onmeunigquote:
ontzettendquote:
alstuquote:
quote:
Ik ga ook als nerd, denk ik!quote:
Coolquote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Komt goed, ik moet eerst alles binnen krijgen.
ook daar willen we natuurlijk foto's van zienquote:Op zondag 7 februari 2010 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik als Wanda en mn vriend als Cosmo![]()
Gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
ook daar willen we natuurlijk foto's van zien
ik woon niet in Limburg of Brabantquote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef Pikkebaas het volgende:
Carnaval![]()
Massa's brabo's en Limbo's die zich uit de treurigheid van hun dagelijkse bestaan worstelen door zich kapot te zuipen en de buurvrouw te neuken.
Veel plezier jongens
Oef... negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik woon niet in Limburg of Brabant
Oeh, ook inclusief rolschaatsen? Dan wordt t pittig...quote:Op maandag 8 februari 2010 14:00 schreef Librabis. het volgende:
Ik ga als een bezoeker van de rollerdisco, inlusief afro pruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:07 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik word postbodeJij brengt de post 's avonds/'s nachts rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nee, want dat fietst moeilijk en dan ga ik tegen het einde van de avond gegarandeerd op mijn kistje.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, ook inclusief rolschaatsen? Dan wordt t pittig...
Ik woon in het noordenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef Pikkebaas het volgende:
Carnaval![]()
Massa's brabo's en Limbo's die zich uit de treurigheid van hun dagelijkse bestaan worstelen door zich kapot te zuipen en de buurvrouw te neuken.
Veel plezier jongens
buwehehehhe armequote:
En oh wat zou jij graag daar tussen willen zitten of nietquote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef Pikkebaas het volgende:
Carnaval![]()
Veel plezier jongens
Plien en Bianca.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef svefn het volgende:
Geniaal! Duurde wel genant lang voor ik hem zag.
Doet me trouwens hieraan denken
[ afbeelding ]
Die maak je zelf!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Dat is echt fucking grappig.
Waar haal je in hemelsnaam zo'n (soort) pak ?
ja ja ja !quote:Op zondag 7 februari 2010 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
Barney Stinson!
zat er zelfs aan te denken om me haar dan ook zoals hem te doen, pak aan, en dan met de bro code de hele avond quotes te gaan doen. En ook met de bijbehorende glaasjes whiskey's![]()
Daar is dus geen tijd meer voorquote:
Goed bezig jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
christus wat lopen er veel rond als wesley
ik heb er een stuk of 6gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |