Hahah okquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef KNAK het volgende:
wah......woon al 10 jaar niet meer in nl...ga ook zelden terug....dat soort zaken mis ik niet echt maar als het voor me ligt of beschikbaar is kan ik aardig tekeer gaan......ik ga er niet vanuit dat ik hier antwoord op ga krijgen maar, iemand die toevallig in Medan voorheen in een hotelletje is geweest en mij wat kan aanraden? Hoeft geen 5* te zijn :p ....tripadvisor, wiki e.d. laat genoeg zien...was even benieuwd of men hier wat kan aanraden
Hotel Peneeda Viewquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:05 schreef Blik het volgende:
Even een vraag voor de kenners:
Wil de laatste 3 a 4 nachten slijten in een goed hotel op Bali, Sanur. Heb het volgende eisenpakket:
1 (of meer) zwembaden
aan het strand
loopafstand van centrum
niet uitgeleefd, maar gewoon netjes en goed
Dit allemaal voor een budget van plusminus 100 dollar per nacht.
Iemand suggesties??
dank voor je input. Emerald Garden Hotel...was dat wat? (en hoeveel?)quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahah okMet mijn ouders zat ik toen 1 nachtje in het Emerald Garden Hotel.
Misschien is dit ook wel wat:
http://www.citi-hotel.com/public/index.php?id=115&uID=149
Was wel nice, 1 nachtje is altijd te doen. Prijs geen idee mijn nicht uit Jakarta had alles geregeld voor 5 dagen Noord-Sumatra met Lake Toba. Dus we hadden een totale prijs inclusief al die Hotels/Vliegtickets/Auto+Chauffeur.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef KNAK het volgende:
[..]
dank voor je input. Emerald Garden Hotel...was dat wat? (en hoeveel?)
Die citi hotel zou het best wel kunnen gaan worden, ziet er degelijk uit.
Van Medan naar die vulkanische lake, das 5 uur rijdenErg lastig, ik kom aan op dag 1 in de middag, dan komt dag 2 en dag 3 in de middag ga ik weer terug. Das denk ik te lang rijden
Te weinig tijd )
En, je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:47 schreef Blik het volgende:
Zo, hotel voor de laatste 3 dagen op Bali is gereserveerd. Lekker relaxen aan het strand/zwembad met een cocktail/biertje. Wordt wel het duurste hotel waar ik zelf ooit heb geslapen, en zelf de rekening voor heb moeten betalen...
http://www.santrian.com/puri/
Ik vloog met garuda van manado naar bali, je stapt dan wel over in makassarquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef Blik het volgende:
mega-irritant. Probeer een vlucht te regelen van Bali naar Manado (Sulawesi). Enige maatschappij die dat vliegt is Lion Air. Alleen accepteren ze geen buitenlandse credit-cards![]()
Moet nou één of ander vaag servicenummer gaan bellen.
Garuda vliegt inderdaad ook, echter wel voor tweemaal zoveel...quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik vloog met garuda van manado naar bali, je stapt dan wel over in makassar
Lion Air doet inderdaad niet aan buitenlandse credit-cards. Via ticketindonesia.info kan het ook, en je betaalt gewoon via iDEAL.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef Blik het volgende:
mega-irritant. Probeer een vlucht te regelen van Bali naar Manado (Sulawesi). Enige maatschappij die dat vliegt is Lion Air. Alleen accepteren ze geen buitenlandse credit-cards![]()
Moet nou één of ander vaag servicenummer gaan bellen.
Als je geen visum hebt moet je daar een visum-on-arrival kopen van 25 USD, ook te betalen in euro's en Rupiah's overigens.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef Klaphark het volgende:
Moet je bij aankomst op Medan nog geld aftikken bij de douane?
Huh, op de site van Lion Air kun je toch gewoon met visa of mastercard betalen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lion Air doet inderdaad niet aan buitenlandse credit-cards. Via ticketindonesia.info kan het ook, en je betaalt gewoon via iDEAL.
Klopt, en alles werkt totdat je ook daadwerkelijk gaat betalen. Dan wordt je creditcard niet geaccepteerd door Lion Air zelfquote:Op donderdag 6 mei 2010 07:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Huh, op de site van Lion Air kun je toch gewoon met visa of mastercard betalen?
Ah goed om te weten... Ik wilde vandaag nog 4 tickets Jak-manado boeken. Zal ook eens op die andere site kijken dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt, en alles werkt totdat je ook daadwerkelijk gaat betalen. Dan wordt je creditcard niet geaccepteerd door Lion Air zelf
klopt, maar dan wel 'gewoon' alleen met een in Indonesie uitgegeven credit-card. Tja, gewoon is hier iets anders als in Nederland.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Huh, op de site van Lion Air kun je toch gewoon met visa of mastercard betalen?
Jakarta tot aan het andere puntje van Java duurt bijna een etmaal, dan moet je de oversteek nog maken (1 uur, plus wachttijd) en daarna moet je nog door naar je eindbestemming (als dit zuidelijk Bali is, moet je nog 3 uur zo'n beetje).quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:05 schreef Sjaakz het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de trein/boot van Jakarta naar Bali en is dat een beetje aardig om te doen? Klopt het dat je in Surabaya ook speedboten kunt charteren om de oversteek naar Bali te maken?
Thanks, betaal wel 10% commissie maar de tickets zijn tenminste binnen. Ik wil gewoon direct weg als ik aankom op Bali, anders had ik wel een ticket bij aankomst geboekt. En die 20 euro die ik nu extra betaal voor 2 personen kan er wel vanafquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lion Air doet inderdaad niet aan buitenlandse credit-cards. Via ticketindonesia.info kan het ook, en je betaalt gewoon via iDEAL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |