Het was een beste kans indd.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als Dost nou gewoon die bal er net in had geschoten
En Twente ook niet, tot nu toe.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:49 schreef Ritmo het volgende:
Mooi, PSV.Wij een punt uitgelopen op Heracles zo, en Ajax kan niet inlopen op PSV.
Je vergeet dat wij 2 punten uitlopen op jullie.Maar goed, jullie eigen cluppie is natuurlijk niet zo belangrijk voor julliequote:Op zondag 14 februari 2010 15:49 schreef Ritmo het volgende:
Mooi, PSV.Wij een punt uitgelopen op Heracles zo, en Ajax kan niet inlopen op PSV.
Wij weten dat we jullie niet meer voorbij gaan en een Feyenoord-supporter gunt ajax absoluut geen titel. Snappie ?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij 2 punten uitlopen op jullie.Maar goed, jullie eigen cluppie is natuurlijk niet zo belangrijk voor jullie
De 3e plek hadden we niet meer gehaald na het onnodige verlies tegen AZ.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij 2 punten uitlopen op jullie.Maar goed, jullie eigen cluppie is natuurlijk niet zo belangrijk voor jullie
Ja, dat snap ik wel. Stiekem zijn jullie meer anti-ajax, dan pro-feyenoord.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij weten dat we jullie niet meer voorbij gaan en een Feyenoord-supporter gunt ajax absoluut geen titel. Snappie ?
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Stiekem zijn jullie meer anti-ajax, dan pro-feyenoord.
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Oké als jij het zo wil zien,,quote:Op zondag 14 februari 2010 15:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
wtf is dit voor postquote:Op zondag 14 februari 2010 15:13 schreef Ritmo het volgende:
Kom op PSV, laat dat kansloze Ajax niet nog in de buurt komen.
Ik gun elke ploeg in de eredivisie de titel (onszelf het meest natuurlijk) maar de supporters van Ajax verdienen hem gewoon niet. Daarom mag PSV van mij de titel pakken, dat is toch de stabielste club om in de CL mee aan te komen.quote:
Zielig figuurquote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik gun elke ploeg in de eredivisie de titel (onszelf het meest natuurlijk) maar de supporters van Ajax verdienen hem gewoon niet. Daarom mag PSV van mij de titel pakken, dat is toch de stabielste club om in de CL mee aan te komen.
Gekke boi, ik hoop dat je bier lauw wordtquote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
maar de supporters van Ajax verdienen hem gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |