haha dankje. nu ajax (helaasquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spring voor Twente, spring voor Twente, heuj heuj
Wie zegt dat ik het niet accepteer? Dan mag ik toch nog wel balen als Twente weer eens zo wegkomt?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:50 schreef Ritmo het volgende:
Die Ajacieden weer hier.Vorig jaar was het AZ dat altijd met mazzel won, het jaar ervoor was PSV een kutploeg die elke week onterecht 3 punten stal en nu is Twente weer dat steelt.
![]()
Accepteer het eens gewoon als er ploegen boven jullie staan.
Misschien wordt het wel een baaldag voor "jullie"quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:52 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet accepteer? Dan mag ik toch nog wel balen als Twente weer eens zo wegkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ben je er donderdag bij? Ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:51 schreef bambino het volgende:
[..]
En ik weet niet wat mensen klagen over "lucky twente"
De afgelopen weken hebben we alles behalve "luck" gehad.
We hebben zeker niet verdiend gewonnen, maar wel eindelijk een keer lucky in een dramatisch moeilijke wedstrijd.
Dit is zeer goed voor het zelfvertrouwen, en daardoor hebben we nu een veel grotere kans donderdag tegen werder bremen.
jepjepquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben je er donderdag bij? Ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |