Op de eerste date na een wekenlange internetverkering?quote:
Monopoly heeft een sociaal leven.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik, heb duidelijk wat gemist
GODVERDOMME< SOCIAAL LEVEN VERPEST OOK ALLES VOOR MIJ
Ja, gisteravond dwong mijn rechterhand me om te strippen en onze sexuele relatie in stand te houdenquote:
Ik meld even dat ik vrijgezel benquote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Nou even wat opheldering dan.
Tussen laforest en mij is het inderdaad niets geworden. Het was erg leuk, fijne dag gehad e.d.
Maar het heeft niet zo mogen zijn.
topic kan dicht
Dus de geplande weekenddate gaat ook niet door!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Tussen laforest en mij is het inderdaad niets geworden. Het was erg leuk, fijne dag gehad e.d.
topic kan dicht
en graag willen wij weten waarom het niks geworden is terwijl het zo'n fijne en leuke dag was!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
topic kan dicht
Misschien wil Ladidadida?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik meld even dat ik vrijgezel ben![]()
![]()
![]()
Neuken ?
![]()
Nee.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus de geplande weekenddate gaat ook niet door!
Gaat jullie verder geen ene reet aanquote:Op zondag 7 februari 2010 15:31 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
en graag willen wij weten waarom het niks geworden is terwijl het zo'n fijne en leuke dag was!
Tuurlijk wel, al weken moeten we alles lezen en dan dit niet?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Gaat jullie verder geen ene reet aan
De buitenwereld is wreed.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
topic kan dicht
Wat een last, zo'n hoog libido.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, gisteravond dwong mijn rechterhand me om te strippen en onze sexuele relatie in stand te houden
Hij heeft alle hoeken van je konijnenhol gezien maar kon de uitgang wel weer vindenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
topic kan dicht
Inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2010 15:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, al weken moeten we alles lezen en dan dit niet?
Oh, jammer, ik houd van ruige kerels met ADHD die me urenlang willen uitwonen.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:32 schreef Monopoly het volgende:
Ladidadida? Ik ben een rustige jongen, lief, humor, en ik hou van urenlang rummicub spelen!
Ha.. haquote:Op zondag 7 februari 2010 15:33 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Hij heeft alle hoeken van je konijnenhol gezien maar kon de uitgang wel weer vinden
De grootste anti-climax everquote:
Misschien een wijze les :quote:
jawel! want jullie hebben je halve virtuele liefdesleven op fok geplaatst. nu ook graag het einde svp. is de enige manier om weer op fok in genade aangenomen te worden.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Gaat jullie verder geen ene reet aan
Ssssst, zeg dat nou nietquote:Op zondag 7 februari 2010 15:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien een wijze les :
Zorg dat je niets prive deelt. Als mensen eenmaal interesse hebben in jou gaan ze van alles opgraven. Je krijgt er alleen maar gezeik mee uiteindelijk!
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, jammer, ik houd van ruige kerels met ADHD die me urenlang willen uitwonen.
Sorry
Sja.quote:
Neuh. Vind het allemaal niet zo'n probleem hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 15:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien een wijze les :
Zorg dat je niets prive deelt. Als mensen eenmaal interesse hebben in jou gaan ze van alles opgraven. Je krijgt er alleen maar gezeik mee uiteindelijk!
Okay.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:34 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
jawel! want jullie hebben je halve virtuele liefdesleven op fok geplaatst. nu ook graag het einde svp. is de enige manier om weer op fok in genade aangenomen te worden.
Ik hoor het als het zover is?quote:
Goh, jij bent vrolijk . . .quote:
Hihihiihi, gekkie tochquote:Op zondag 7 februari 2010 15:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik hoor het als het zover is?Nemen we eerst verkering en gaan we daarna daten
Dat was ook heel de reden nietquote:Op zondag 7 februari 2010 15:37 schreef remlof het volgende:
Tsja, niet iedereen is irl zoals ie online overkomt
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:37 schreef Twizu het volgende:
Heel mijn dag is nu verpest door dit verhaal.![]()
Jullie waren zo lief samen..
Dat lag het meest voor de hand. Wat is de reden wel dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat was ook heel de reden niet
[..]
quote:
Liet ie scheten? Stonk ie? Heeft ie een accent? WAT WAS ER MIS!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat was ook heel de reden niet
[..]
I knowquote:Op zondag 7 februari 2010 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lag het meest voor de hand. Wat is de reden wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |