Keatch?quote:En draaide er nou niemand in de grote zaal voor de Bloody Beetroots? Vriend van me herkende een mixtape van begin tot eind?
Bronquote:"RipTide hamert flink door in de grote zaal met kolossaal klinkende hardcore electro, freaky, overstuurd en bruut gelardeerd met industriële samples uit de machinefabriek. Het publiek reageer amper, is wellicht murw gebeukt door de Italiaanse Beetroots of staat op Boemklatsch te wachten. "
Ik weet nog wel dat ik de muziek voor Boemklatsch wel tof vond, maar dat dat Riptide was is me volledig ontgaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Bron
Hier heb ik niks van meegekregen?
zag ook niemand, zowel op t podium als daar achter in die dj-booth... wel lekker dat take on me nog gedraaid werd, die kwam echt vanuit 't nietsquote:En draaide er nou niemand in de grote zaal voor de Bloody Beetroots? Vriend van me herkende een mixtape van begin tot eind?
Dat waren, als het goed is, Dem Slackers. En Riptide hoorde ik wel draaien maar ik zag 'm ook niet. 3voor12 heeft wel foto's van Dem Slackers en Riptide dus ze waren wel welquote:Op zondag 7 maart 2010 18:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
En draaide er nou niemand in de grote zaal voor de Bloody Beetroots? Vriend van me herkende een mixtape van begin tot eind?
huh maar een vriend van me was in de kleine zaal en zei dat daar dem slackers draaide... hebben ze dan gewoon het geluid van de kleine zaal ook in de grote gedraaid?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:07 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dat waren, als het goed is, Dem Slackers. En Riptide hoorde ik wel draaien maar ik zag 'm ook niet. 3voor12 heeft wel foto's van Dem Slackers en Riptide dus ze waren wel wel
Eensch & eensch!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
Zelfde hier. Was benieuwd hoe the Subs het gingen aanpakken in zo'n kleine zaal. Viel toch wat tegen. Vitalic was als vanouds met La Rock als beukend toppunt.
Wel een beetje vreemd dat ik de hele avond 5 of 6 keer pon de floor gehoord heb. Wel 2x van Vitalic.![]()
Erg jammer dat Fake Blood uitviel overigens. Daar ging ik eigenlijk voor.
Gaat lekker los, ziet er tof uit, alleen lijkt de belichting e.d. nogal karig?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef frank07 het volgende:
Nog een mooie compilatie van de Beetroots in de Watt. Blijft leuk om terug te kijken
Ja de belichting was een beetje schraal. Maar ach, als het licht uit had gestaan was het nog vet geweestquote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gaat lekker los, ziet er tof uit, alleen lijkt de belichting e.d. nogal karig?
Vet om dat te zien vanuit een ander perspectief.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef frank07 het volgende:
Nog een mooie compilatie van de Beetroots in de Watt. Blijft leuk om terug te kijken
Vind hem nog een beetje tegenvallen. Beetje poppy. Vond hun eerste EP's toch het best, jammer dat alleen Embrace the Martian terug daarvan te vinden is.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Slickk het volgende:
Alle tracks van Crookers tot nu toe, op hun eigen player gratis te beluisteren; http://www.crookers.net/player
Hun nieuwe album "Tons of Friends" is vandaag ook officieel uitgekomen, staan wel een aantal lekkere tracks op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |