Ben er ook bang voor inderdaad..quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef frank07 het volgende:
Previews zijn al te beluisteren op sites als amazon, volgens mij gaat het album me erg tegenvallen.. Hoop dat ik t mis heb.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zoveel zin in vrijdag.![]()
![]()
![]()
TBB![]()
Eindelijk
Mja mja, ik blijf het toch niet echt vinden beuken, die Bloody Beetrootsquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef frank07 het volgende:
[..]
![]()
Opwarmertje:
Onlangs kwam ik een website tegen waar je complete optredens van dj's kon terug luisteren en kijken (dus inclusief beeld, soort fabchannel), kan de site alleen niet meer terugvinden.
Weet iemand welke site ik bedoel?
Breakbot ja. Onlangs (14 Feb) is zijn nieuwe EP gereleased die ik overigens sterk vind tegenvallen. Zijn eerdere nummers en met name zijn remixes zijn zo sterk dat het eigenlijk ook alleen maar minder kon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef incident het volgende:
Kweetniet of dees al voorbij gekomen is, maar nieuwste franse Elektro!
Breakbot
Vet filmpje ja, had al iets van een trailer voorbij zien komen maar dit is net wat beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef Slickk het volgende:
Ed Banger Records 7th Birthday filmpje;
http://vimeo.com/9597346
A-Trak is vanaf 7:00 echt heerlijk bezig, verder echt een gaaf filmpje.
Busy Pquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef Slickk het volgende:
Ed Banger Records 7th Birthday filmpje;
http://vimeo.com/9597346
A-Trak is vanaf 7:00 echt heerlijk bezig, verder echt een gaaf filmpje.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef frank07 het volgende:
[..]
Vet filmpje ja, had al iets van een trailer voorbij zien komen maar dit is net wat beter
Nobody Beats The Drum heeft een nieuwe track + vette videoclip:
making of van de clip:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuw nummer (EP komt uit op 8 maart) en ge-ni-ale clip.![]()
Making of is ook geweldig:
oepssquote:
ik vond vitalic dus best wel tegenvallen. 2e deel van the subs vond ik juist weer erg goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:00 schreef apenkooi het volgende:
Iemand 5 days off meegepakt gisteravond? Vitalic weer erg fijn, the subs vond ik een beetje tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |