Je moet sowieso al niet daten met meisjes die de Fancy lezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef Adames het volgende:
In de fancy stond dat je wel een cadeau moet geven op de eerste date...
en al helemaal niet met jongens die dat lezen, want daar ging het waarschijnlijk overquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:16 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Je moet sowieso al niet daten met meisjes die de Fancy lezen.
Nouja nee ook niet, maar aangezien lezeressen van de Fancy alles wat ze erin lezen als de norm zien.. Het zal best dat ze dat bij de Fancy vinden, maar dan nog vind ik het een erg slecht idee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
en al helemaal niet met jongens die dat lezen, want daar ging het waarschijnlijk over
't Was een hele fijne Valentijnsdag afgelopen zondag en vanavond zie ik d'r weerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:35 schreef Fortitude het volgende:
Ireyon wij willen natuurlijk wel weten hoe de vervolg date(s) verlopen zijn.
De 3e date dus vanavond? Geef je haar een BMW cabrio of wat is het geworden?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Was een hele fijne Valentijnsdag afgelopen zondag en vanavond zie ik d'r weer
Vanavond spelen ze "hide the salami"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
De 3e date dus vanavond? Geef je haar een BMW cabrio of wat is het geworden?
Ze houdt van diepgaande films dus heb ik een glazen dildo voor d'r gekocht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
De 3e date dus vanavond? Geef je haar een BMW cabrio of wat is het geworden?
Beter geen grapjes maken vanavond want dan wordt het niks.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ze houdt van diepgaande films dus heb ik een glazen dildo voor d'r gekocht.
Dat staat mooi bij haar glazen oog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:02 schreef Morgenrood het volgende:
Je had beter voor jezelf een glazen bol kunnen kopen.
Dit dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef Remzz het volgende:
Tja ik vind het sowieso wat overdreven op de eerste date, een cadeautje.
Neuh, dat kwam pas na date 3.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:49 schreef Krullehoofd het volgende:
Binnenkort nieuw topic door TS.
Op 1e date kadootje gegeven aan dame, na date zegt ze dat ze niet zulke gevoelens heeft en vrienden wil zijn met TS.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanavond spelen ze "hide the salami"
ik meen dat die al 4x gevallen is, maar toch bedankt voor uw herhaal servicequote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef JarnoF het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een roosje voor dr kopen uit "spontaniteit" bij een bloemenkraampje. Dit heb je uiteraard al van te voren ingecalculeerd, maar zij zal het heel attent en spontaan vinden.
Met een wijntje aankomen of een bosje bloemen, aan het begin van de date is iets te oubollig als je het mij vraagt.
Versierservice Jarnovoor al uw tips
Het is zondagquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik meen dat die al 4x gevallen is, maar toch bedankt voor uw herhaal service
Okay, opgelost. Geweldige suggestie! Wat zouden we zonder je moeten? Slotjequote:Op maandag 15 maart 2010 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks, leg je er gelijk teveel druk op.
Spuit 1111111quote:Op maandag 15 maart 2010 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks, leg je er gelijk teveel druk op.
Oh, we gaan optellen. Spuit 12quote:Op maandag 15 maart 2010 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Je geeft een meisje helemaal niets, laat haar maar eens moeite doen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, opgelost. Geweldige suggestie! Wat zouden we zonder je moeten? Slotje
Zet het even in de OP danquote:Op maandag 15 maart 2010 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alvast voor de volgende die het komt vragen
Had het topic allang doorgelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |