zaterdag zit ik met mijn blote gat in de saunaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hebt nog tot en met zaterdag voor de felicitaties hoor

5 mb per foto is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:56 schreef SeaOfLove het volgende:
D! Feli nog! ben benieuwd naar de foto's... Nienke, zou je ze ajb achter een linkje kunnen plaatsten?

Plaats die foto's ook maar achter een linkje danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zaterdag zit ik met mijn blote gat in de sauna

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Plaats die foto's ook maar achter een linkje dan
 niet nodig, lens is toch beslagen
 niet nodig, lens is toch beslagen  

dat kan mijn superfoon makkelijk handelenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef warrel het volgende:
[..]
5 mb per foto is toch geen probleem?

ik ben aan t SOG-en.... SchoonmaakOntwijkendGedragquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef just me het volgende:
Goedenmorgen
Vrijdag is mijn niet-werk dag, nog maar 'n koffie en dan proberen in actie te komen!

.
.

voor de buis hèquote:

Dat eerste. Ik heb iig die opleiding afgerond in 2007 maar ik ben het meeste alweer vergetenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:47 schreef just me het volgende:
Hovenier ben je echt hovenier of is het alleen een nickname ?
* just me zoekt iemand die de tuin kan opknappen maar heeft weinig centjes

quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan had je ook gewoon moeten komen, ik was daar ook alleen maar met de leukste studenten van delft en admiraal_anaal en ienepien

Wanneer praat jij tegen mij dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij haat ze me, ze zegt nooit wat terug op msn

I rest my case....quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en terecht! je zegt ook nooit wat tegen mij! (ik weet nieteens of ik je nog op msn heb)

Heeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:

Ja uuh, maanden terug, je zegt toch nooit wat terugquote:

quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dan ken ik enkel SOL en Warrel nog. Ienepien ook maar die komt dus niet meer
Ienepien was toendertijd wel lekker, net als Sol
 Jij ook moppie!
  Jij ook moppie!

En nu sta je op afwezigquote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, maanden terug, je zegt toch nooit wat terug

Ik weet van niks :squote:Op woensdag 10 februari 2010 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ienepien jaGoed gesprek mee gehad

Neee, op bezet, want ik zit mn was op te vouwenquote:

Oh laat dan maar ookquote:

quote:

Hier Ien!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:39 schreef Ienepien het volgende:
[..]

Oh was opvouwen, moet ik ook nog doen...

Het zijn allemaal sokken en onderbroekenquote:

Ja dat is heel makkelijkquote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Het zijn allemaal sokken en onderbroeken
onderbroeken netjes op een stapeltje en sokken in een bolletje
 T-shirts zijn een hel
 T-shirts zijn een hel  Maar dat is nu verleden tijd
 Maar dat is nu verleden tijd  

Die chinees heeft er al 3 takes voor nodig. Kan nooit effectief zijn.quote:

Ik krijg er nog steeds scheven t-shirts van, volgens mij kan het alleen bij die Chinese maatjesquote:Op zondag 14 februari 2010 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die chinees heeft er al 3 takes voor nodig. Kan nooit effectief zijn.
(Sterker nog, heb het zo een hele tijd gedaan ,maar vind het in de praktijk niet werken).
Zou je onderbroeken ook niet zo kunnen vouwen?

wij hebben gister valentijn gevierd, ben onwijs verwend met dagje sauna en daarna heerlijk spaans gegetenquote:
 Ienepien
 Ienepien  WB
 WB  

eetze voor zoquote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef just me het volgende:
Het ziet er altijd zo uit als een "foute" kroeg! Maar.. ik ben er nog nooit binnen geweest!
Eten bestellen... wat makkelijk, hier staat de vis in de oven en over 10 minuutjes moet het heerlijk zijn (hoop ik)

kunnen we best wel weer een keer doenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou wanneer is de Delft-meet weer?

Ach ja wat is fout? Dan maar fout, maar ik vind de mensen relaxed!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef just me het volgende:
Het ziet er altijd zo uit als een "foute" kroeg! Maar.. ik ben er nog nooit binnen geweest!
Eten bestellen... wat makkelijk, hier staat de vis in de oven en over 10 minuutjes moet het heerlijk zijn (hoop ik)

quote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ah kan iemand t berichtje copy/pasten ajb, krijg t niet geladen die pagina.
quote:Een zakkenroller heeft zijn identiteit op een wel heel knullige wijze bekendgemaakt. Nadat hij een portemonnee van een 73-jarige man uit Delft had gestolen, werd hij door twee mannen in de kraag gegrepen. Hij gaf een portemonnee terug en maakte zich uit de voeten. Het was echter niet de buitgemaakte beurs, maar zijn eigen portemonnee die hij afgaf.
De 50-jarige veelpleger wist gisteren rond 13.00 uur in een supermarkt aan de Martinus Nijhoflaan de portemonnee van de bejaarde man te rollen. Een 44-jarige man zag dit en sloeg alarm. De verdachte wilde de winkel uitlopen, maar werd achterna gezeten door de getuige en een medewerker van de supermarkt. Zij pakten de zakkenroller beet. Die schrok daar zo van dat hij de buidel teruggaf en wegrende.
Later bleek dat het niet de portemonnee van de bejaarde man, maar die van de dader was die hij had afgegeven. Hierin zaten onder meer zijn identiteitspapieren. De politie verwacht hem spoedig aan te kunnen houden.

Oh, bedoelde ze dat niet?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |