,ik kan met een fles aftershave ruim 2 maand doen en gelquote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Superlam het volgende:
1 pot gel en 1 pot aftershave per week![]()
Ik snap je ouders volledig.
Je weet dat dat niet waar is hè?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:10 schreef Chinless het volgende:
Jeweet dat een blackberry ook een Blackberry abo vereist he? van minimaal 15 euro per maand.
Mwa je kan er best 1 hebben, maar probeer jij hem maar eens te activeren bij RIM zonder een blackberry abo.quote:
Hij is toch simlcok vrij :/ dus ik kan er gewoon prepaid indouwen.....quote:Op maandag 8 februari 2010 09:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mwa je kan er best 1 hebben, maar probeer jij hem maar eens te activeren bij RIM zonder een blackberry abo.
Geloof me nou maar, ik heb er genoeg ervaring mee.
Nee manquote:Op maandag 8 februari 2010 16:24 schreef Subeta het volgende:
je geeft niks uit en verdient zelf geld
gewoon kopen, of ben je 12?
Dan raak je hem kwijt, wat dan, dan vraag je een nieuwe aan heb je met een paar dagen een nieuwequote:Op zondag 7 februari 2010 20:23 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Omdat men pa zo voorzichtig is "stel dat je hem kwijt raakt" dat is gewoon een tik van hem -_-'' echt.... en als je goed gelezen hebt zei ik toch dat ik super weinig uitgeef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |