lekker balvast iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef Rucebo het volgende:
Gewonnen!
Goed gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
voor zover mij bekend wel ja. psv wordt meer gehaat dan feyenoord omdat ze het vaakst de ajax feestjes in het verleden verstierd hebben met kampioenschappen etc.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ajacieden een grotere hekel aan feyenoorders hebben dan aan psv'ers
Wat versta je onder gezonde rivaliteit ?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:26 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
voor zover mij bekend wel ja. psv wordt meer gehaat dan feyenoord omdat ze het vaakst de ajax feestjes in het verleden verstierd hebben met kampioenschappen etc.
ik ben in het verleden bij zowel een feyenoord - ajax en een ajax - feyenoord geweest en das echt een wereld van verschil. die eerste wedstrijd staat in het teken van de woede en frustratie van een kuip vol feyenoorders terwijl er bij die tweede wedstrijd gewoon een normale sfeer van een topwedstrijd in de eredivisie hing met een gezonde rivaliteit.
Juist.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:31 schreef Reddiablo het volgende:
kom op nou, Ajax en Feyenoord hebben van allebei de kanten een grafpleurishekel aan elkaar...
puur genieten van een doelpunt of overwinning bijvoorbeeld tegen een "aartsvijand" en blij met een voetbaloverwinning op een concurrent.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat versta je onder gezonde rivaliteit ?
in mijn ogen meer richtingsverkeer, mede omdat feyenoord de laatste 20 jaar geen concurrent meer is voor ajax. psv daarentegen wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:31 schreef Reddiablo het volgende:
kom op nou, Ajax en Feyenoord hebben van allebei de kanten een grafpleurishekel aan elkaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |