heeft er iemand meer van dit soort liedjes? ^quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:41 schreef donroyco het volgende:
tvp.
Deze winter live gezien:
- Erol Alkan
- A-Trak
- Tiga
- The Bloody Beetroots
- Crookers
3 maart naar The Bloody Beetroots in Doornroosje, Nijmegen. Wie gaat nog meer?
Inderdaad, maar hoorde ik in Australië te veelquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:28 schreef Slickk het volgende:
Ik vroeg die A-Trak remix laatst aan in een club, keek die DJ mij raar aan en zei; 'die heb ik niet'.
welke club dan?? en nog beter welke djquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:28 schreef Slickk het volgende:
Ik vroeg die A-Trak remix laatst aan in een club, keek die DJ mij raar aan en zei; 'die heb ik niet'.
Och, een kleine club in Frieslandquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:48 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
welke club dan?? en nog beter welke dj
DJ-ing #52: met Ome Les, stof en nieuwe Xone'squote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef TheBlack het volgende:
Misschien wel niet de juiste plaats om te vragen, maar iemand een leuke site voor nog wat Cubase (/VST) plugins?
Mijn dank is groot
Doet me denken aan Audio Bullys een aantal jaar geleden. Die wisten ook niet meer wat voor en achter was. Zelden zo gelachen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb Uffie 2 jaar geleden gezien en dat was echt verschrikkelijkMan man, wat was zij slecht
Ik hoop dat ze knetter dronken was, want het ging echt nergens over
Ik vind het altijd zo triestquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan Audio Bullys een aantal jaar geleden. Die wisten ook niet meer wat voor en achter was. Zelden zo gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |