Nusa Indah op Kuta zit in een straatje vlak achter de matahari mallquote:Op zondag 9 mei 2010 20:07 schreef Blik het volgende:
nog maar een vraag hier. Ben op zoek naar een simpel hotel in Kuta, na een lange vlucht van 16 uur. Zwembad zou lekker zijn, aangezien we dag later weer om 15:00 richting vliegveld gaan.
En als iemand suggesties heeft voor een goed hotel op Manado, dan zou ik dat ook graag willen weten
zal eens kijken bij Kuta, voor Manado bedoel ik eigenlijk op de Bunaken voor het duikenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nusa Indah op Kuta zit in een straatje vlak achter de matahari mall
Is niet zo groot, heeft een zwembadje![]()
In Manado zat ik in het Travello Hotel, super nice hotel
Done ! Het is KLM geworden, kost wat meer, maar die reistijden (en de rechtstreekse verbinding vanaf Denpasar) kon ik niet links laten liggen ... Volgens mij val ik niet meer in slaap van opwinding vanavond.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef elcastel het volgende:
Van de week maar eens mijn ticket boeken, het wordt wsl vliegen met Malaysia. Ik vlieg heen op Surabaya en vlieg terug vanaf Denpasar.
Ja, je moet weer de hele handel meenemen, en daarbij ook een kopie van de ID-kaart van de sponsor, kopie paspoort, setje pasfoto's, salarisstrookje sponsor en kopie geboortebewijs sponsor. Bij de immigratie moet je bovendien twee of drie formulieren invullen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef Sjaakz het volgende:
Vraagje.. Ik zit hier tegen het einde van de maand twee maanden en moet mijn visum dan verlengen. Weet iemand of ik dan ook weer alles mee moet nemen (brief sponsor, retourticket e.d.) en wordt mijn visum dan voor twee maanden verlengd of steeds 1 maand? Een site met wat goede en volledige info zou ook fijn zijn.
Solo niet geweest, wel in Malangquote:Op zaterdag 15 mei 2010 06:00 schreef gifkwal het volgende:
Ik zit nu in Malang, best relaxed hier. Gisterochtend de Bromo gezien en beklommen, nu behoorlijk kapot vanwege veel nachten met slaapgebrek maar het is het allemaal waard! Van de week verder naar Lombok.
Zijn er trouwens mensen die Solo wel een leuke stad vonden? Wij vonden er niks aan en waren snel weer weg.
Daniel's Homestay was primaquote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef Blik het volgende:
[..]
zal eens kijken bij Kuta, voor Manado bedoel ik eigenlijk op de Bunaken voor het duiken
Hangen als ik me kon herinneren oude foto's van Nederlandse tijd en Welkom bordje ofzoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:48 schreef gifkwal het volgende:
Leuk restaurant, neem ik aan? Heb vandaag wel meerdere kerken gezien, viel me wel op. Morgen hebben we hier nog een dag, pas om 6 uur gaan we richting Lombok dus misschien zoek ik dat restaurant wel op. Malang is trouwens erg relaxed!
Solo is niet echt een toeristische stad. Er zat een leuke toeristische 'antiekmarkt', maar zelfs die hebben ze geheel kapot weten te maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 06:00 schreef gifkwal het volgende:
Ik zit nu in Malang, best relaxed hier. Gisterochtend de Bromo gezien en beklommen, nu behoorlijk kapot vanwege veel nachten met slaapgebrek maar het is het allemaal waard! Van de week verder naar Lombok.
Zijn er trouwens mensen die Solo wel een leuke stad vonden? Wij vonden er niks aan en waren snel weer weg.
als je vanaf Toko Oen of deze kerk richting het plein loopt kom je nog een Protestantse Kerk tegen ook, als de bewaarder er is, kun je vast een kijkje nemen binnen. Twee deuren verderop staat de groene moskee aan dezelfde weg. Daar zijn ze minder gastvrij maar kun je ook vast een kijkje nemen. Wel je schoenen uit, dat hoeft bij de kerk nierquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:01 schreef elcastel het volgende:
Die kerk ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
En dit is Toko Oen :
[ afbeelding ]
Die kerk kwam ik ook tegen toen ik deze plaatjes zocht (en die moskee ook). Het wordt tijd dat ik eens kap met alles uitkauwen, want zometeen heb ik alles al gezien voor ik er ben geweest.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
als je vanaf Toko Oen of deze kerk richting het plein loopt kom je nog een Protestantse Kerk tegen ook, als de bewaarder er is, kun je vast een kijkje nemen binnen. Twee deuren verderop staat de groene moskee aan dezelfde weg. Daar zijn ze minder gastvrij maar kun je ook vast een kijkje nemen. Wel je schoenen uit, dat hoeft bij de kerk nier
Hier denken ze anders dan in de rest van de wereld. Er moeten eerst toeristen komen voordat het opgeknapt is, zich totaal niet realiserende dat je beter eerst kunt restaureren en daar vervolgens flink geld aan kunt verdienen de komende eeuw.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:11 schreef SeLang het volgende:
Dit is ook in Solo.
VOC mentaliteit
[ afbeelding ]
Het blijft me verbazen hoe ze in Indonesie zoveel historisch erfgoed maar laten verkruimelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |