Stuur maar een PMquote:Op zondag 14 februari 2010 15:37 schreef just me het volgende:
Maar.. maar.. klus je er nog wel bij als hovenier? Het gaat bij mij om snoeiwerk enzo, niets moeilijks maar ik heb wel wat hulp nodig

thnx honey!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben gister valentijn gevierd, ben onwijs verwend met dagje sauna en daarna heerlijk spaans gegetenIenepien
WB

(en koud, dat dan weer wel in je nakie met -5
 (en koud, dat dan weer wel in je nakie met -5  )
 ) 

Oh jeetje, ga je op wintersport?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef Ienepien het volgende:
[..]
thnx honey!
Elysium is heerlijk he? Tip: ze hebben nu avondtarief vanaf 17.00 19,95, kortingsbonnen gewoon geldig. Met mijn standaard 30% korting ben ik maar 14,00 entree kwijt. Afgelopen maandgavond geweest met een vriendinnetje: heerlijk rustig en lekker gegeten!
Meet lijkt mij gezellie, kunnen we bijpraten. Ben wel weg vanaf komende rijdag tot 15 maart.

Ien hoe krijg je daar standaard 30% korting? Tnx voor tip avondtarief.
 Ien hoe krijg je daar standaard 30% korting? Tnx voor tip avondtarief.

Ben alleen buiten geweest in t zoutwaterbad, had nog restje keelontsteking, wilde niet naar huis met longontsteking
 Ben alleen buiten geweest in t zoutwaterbad, had nog restje keelontsteking, wilde niet naar huis met longontsteking  

Moet je je inschrijven als Elysee op hun website. Dan ontvang je eens per kwartaal hun blad en daar zit standaard een kortingsbon bijquote:Op zondag 14 februari 2010 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx voor t berichtje posten bart! wat een sukkelIen hoe krijg je daar standaard 30% korting? Tnx voor tip avondtarief.
 . En nog andere kortingen trouwens.
. En nog andere kortingen trouwens. 

ja was fantastisch! ga je nog wat bijzonders doen in je vakantie? Ien, ga ik morgen gelijk doen, dan zit ik achter normale comp even. Leuk hoor 3 weken wegquote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef just me het volgende:
Zo te horen heb je echt genoten! Lekker zo'n dagje
Nog één weekje werken en dan heerlijk 'n weekje vakantie! Helaas geen wintersport, laat staan 3 weken

Neem aan van wel,quote:
 sloeg op het bericht.
 sloeg op het bericht. 

leuk hoor! hoe kom je daar zo bij?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:21 schreef Ienepien het volgende:
Skiles geven aan ukkepukkies in Gerlos!

Oh ik dacht op mijquote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem aan van wel,sloeg op het bericht.
Hoe triest ben je dan

wat gaaf!!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
leuk hoor! hoe kom je daar zo bij?

jij bent ook wel een beetje een mafketelquote:Op zondag 14 februari 2010 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik dacht op mij
Maar ja, wat een mafketel

Ga jij nou maar lekker kokenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent ook wel een beetje een mafketel

lekker chill thuis is ook heerlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
wat gaaf!!!!!
ik blijf lekker thuis hoor, vriendlief heeft (voetbaltrainers)verplichtingen en we gaan in mei op vakantie.
 Waar gaan jullie in mei heen?
 Waar gaan jullie in mei heen?

yes dearquote:
 morgen nieuw receptje uitproberen
 morgen nieuw receptje uitproberen 

Lekkerquote:Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
yes dearmorgen nieuw receptje uitproberen
 Wat voor iets?
 Wat voor iets?

Vriendinnetje van mij heeft dit vorig skiseizoen gedaan en vroeg of ik dit jaar twee weekjes meeging. Ergo: betaalde wintersportquote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
leuk hoor! hoe kom je daar zo bij?
 Heb het alleen nog nooit gedaan dus het wordt een echte vuurdoop, haha.
  Heb het alleen nog nooit gedaan dus het wordt een echte vuurdoop, haha.

We gaan naar Portugal toe. "Schoon"moeder heeft daar een schitterend huis, 'n uurtje rijden van Lissabon vandaan. We vliegen dit keer vanaf E'hoven op Porto en we hebben een busje gehuurd. We gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen. Dus wél iets om naar uit te kijken!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker chill thuis is ook heerlijkWaar gaan jullie in mei heen?

Die van Mevr. Groenenboom?quote:
 Wij moeten er nog één hebben
 Wij moeten er nog één hebben  

bij de blokker hebben ze betaalbare. die van mij had ik nog toen ik op kamers ging 17 jaar geledenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die van Mevr. Groenenboom?
Oja, waar haal jij een soeppan vandaan Sol?Wij moeten er nog één hebben
 ik weet niet wie mevr groeneboom is
 ik weet niet wie mevr groeneboom is  heb t recept uit een cul-topic: waar rode linzen te vinden oid is de TT.
 heb t recept uit een cul-topic: waar rode linzen te vinden oid is de TT.

Okquote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij de blokker hebben ze betaalbare. die van mij had ik nog toen ik op kamers ging 17 jaar geledenik weet niet wie mevr groeneboom is
heb t recept uit een cul-topic: waar rode linzen te vinden oid is de TT.
 Dan gaan we eens langs de Blokken (lees je mee m-kay
 Dan gaan we eens langs de Blokken (lees je mee m-kay  )
) 

Jullie zouden ook nog bij de kijkshop kunnen kijken btw. Pannen met dikke bodem vind ik het prettigst, maar zeker een soeppan kan lang mee als je pan met een wat dunnere bodem hebt. zolang je er maar gewoon normaal mee omgaat.
 Jullie zouden ook nog bij de kijkshop kunnen kijken btw. Pannen met dikke bodem vind ik het prettigst, maar zeker een soeppan kan lang mee als je pan met een wat dunnere bodem hebt. zolang je er maar gewoon normaal mee omgaat.

gelukkig valt er met soep weinig aan te bakkenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
Wij laten wel altijd alles aanbakken (ik dan), dus
 ik heb daar alleen af en toe last van met snert en harira dat t aankoekt onderin. wil je een pan met aanbaksel goed schoonkrijgen dan even een tijdje met cola koken, dan laat alles los.
 ik heb daar alleen af en toe last van met snert en harira dat t aankoekt onderin. wil je een pan met aanbaksel goed schoonkrijgen dan even een tijdje met cola koken, dan laat alles los.

Colaquote:Op zondag 14 februari 2010 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gelukkig valt er met soep weinig aan te bakkenik heb daar alleen af en toe last van met snert en harira dat t aankoekt onderin. wil je een pan met aanbaksel goed schoonkrijgen dan even een tijdje met cola koken, dan laat alles los.
 Goeie tip
 Goeie tip  

helpt echt goed, was een pan met stoofperen vergeten dat ik die op had staan, koken met soda en azijn hielp niet, cola werkte als een tierelierquote:

Enige wat ik een beetje kan is koken
 Enige wat ik een beetje kan is koken  En ook dat is pas bijzonder geworden sinds een jaar of 2 ofzo
 En ook dat is pas bijzonder geworden sinds een jaar of 2 ofzo  

Kwam niet helemaal uit t recept vh topic en zitten precies dezelfde ingredienten in, alleen de verhoudingen/maten staan duidelijker aangegeven
 Kwam niet helemaal uit t recept vh topic en zitten precies dezelfde ingredienten in, alleen de verhoudingen/maten staan duidelijker aangegeven  

Há, zie je wel, mevrouw Groeneveld is een heldquote:Op maandag 15 februari 2010 15:28 schreef SeaOfLove het volgende:
het wordt toch het recept van mevr. groenenboom BartKwam niet helemaal uit t recept vh topic en zitten precies dezelfde ingredienten in, alleen de verhoudingen/maten staan duidelijker aangegeven

Juh, ik kwam het zelfs in Utrecht in cafés tegenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg, dat staat zelfs soms hier in de lift gekladderd

ja echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik kwam het zelfs in Utrecht in cafés tegen

Jaquote:
 Volgens mij geen foto van gemaakt though
 Volgens mij geen foto van gemaakt though  

Sorryquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik kwam het zelfs in Utrecht in cafés tegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |