Dat doe ik ook, daarom heb ik ook zoveel van die andere. Maar van de 218 Farmville spelende vrienden, komt er heel sporadisch iets uit wat ik nog nodig heb voor mijn collection.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:37 schreef Solique het volgende:
Veel F5en bij live-overzicht hopende dat iemand hem aanbied.
Ik had er net 1 btw
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:34 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Liek wtf.I NEED MORE COWBELL.
Pauper.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:04 schreef Cat22 het volgende:
Uitgebreid, gezaaid... en nu nog 1 coin over.
Done.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef automatic_ het volgende:
Is er nog één iemand die mij een steen kan/wil sturen?
Dat maakt niet uitquote:Op zondag 7 februari 2010 13:05 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Done.
edit: btw let niet op de account naam, deze is van een vriend.
Hehequote:
Japs, nu weet ik hoe jij je altijd voelt.quote:
plank gestuurdquote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef arj1o1 het volgende:
http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=1666458610
Stuur whatever je wil, en ik stuur terug
(Je krijgt het vanaf een andere account)
Ik denk dat ik je iets gestuurd hebquote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
plank gestuurd
ik heb nog steeds stable stuff nodig
Ik kon je alleen een brick of harness terug sturen. Hopelijk heb je er wat aanquote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
plank gestuurd
ik heb nog steeds stable stuff nodig
jaquote:Op zondag 7 februari 2010 13:33 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik kon je alleen een brick of harness terug sturen. Hopelijk heb je er wat aan
yey bonusquote:
ik krijg dan 1 bericht van vandaag en voor de rest dingen van januari, maar ook niet allesquote:Op zondag 7 februari 2010 14:10 schreef CasB het volgende:
Wat is dat toch met facebook, als ik soms F5 dan krijg ik berichten van vrijdag te zien, en geen FV meuk meer.
een overzicht van de Fokusers met hun FV naam zou wel handig zijn in de OP oid....quote:Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef Cosmo. het volgende:
Nog nodig:
5x Brick
4x Harness
7x Horseshoe
8x Nail
7x Plank
getting closer by the day
Even aanpassenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef arj1o1 het volgende:
http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=1666458610
Stuur whatever je wil, en ik stuur terug
(Je krijgt het vanaf een andere account)
+1quote:Op zondag 7 februari 2010 15:37 schreef trovey het volgende:
Mochten er mensen nog stal-materiaal nodig hebben...ik zend alleen nog op verzoek....stuur dan even een mailtje via Facebook wat je nodig hebt....zelf heb ik niets meer nodig dus je mag me alles sturen als het maar geen stal-materiaal is
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:37 schreef trovey het volgende:
Mochten er mensen nog stal-materiaal nodig hebben...ik zend alleen nog op verzoek....stuur dan even een mailtje via Facebook wat je nodig hebt....zelf heb ik niets meer nodig dus je mag me alles sturen als het maar geen stal-materiaal is
quote:
Dit overzicht bedoel je?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:46 schreef gateway het volgende:
[..]
een overzicht van de Fokusers met hun FV naam zou wel handig zijn in de OP oid....
Wat is je nick op FV Cosmo?
Staat gewoon in de OP hoor. En je komt erin op verzoek.quote:Users die graag buren erbij willen, zoek deze namen op FB op en voeg ze toe aan je FV.
Morretje - Morrie Marieke
MarkM - Markm Fokuser
Crientj - Carina Scholing
Tombolafan - Tombo laFan
Heroinjunk - Suzanne Fokuser
Mirjam - Mraaf
LasTer - Slappy Joe
gateway: Roy P Gateway
Hara: Hara Fok
Zeroku - Jeffrey van Holstein
Greys - Greys Fok
Xebber - Remco van Harten en Mara van Harten.
CasB - Casper van de Beek
Soohr - Bouke
Faceoff - f4c30ff
Dat stalmateriaal is geen fuck waard.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
Is het echt zo erg als je al stalmateriaal krijgt wat je al hebt?Ik krijg vaak zat gifts die ik al heb, of niet meer wil hebben. Dan verkoop je ze toch gewoon?
Is niet erg want ik verkoop het ook maar als je alleen nog maar stalmateriaal krijgt dan kan ik me voorstellen dat je denkt HELPquote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
Is het echt zo erg als je al stalmateriaal krijgt wat je al hebt?Ik krijg vaak zat gifts die ik al heb, of niet meer wil hebben. Dan verkoop je ze toch gewoon?
Ramptoerist gespeeld.quote:
Ja mevrouw...quote:Op zondag 7 februari 2010 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ramptoerist gespeeld.
Hara! Ga je crops redden!![]()
En Tombo moet gaan oogsten, alle beesten en bomen zijn volgens mij rijp.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja mevrouw...
Jij bent ziek joh, ga slapen!
Ik heb nog 1 nail en 1 wooden board nodig!!!!!
Ik kan die helaas niet gevenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog 1 nail en 1 wooden board nodig!!!!!
quote:
ik vind mystery gifts het leukstquote:Op zondag 7 februari 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Wil je iets terug? (en vooral; wat dan?)
dat zeg ik mooi, maar het lukt even niet...quote:
oh, geen probleem hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zeg ik mooi, maar het lukt even niet...
Zodra ik weer iets kan sturen ben jij de eerste!
3 x bagger inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
Wat een gekut is het voortaan zeg, volgens mij zijn die servers gewoon overbelast.
Ik ga je even iets sturenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben ook weer van de partij!
En zit nog steeds verlegen om paardenspulletjesHeb wel weer wat gehad(en verloren) vandaag maaarrr ik heb nog steeds nodig:
3 stenen
7 harnassen
8 hoefijzers
7 nails
3 wooden boards!
Alles is dus nog steeds welkom bij mij![]()
Ik ga zo weer mesten en kadootjes sturen dus wie er nog paarden stuff wil moet even zeggen, anders geef ik iedereen een mystery box ofzo!
En btw, die startpagina van facebook is echt klote these days!
een nail, harness of horseshoe graag!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben ook weer van de partij!
En zit nog steeds verlegen om paardenspulletjesHeb wel weer wat gehad(en verloren) vandaag maaarrr ik heb nog steeds nodig:
3 stenen
7 harnassen
8 hoefijzers
7 nails
3 wooden boards!
Alles is dus nog steeds welkom bij mij![]()
Ik ga zo weer mesten en kadootjes sturen dus wie er nog paarden stuff wil moet even zeggen, anders geef ik iedereen een mystery box ofzo!
En btw, die startpagina van facebook is echt klote these days!
hoe kan je zoveel sturen?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef arj1o1 het volgende:
Van wie kreeg ik een mystery gift, er zat een hot air balloon in
Ik heb je btw 2 nails, en 2 planken teruggestuurd hopelijk zijn ze allemaal aangekomen
Uhmquote:
als het via winston post was, heb ik de verzoeken wel ontvangen maar als ik ze accepteer verdwijnen ze als sneeuw voor de zonquote:Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef arj1o1 het volgende:
Van wie kreeg ik een mystery gift, er zat een hot air balloon in
Ik heb je btw 2 nails, en 2 planken teruggestuurd hopelijk zijn ze allemaal aangekomen
Ik had vrijdag (9!) gifts geaccepteerd van verschillende mensen & er kwam er geen één in de giftboxquote:Op zondag 7 februari 2010 18:55 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
als het via winston post was, heb ik de verzoeken wel ontvangen maar als ik ze accepteer verdwijnen ze als sneeuw voor de zon![]()
Zou dat een reden hebben? Ik heb er nu 3 geaccepteerd van jou en dan begint ie meteen het spel, die van automatic deed het wel :S
Hmm bovenstaande methode werkt niet goed dus. Heb je er wel 1 kunnen accepteren?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:55 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
als het via winston post was, heb ik de verzoeken wel ontvangen maar als ik ze accepteer verdwijnen ze als sneeuw voor de zon![]()
Zou dat een reden hebben? Ik heb er nu 3 geaccepteerd van jou en dan begint ie meteen het spel, die van automatic deed het wel :S
Nee dat lukt ook niet.. FV heeft een limit dat je ondanks dat je via bepaalde truukjes je er meer per dag kan versturen, je er altijd maar 1 van een persoon daadwerkelijk in je giftbox zal zien.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:58 schreef Markeerstift het volgende:
heb er 1 nu! Die je als eerste verstuurd hebt!Bedankt, nu zit ik op de helft haha
Is het niet zo dat je echt vier keer kun tbedanken?
Anders gaan we gewoon heen en weer sturenDan kom ik er ook wel
ik zag het , tnx! jij nog wensen?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Markeerstift en Gateway hebben een harness.
http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=1666458610quote:Op zondag 7 februari 2010 19:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik kan alles gebruiken voor mijn stal!je krijgt een mystery gift terug
mijn naam is: Roy van Noord
Jemie... Haha. Ik ga je even zoeken!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:45 schreef Dropdown het volgende:
Een fok topic voor farmville.
Jullie kunnen me adden: Sjoerd van de Broek.
Ondertussen al 80 collections completed. Ben lvl 32 (in 2 weken
), 648 vrienden, 300 neighbours (max, maar kan wel wat verwijderen voor de lieve Fok!ers.
Best wel gaar dat je je referee cows niet binnen kan zetten, want ik heb er een stuk of 45 op mijn landje staan nu.
Maarja, add me maar als je wilt :p.
Done.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:45 schreef Dropdown het volgende:
), 648 vrienden, 300 neighbours (max, maar kan wel wat verwijderen voor de lieve Fok!ers.
Best wel gaar dat je je referee cows niet binnen kan zetten, want ik heb er een stuk of 45 op mijn landje staan nu.
Klopt, jullie allebeiquote:Op zondag 7 februari 2010 19:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb je als het goed is toegevoegd Dropdown
Zoeken naar Sjoerd van de Broekquote:
Met 300 vrienden is een lonely bull natuurlijk binnen 1 min. wegquote:Op zondag 7 februari 2010 19:52 schreef Dropdown het volgende:
Oja, voor de lieve Fokkers kan ik altijd wat regelen qua rewards. Er is namelijk een manier om die dingen niet te posten op je wall, maar wel de link te krijgen, zodat je met vrienden via MSN of Fok! kan sharen
Ja klopt, daarom klik ik met rechtermuisknop op dat icoontje (bij bull bijv op de bull zelf), dan locatie kopieeren, en dan op overslaan klikken, ipv posten. Dan kun je die link naar 10 mensen sturenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Met 300 vrienden is een lonely bull natuurlijk binnen 1 min. weg
die is kei slimquote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom klik ik met rechtermuisknop op dat icoontje (bij bull bijv op de bull zelf), dan locatie kopieeren, en dan op overslaan klikken, ipv posten. Dan kun je die link naar 10 mensen sturen
Jij bent lekker bezig.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:45 schreef Dropdown het volgende:
Naja niet echt genolifed ofzo. Het is niet zo moeilijk namelijkquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef Markeerstift het volgende:
sjoerd, ik heb je ook toegevoegd! Maar jij hebt dus vrij nonstop gefarmvilled de afgelopen 2 weken? Jezus zeg! Ik ben ook 2 weken bezig maar ben pas bij level 18 haha!
Ik mag geen giften meer doen, morgen dus weer! Maar alles voor de stal is nog steeds welkom (sorry voor het bedelen haha!)
Misschien dat ik dan ff Chrome download. Is veel beter dan IE tochquote:Op zondag 7 februari 2010 21:05 schreef iBenny het volgende:
Ik gebruik FV ook eigenlijk alleen maar onder Chrome.. Alleen in nood IE
Merk nu al verschil inderdaad :p. VEEEEEEL beterquote:
heb je opnieuw opgestart? miss dat dat wel helpt...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:32 schreef Dropdown het volgende:
Edit: Shockwave loopt weltelkens vast
Ik ga morgen naar 22x22quote:Op zondag 7 februari 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
level 28 vandaag behaald
ennn...
vergroot naar 20x20
Mja PMen zou kunnen maar wel erg omslachtig?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:22 schreef Dropdown het volgende:
Is er een farmville groepje op Fok! of niet? Wil daar best wel alle links van gouden eieren en collectables van mij heensturen namelijkWie het eerst komt wie het eerst maalt, bij die berichten. 2 worden er sowieso altijd weggegeven voordat ik ze dan naar jullie stuur. Je moet wel vriend zijn (add sjoerd van de broek) om die link te kunnen accepten dan
Wowquote:Op maandag 8 februari 2010 08:35 schreef Crientj het volgende:
Whoa, een weekendje niet online geweest & gelijk 105 verzoeken.
Kunnen meer zijn, mij is het al eens opgevallen dat je 100 gift-verzoeken ontvangt, en dat bij het accepteren de teller een tijdje op 100 bleef staan. Dus veel plezer!quote:Op maandag 8 februari 2010 08:35 schreef Crientj het volgende:
Whoa, een weekendje niet online geweest & gelijk 105 verzoeken.
Ja dankje, al ben ik gifts kwijtgeraakt.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kunnen meer zijn, mij is het al eens opgevallen dat je 100 gift-verzoeken ontvangt, en dat bij het accepteren de teller een tijdje op 100 bleef staan. Dus veel plezer!
Oh stom. Dan laat ik ze wel staan, ik wil mn mystery gifts. ;{quote:Op maandag 8 februari 2010 09:03 schreef automatic_ het volgende:
Ja, het is al de hele tijd zo traag & ook dat er gifts verdwijnen
Als je ze 1 voor 1 gaat accepteren en dan meteen gaat controleren of ze er staan, dan werkt het misschienquote:Op maandag 8 februari 2010 09:06 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh stom. Dan laat ik ze wel staan, ik wil mn mystery gifts. ;{
als farmville niet traag is dan maakt me laptop het wel traag..... Volgens mij heeft ie best wat power nodig! Dat kan mijn Celeron M 1,6Ghz met 512mb geheugen niet echt aanquote:Op maandag 8 februari 2010 09:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja dankje, al ben ik gifts kwijtgeraakt.
Is FV/FB het hele weekend zo traag? Ik heb niet teruggelezen.
Heb sowieso wel 'last' van een huge memoryuse tijdens het spelen. 500MB voor Firefox dan is niet heel vreemd (en heb dan ongeveer 10 tabs zelf open staan naast de facebooktab).quote:Op maandag 8 februari 2010 09:11 schreef gateway het volgende:
[..]
als farmville niet traag is dan maakt me laptop het wel traag..... Volgens mij heeft ie best wat power nodig! Dat kan mijn Celeron M 1,6Ghz met 512mb geheugen niet echt aan
Klopt! je kan alleen van je "vrienden" ook neigbours maken...quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
Als iemand mij wil toevoegen:
Sjowhan - Sjowhan
edit: begrijp ik het goed dat je enkel nieuwe neighbours kan krijgen door ze daadwerkelijk toe te voegen aan je facebookaccount?
Of ligt dat aan mijn privacy-settings?
Duidelijk. Ik moet dus eerst vriendjes worden met mensen hier, voordat ik gifts kan sturen en neighbours kan wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Klopt! je kan alleen van je "vrienden" ook neigbours maken...
Riep iemand mij daar?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
collectable bij Remco van H.
ik zag het!quote:
Ik kan jou niet vinden.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
Als iemand mij wil toevoegen:
Sjowhan - Sjowhan
edit: begrijp ik het goed dat je enkel nieuwe neighbours kan krijgen door ze daadwerkelijk toe te voegen aan je facebookaccount?
Of ligt dat aan mijn privacy-settings?
Ik jat hem straks wel bij anderen wegquote:Op maandag 8 februari 2010 13:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Sjowhan Sjowhan intypen bij zoekenzo heb ik hem ook toegevoegd net.
Ik heb hem gevondenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik jat hem straks wel bij anderen weg
van Krentebol. iddquote:Op maandag 8 februari 2010 13:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
is dit iemand van hier?
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000281728052&ref=mf
alleen levert die ballon helemaal niets op als je 'm verkooptquote:Op maandag 8 februari 2010 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had 1/5 fuel en een ballon in mijn dozen. Heb ik ze eindelijk ook.
voor zover ik weet krijg je bij elke level omhoog 1 FV Cashquote:Op maandag 8 februari 2010 13:39 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb me net een villa gekocht, ik had toch meer dan 2 mil coins![]()
Maar krijg je normaal geen farmville dollar per level dat je omhooggaat???
'k Heb niets gekregenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:43 schreef Misan het volgende:
[..]
voor zover ik weet krijg je bij elke level omhoog 1 FV Cash
Die fuel ook niet andersquote:Op maandag 8 februari 2010 13:42 schreef Misan het volgende:
[..]
alleen levert die ballon helemaal niets op als je 'm verkoopt
Ik hen nog 3 ballonnenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:42 schreef Misan het volgende:
[..]
alleen levert die ballon helemaal niets op als je 'm verkoopt
Ik spaar nog maar voor de 75k uitbreiding,quote:Op maandag 8 februari 2010 13:47 schreef CasB het volgende:
Ik ben aan het sparen voor 250.000, de volgende upgrade.Eigenlijk belachelijk dat ik helemaal niks koop, alleen zaadjes als ik geoogst heb.
maar als je een level omhoog gaat krijg je die cash er toch wel gewoon bij?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:44 schreef trainfreak het volgende:
[..]
'k Heb niets gekregen![]()
1 mil uitgegeven voor niets
Omdat ik een eckte eckte boerin ben die alles met de hand doet!quote:
Ik had 19 FV cash, ik kocht een villa en daarna had ik nog steeds 19 FV cash..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:50 schreef Misan het volgende:
[..]
maar als je een level omhoog gaat krijg je die cash er toch wel gewoon bij?
Zal van de week wel eens even checken als ik nog een villa koop
Ik zie net dat het nu wel op 20 staat. Dus alles is in ordequote:Op maandag 8 februari 2010 13:57 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik had 19 FV cash, ik kocht een villa en daarna had ik nog steeds 19 FV cash..
Anders kon ik een mystery box kopen
bij wie?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
Yeeehaaww, net op tijd voor de beetle liet ie weer posts zien.
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik een eckte eckte boerin ben die alles met de hand doet!
Ben alweer vergeten wie jij bentquote:Op maandag 8 februari 2010 14:14 schreef Markeerstift het volgende:
Zelfs in de mystery boxen zit iets voor mijn paardenstal: 2 paarden!(en een kip)
Ben er nu bijna haha nog 4 harnassen, 7 horsshoes 4 nails!
Blijven die perfect bunches die je zelf vind eigenlijk alleen bij je als je die gardenshed hebt? Ik vind er iedere keer echt superveel!
toch van 20x20 naar 24x24 gegaan?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef Cat22 het volgende:
FV ligt er bij mij weer uit.![]()
Maar inmiddels wel level 29 en 24x24 farm.![]()
Heb net mijn vierde dairy farm gekocht. Laat die koeien maar komen.
Nee, dat lukte toch niet. Stom FV. Ik had het geld, de 24x24 was unlocked en hij schrijft alleen af voor de 22x22 farm. Dus toen heb ik een paar dagen door moeten sparen. Maar met die witte rozen ging dat best.quote:
Vervroegde overgang is a bitch.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik pakte een ei mee, maar toen bleef de pagina wit. Refresh werd "Sorry, you already hatched this egg" maar nu heb ik niets.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat lukte toch niet. Stom FV. Ik had het geld, de 24x24 was unlocked en hij schrijft alleen af voor de 22x22 farm. Dus toen heb ik een paar dagen door moeten sparen. Maar met die witte rozen ging dat best.
quote:
Stick Bug!quote:
quote:
Oohh, dat is de enige die ik nog moet voor die collectiequote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stick Bug!Ik had alles al dubbel, nu eindelijk de collectie compleet.
Maar zolang ik niet op FV kan moet hij in mijn gift box blijven wonen.
Als ik wil inloggen krijg ik dit:quote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, dat is de enige die ik nog moet voor die collectie
Hoezo kun je niet?
Met een hoop codes erbijquote:Invalid URL
Maar je hebt net toch dingen gepakt, dan ben je toch al ingelogd?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik wil inloggen krijg ik dit:
[..]
Met een hoop codes erbij
Ik kan dan altijd wel inloggen op Facebook maar niet op Farmville. Dus ik bijf bonussen en kadoos grijpen, tot ik ze op FV kan cashen.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je hebt net toch dingen gepakt, dan ben je toch al ingelogd?
Hebbert.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je niet toevallig nog een collectie liggen? Dit was een dragonfly
Ik moet alleen nog een common veer geloof ik, met rare werd ik doodgegooidquote:Op maandag 8 februari 2010 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebbert.![]()
Ik heb er een stuk of 3 waarvan ik nog 1 item nodig heb. Geen idee wanneer dat langskomt natuurlijk. De veren schieten bij mij trouwens echt niet op;. die gewone heb ik vijfdubbel en die zeldzame vind ik nergens.
Rare veren.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een common veer geloof ik, met rare werd ik doodgegooid
Rare feathers,quote:
Donequote:Op maandag 8 februari 2010 15:30 schreef Dropdown het volgende:
Lol, 3 pagina's vol. Zo ff harvesten
En ff neighbours verwijderen voor Fok!ers.
Als je nou bij dat 'groepje' wilt die die links krijgt van collectables enzo, maak me sowieso je vriend (Sjoerd van de Broek) en pm hier ff op Fok!, dan maak ik dat lijstje en PM ik die mensen met de links
Botervlieg.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Harajuku. het volgende:
You've been awarded a Zebra Butterfly![]()
[..]
Rare feathers,.
Heb ik jou? En if so, wie ben je.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:00 schreef Kn0x het volgende:
Ik kan nog wel paardestadlproducten gebruiken. Ik zit verre van compleet
Oh, kun je d'r één van die naar mij sturen?quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
Zeroku, moest jij nog een harness of brick?
On my way.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, kun je d'r één van die naar mij sturen?
Dankje! Wat wil je ervoor terug? Ik kan. T/m een geit gevenquote:
Mystery is nog steeds goedquote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje! Wat wil je ervoor terug? Ik kan. T/m een geit geven
Justin van den Oeverquote:Op maandag 8 februari 2010 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik jou? En if so, wie ben je.
Ik ga vanavond weer mijn vaste ronde doenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo "even" een rondje vrienden doen...
Oh, jij die stable material blijft sturenquote:
Waarom nietquote:Op maandag 8 februari 2010 16:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ook!
Sjoerd v/d Berg.
WTF?!waarom al die mystery boxes?
Niet met Chromequote:
Ik heb je even een vriendenverzoek gestuurdquote:Op maandag 8 februari 2010 16:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik wil graag horseshoe/nails!
Roy van Noord wat wil je terug?
Ik ook, maar na een paar keer refreshen krijg ik ze uiteindelijk wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg nog heel vaak No posts to display.
+1quote:Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg nog heel vaak No posts to display.
binnen 4 minuten weg...quote:
Mijn zesde Saltshakerquote:
Och, dat kan nog sneller hoor.quote:
quote:
pff, daar heb ik er ook al heel veel van gehad als giftquote:
zodra hij langs komt krijg je m van me...quote:
Was de eerste collectable gift die je kon sturen geloof ik. xD Had er op een gegeven moment wel 20 van die dingen o.O Maar geen ruimte dus had dr een stel verkocht (A)quote:
En dat klopt ook, dankzij de stable dingen hebben ze de collectable gifts even uitgezet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zelf trouwens ineens geen collectable meer om te versturen.
hoe kan je die links dan achterhalen zonder ze te posten op je wall?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:45 schreef Dropdown het volgende:
Heb 5 collecties liggen. Post ze meestal aan het eind van de avond ofzo. Maar zal de mensen die tot nu toe gepmd hebben (3
), vanavond wel berichtje sturen met alle links. Ik post ze dus niet op mijn wall, anders zijn ze in 30 sec weg
4, ik zal ook even pm'en. ;oquote:Op maandag 8 februari 2010 16:45 schreef Dropdown het volgende:
Heb 5 collecties liggen. Post ze meestal aan het eind van de avond ofzo. Maar zal de mensen die tot nu toe gepmd hebben (3
), vanavond wel berichtje sturen met alle links. Ik post ze dus niet op mijn wall, anders zijn ze in 30 sec weg
Bijvoorbeeld bij collectie; rechtermuisknop op dat meisje en dan kopieer locatiequote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe kan je die links dan achterhalen zonder ze te posten op je wall?
;o. dat is wel geniaal. Kan dat met alle linkjes die je krijgt bv?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij collectie; rechtermuisknop op dat meisje en dan kopieer locatie
en daarna gewoon niet posten op je wall?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij collectie; rechtermuisknop op dat meisje en dan kopieer locatie
Wat flauwquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef RenRen- het volgende:
Is dat een glitch of zo, dat ik 2 kadootjes krijg en de tweede niet kan accepteren? Want Hara stuurde me net 2 harnassen en toen kon ik er één accepteren. De ander deed ik ook, maar die stond toen niet in mijn giftbox.
Geen glitch. Je kunt maar 1 kado per 4 uur naar dezelfde persoon sturen. Als je er 2 stuurt is de 2e gewoon een link naar je farmquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef RenRen- het volgende:
Is dat een glitch of zo, dat ik 2 kadootjes krijg en de tweede niet kan accepteren? Want Hara stuurde me net 2 harnassen en toen kon ik er één accepteren. De ander deed ik ook, maar die stond toen niet in mijn giftbox.
ja... en doods... en bio-industrie-ig...quote:
80 collecties, en zeker 6x 20 fuel uit golden eggsquote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Hmmm, 425 fuel?
Hoe kom jij daaraan?
Ik had een goud kippetjequote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
You opened Mara's egg and found a Sheep Topiary!
Leuk, zo'n gouden ei
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk, zo'n gouden ei
Jij had hem tenminstequote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk, zo'n gouden ei
Ik heb een vlag uit het gouden ei van cat...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk, zo'n gouden ei
Nu heb ik wel een gouden kipquote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een vlag uit het gouden ei van cat...
Graag gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een vlag uit het gouden ei van cat...
Net op tijd! Ik heb een beetle van je!quote:
Arme jij.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:25 schreef Dropdown het volgende:
9 collecties compleet. Word nummer 89 in totaal. Alleen jammer dat die ribbon er niet al gelijk vanaf het begin was. Mis er nu 12 op de ribbon ofzo, dus moet er 112 voor de ribbon
Zelfdequote:Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
You've been awarded a Dragonfly! Find it in your gift box to add it to your collection.
Hij liep even vast dus moest het opnieuw doenquote:
Ik heb m ook staanquote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Crientj het volgende:
Gaaf, je krijgt een box, en daarin kan je ook weer met gifts valentijnsdingetjes sparen.
Die dan uiteindelijk inruilen voor exclusieve decoratiemeuk.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
Kijk, heb ik eindelijk een keer een volle brievenbus met valentijnsdag!
Huh?quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:35 schreef Crientj het volgende:
Gaaf, je krijgt een box, en daarin kan je ook weer met gifts valentijnsdingetjes sparen.
Die dan uiteindelijk inruilen voor exclusieve decoratiemeuk.
Nee, hij staat er net pas.quote:
Spul waarmee je ervoor kan zorgen dat je crops niet dood gaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
New! Unwither crops.
Wat is dat nu weer
Ja, ik snap wát het is, maar wat doet het ineens daar enzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, hij staat er net pas.Kijk maar in je farm.
[..]
Spul waarmee je ervoor kan zorgen dat je crops niet dood gaan.
Send me love!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
OMG! Waaat een foute zut!![]()
Die koe is wel leuk maar de rest is een beetje over the top.
Ooh.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik snap wát het is, maar wat doet het ineens daar enzo.
Thanks for trying to help, but Tliciouz has already had enough help to raise their barn!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
Help me raising my barn please!
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=storage&subcat=friendHelp&key=396d09a99b6652ce4204ee55f43efdf0&next=reward.php%3FfrHost%3D100000251620502%26frId%3Db1a6172e912be08451a14ab8ac61249c%26frType%3DStorageExpansionFriendReward&ref=mf
Thanks for trying to help, but Tliciouz has already had enough help to raise their barnquote:Op maandag 8 februari 2010 17:43 schreef tliciouz het volgende:
Help me raising my barn please!
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=storage&subcat=friendHelp&key=396d09a99b6652ce4204ee55f43efdf0&next=reward.php%3FfrHost%3D100000251620502%26frId%3Db1a6172e912be08451a14ab8ac61249c%26frType%3DStorageExpansionFriendReward&ref=mf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |