Het is echt niets meer de tweede seizoenshelftquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:16 schreef Yankee het volgende:
Twente valt weer vies tegen
Inderdaad zeg. Mag hopen dat ze de 2e plek vast kunnen houden.quote:
Juist nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef Silv het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Mag hopen dat ze de 2e plek vast kunnen houden.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef Silv het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Mag hopen dat PSV eens niet met 1 doelpunt verschil wint.
Mjaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef Silv het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Mag hopen dat ze de 2e plek vast kunnen houden.
Mag ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dwerg? ik vind het altijd meer op een kip lijken..
haha dankje. nu ajax (helaasquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spring voor Twente, spring voor Twente, heuj heuj
Wie zegt dat ik het niet accepteer? Dan mag ik toch nog wel balen als Twente weer eens zo wegkomt?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:50 schreef Ritmo het volgende:
Die Ajacieden weer hier.Vorig jaar was het AZ dat altijd met mazzel won, het jaar ervoor was PSV een kutploeg die elke week onterecht 3 punten stal en nu is Twente weer dat steelt.
![]()
Accepteer het eens gewoon als er ploegen boven jullie staan.
Misschien wordt het wel een baaldag voor "jullie"quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:52 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet accepteer? Dan mag ik toch nog wel balen als Twente weer eens zo wegkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ben je er donderdag bij? Ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:51 schreef bambino het volgende:
[..]
En ik weet niet wat mensen klagen over "lucky twente"
De afgelopen weken hebben we alles behalve "luck" gehad.
We hebben zeker niet verdiend gewonnen, maar wel eindelijk een keer lucky in een dramatisch moeilijke wedstrijd.
Dit is zeer goed voor het zelfvertrouwen, en daardoor hebben we nu een veel grotere kans donderdag tegen werder bremen.
jepjepquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben je er donderdag bij? Ik wel
ja heel lucky dat er weer een doelpunt afgekeurd word die niet eens buitenspel wasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Gwunnik het volgende:
Hmm... rood Grindheim, lucky Ajax
Ach, Twente, Ajax... we zijn allebei aan het jatten... laten we dan maar stil zijn met verwijten en hopen dan PSV er een potje van maakt morgen
Absoluut. Pantelic is goed bezig, voortdurend buitenspelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:20 schreef truedestiny het volgende:
terecht rood. vieze overtreding![]()
en dat publiek nu, ga lekker je eigen speler uit schelden.
Scheelt dat onze nKufo nooit buitenspel staat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Absoluut. Pantelic is goed bezig, voortdurend buitenspel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
KNJB!!!111quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Gwunnik het volgende:
Hmm... rood Grindheim, lucky Ajax
Ach, Twente, Ajax... we zijn allebei aan het jatten... laten we dan maar stil zijn met verwijten en hopen dan PSV er een potje van maakt morgen
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Scheelt dat onze nKufo nooit buitenspel staat.
Die let er tenminste goed opMaar die kopt vervolgens wel mooi de bal naar StamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
suarez word buitenspel gegeven. maar stond dit niet en had de bal inmiddels al overgespeeld naar pantelic die hem er zo in kon tikkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:29 schreef TheFrankey het volgende:
ik kan niet kijken. Kan iemand die afgekeurde doelpunt uitleggen? Wie of wat enzo?
Oh, daar ben ik het helemaal mee eens... als ze winnen vind ik het allemaal prima. Het is alleen allemaal niet van harte. Vond het rood van Grindheim overigens ook gewoon terecht hoor... het was alleen een inkoppertje om hier KNJB van te maken (zoals nu ook wel weer blijktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja heel lucky dat er weer een doelpunt afgekeurd word die niet eens buitenspel was
Maarja zolang ze winnen vind ik het best
goed gerend van eriksen idd, jammer dat ie m dr zelf niet in kreeg en wel een beetje lucky dat de bal bij suarez kwam.quote:
nee andersom, Suarez ging naar de bal toe.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
goed gerend van eriksen idd, jammer dat ie m dr zelf niet in kreeg en wel een beetje lucky dat de bal bij suarez kwam.
ik bedoelde meer dat de keeper m niet klemvast hadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:39 schreef truedestiny het volgende:
[..]
nee andersom, Suarez ging naar de bal toe.
dat dus, het is eerder lucky twente dat voor de zoveelste keer in de laatste paar minuten scoortquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:50 schreef mash_ het volgende:
nu je de herhaling terug kijkt zijn zelfs 2 doelpunten afgekeurd. dus dat lucky ajax zal wel meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |