Ik ben nu aan het kijken! Vannacht begonnen toen ik niet kon slapen en halverwege deel 2 in een dut gesukkeld. Toen toch maar weer naar bed gegaan en nu gaat Den Marathon door.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik ga je NU alvast veel plezier wensen vanavond (en ik wil een handtekening van Frans Bauer, please
),want ik ben over drie kwartier weg en ik weet niet of ik daarna meteen naar huis kom of nog door ga naar vrienden
![]()
Cat, ben je aan Bleak House begonnen of niet?
Ik lag om 22.30 of zo op de bank gisteravond, dvd aangezet, en werd om 3.30 wakker op de bank
Ja wat nou voor Loveless???quote:Op zondag 7 februari 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
Cat, sterkte
Oh-oh, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb... ik ga een handtekening proberen te scoren voor Loveless van Fransie!
Whaha ja dat komt denk ik door Lady Deadlock, die speelt bij voorkeur in donkere produktiesquote:Op zondag 7 februari 2010 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken! Vannacht begonnen toen ik niet kon slapen en halverwege deel 2 in een dut gesukkeld. Toen toch maar weer naar bed gegaan en nu gaat Den Marathon door.
Het is wel een erg 'donkere' serie zeg.![]()
Ik in de OP met shalalalie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(thankx Greysie, ik ga het vast wel overleven)
quote:
Hier is het grijs maar (nog) wel droog. Ik ben niet buiten geweest verder.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Cat, hoe is het weer bij jou?
Wij gaan wandelen in Arcen straks, ik durf buienradar niet aan te slingeren
Echt he, zij is zo een gave actricequote:Op zondag 7 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier is het grijs maar (nog) wel droog. Ik ben niet buiten geweest verder.
Lady Deadlock is gaaf!
Wehehehe, daar heb je wel gelijk in. Maar geen engelse dramaserie is compleet zonder zeur.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he, zij is zo een gave actrice![]()
![]()
Oh ja, en je naamgenote is een zeur![]()
Valt me nu in ineens![]()
Ik ga mn spullen es bij elkaar graaien, als t maar droog is ben ik al blij hoor, de honden moeten echt es minstens een uur lekker kunnen rennen na al die kou, en het wordt vanaf morgen alweer kouder
Ik bedacht het echt terwijl ik typte, heeeee, wacht , heette zij niet zo?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, daar heb je wel gelijk in. Maar geen engelse dramaserie is compleet zonder zeur.![]()
Veel plezier!
Zielige poezel.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
We zijn terug! Mijn vriend en ik hebben er allebei een fijn gevoel bij. Het was een lieve kat en hij liet zich ook goed aanhalen door ons.
Het was wel heel zielig, die mensen hadden een kindje van twee die de hele dag achter 'm aan rende en daar raakte die zo van in de stress dat ie helemaal kaal is achter. Hij blies ook naar het kindje maar had haar nog nooit pijn gedaan. Arm beest.
We houden het inderdaad bij een kat ja.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zielige poezel.Dan is het voor het beest veel beter om een ander huis te krijgen. En wat lief dat ze evengoed nog nooit naar het kind had uitgehaald. Die is dan echt niet vals.
Leuk dat jullie hem waarschijnlijk een huis gaan bieden! Blijft het dan bij één kat? Ja toch he? Want anders heeft poes weer stress van het wennen aan een huisgenoot.
Jawel hoor, ik ben er nuquote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Heeft het gescheiden avondje jullie goed gedaan?
Nou, dat belooft een enerverende middag danquote:Op zondag 7 februari 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben er nuEr ligt er hier eentje brak te zijn en ik zit er romantisch naast te laptoppen
Ik spot nu wat bewegingquote:Op zondag 7 februari 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat belooft een enerverende middag dan![]()
![]()
Ik ga es een poging doen tot ontbrakken onder de douche
It's alive, ALIVE!quote:
quote:
quote:Op
zondag 7 februari 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie mn poessie al bekeken in het adoptie-topic?![]()
Wat een liefje is hetquote:Op zondag 7 februari 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie mn poessie al bekeken in het adoptie-topic?![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een leukerd is Janetje!![]()
Heb een mailtje gestuurd naar de huidige eigenaren van de kater, dat we er allebei een goed gevoel bij hebben en hem een fijn thuis willen bieden.
Vriendlief heeft uit enthousiasme al de krabpaal opgezet.
Die hebben ze hier ook niet hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Pagan, hebben ze daar geen internet in het ziekenhuis dan?Ik dacht dat ze dat bijna overal wel hadden tegenwoordig, dat je dan een code kunt vragen waarmee je met je eigen laptop op het ziekenhuis internet kunt inloggen.
Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt en wat een lief verhaal van de eitjes![]()
Ja, waarschijnlijk gaan we 'm volgende week zondag ophalen. Daarna ben ik een hele week vrij dus dan kan hij fijn wennen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Dus volgende week woont ie bij jullie?
Da's ideaalquote:Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk gaan we 'm volgende week zondag ophalen. Daarna ben ik een hele week vrij dus dan kan hij fijn wennen.
Ik zit nu ook echt de hele tijd m'n mail te checken.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ideaal![]()
Dan heeft ie straks een heerlijk rustig huisje
Het is iig niet beter dan het gisteren was. Ibu heb ik helaas niet in huis en het rottige is dat ik met mijn keelpijn geen paracetamollen kan doorslikken. Normaal houden die me wel op de been. En opgelost in water zijn die zoooo vies.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, gatsie....het zet dus door?![]()
Keelpijn is irritant, helpt ook haast geen pijnstiller tegen (of je moet ibu 600 in huis hebbn)
Uitzieken dus.
Beterschap![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wish me luck, ik ga een poging doen vast voedsel naar binnen te krijgen.
Leuk dat het gezellig was! Ben je inmiddels wat uitgebrakt?quote:Hier ondanks Bobbelientje spelen een hele gezellige avond gehad, half 3 weer thuis.
Toen nog ff 2 wijntjes met meneer I. gedronken en 4 uur op bed.
Dus eerst maar ff koffie zoSpannennnnd!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik zit nu ook echt de hele tijd m'n mail te checken.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaa, en dirkh is er ookquote:Op zondag 7 februari 2010 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, als je een nieuw adoptie-topic aanmaakt, wil je hem dan ff in een wiki gooien?
En gaan jullie vanaaf Shalalie Shalalalaaaaa doen?![]()
Nee, helaas. Er zit beneden in de hal een internetcafe, en op de kamers kun je met een 56K modem internetten. Inbreken op een van de WPA2 beveiligd netwerken die ik daar van de bewoners aan de overkant ontvang is ook niet echt netjes, los van het feit dat ik dat nog nooit gedaan heb.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Pagan, hebben ze daar geen internet in het ziekenhuis dan?Ik dacht dat ze dat bijna overal wel hadden tegenwoordig, dat je dan een code kunt vragen waarmee je met je eigen laptop op het ziekenhuis internet kunt inloggen.
Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt en wat een lief verhaal van de eitjes![]()
Een LG GW520 met databundeltje. Ik wil dat ding alleen een maandje als modem aan het netbook hangen, dat schermpje en die toetsjes zijn zo verrekte klein.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Pagan wat voor mobieltje heeft ze dan?
Wel eentje met flatfee internetabo met 3G/HSPDA mag ik hopen?
Bij Nokia en Sony-Ericsson is het vaak gewoon de bijbehorende PC suite software installeren. Bij een Windows Mobile telefoon kan het via de Sync apllicatie in Windows maar moet je wel op de telefoon een programma 'Gedeelde Internetverbinding' openen
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is iig niet beter dan het gisteren was. Ibu heb ik helaas niet in huis en het rottige is dat ik met mijn keelpijn geen paracetamollen kan doorslikken. Normaal houden die me wel op de been. En opgelost in water zijn die zoooo vies.![]()
![]()
Nope, ik moet nog steeds douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wish me luck, ik ga een poging doen vast voedsel naar binnen te krijgen.![]()
[..]
Leuk dat het gezellig was! Ben je inmiddels wat uitgebrakt?
[..]
Spannennnnd!![]()
Ik kreeg vorig jaar de dag voordat we naar Kreta gingen een keelontsteking waar je echt niet vrolijk van werd; dikke rode bulten met witte koppen en de etterslierten hingen me echt in de mond. En zeeeeeer dat het deed!
Toen toch maar naar de HAP gegaan en toen kreeg ik Ibu 600 sachets met sinaasappelsmaak.
Dat werkte echt goed (icm een azitromycinekuurtje).
Je kunt ze altijd bellen of ze een receptje ibu voor je willen uitschrijven
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oeh gaafquote:Op zondag 7 februari 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
De beveiligingsprotocollen op de server waarmee u verbinding probeert te maken zijn niet compatibel met uw beveiligingsinstellingen. Klik in Netwerkverbindingen met de rechtermuisknop op de verbinding die u gebruikt. Klik op Eigenschappen en klik vervolgens op het tabblad Beveiliging. Selecteer Onbeveiligd wachtwoord toestaan in Mijn identiteit als volgt valideren.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, helaas. Er zit beneden in de hal een internetcafe, en op de kamers kun je met een 56K modem internetten. Inbreken op een van de WPA2 beveiligd netwerken die ik daar van de bewoners aan de overkant ontvang is ook niet echt netjes, los van het feit dat ik dat nog nooit gedaan heb.
De eitjes liggen nu in koor te snurken.
[..]
Een LG GW520 met databundeltje. Ik wil dat ding alleen een maandje als modem aan het netbook hangen, dat schermpje en die toetsjes zijn zo verrekte klein.
Ik doe alles keurig zoals in de handleiding van LG staat, maar ik kom er niet uit. Wellicht koop ik een prepaid internetstick voor die korte tijd. Foutmelding "Het besturingsprotocol voor de PPP-verbinding is beëindigd."
Vanavond maar verder pielen, ik ben ook maar een autodidacte amateur. Nu op naar Strega.
Jij hebt een lekker dagje?quote:
Is het niet onverstandig om een kat in huis te nemen, terwijl er eentje verdacht wordt van FIP?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede middag iedereen.
Fijn dat het al goed gaat met strega. Ze zeggen idd dat botoperaties pijnlijk zijn. Behalve mijn keelamandelen en het terugzetten van mijn schouder heb ik geen ander vergelijkingsmateriaal. Wens haar nogmaals sterkte.
Gisteren kwam de buurvrouw nogal overstuur bij vriend langs. Het ging niet goed met hun ene kat. Die was vanwege problemen met kat 1 al uitlogeren bij andere mensen. Maar daar bleek het zoontje allergisch te zijn. Dus kat was nu terug maar begon meteen weer te krabben en de andere kat viel hem aan.
Nu komt hij vanaf morgen hier logeren tot er aan ander huisje gevonden is voor hem. Zodra ik al zijn gegevens hem zet ik in f&f ter adoptie
Met Rossi is het prima. Hij weegt nog steeds 4,3.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het niet onverstandig om een kat in huis te nemen, terwijl er eentje verdacht wordt van FIP?
Dat ligt er aan waar je de Kos voor gebruikt...quote:Op zondag 7 februari 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb hem trouwens net zo gebruikt als de KoS...isda goed?
quote:En Zwabbert![]()
quote:Heb jij stiekem met Cat gemeet ofzo?![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Leenpoes: Ik-wil-absoluut-niet-nooit-op-schoot-kat. Is zojuist op slaapzak boven op mijn benen gaan liggen.
quote:En ik heb mail! Volgende week zondag om 13.00 gaan we Jip ophalen!
Vandaag ben ík ziek. Wie weet is jouw virus naar mij overgesprongen.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag ben ík ziek. Wie weet is jouw virus naar mij overgesprongen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we haden nooit moeten tongen cat
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En al die standjes was ook een slecht plan. Ik heb overal spierpijn.
quote:
Lekkol!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Sushi voor lunch eten, ze hebben bij de AH nu in de Bonus heul veul soorten.
Cat is het alquote:Op zondag 7 februari 2010 15:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]Oh, dus nou word ik ook een zombie. Lekker is dat.
![]()
tsssssssssquote:Op zondag 7 februari 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
mmmm, ik blijf wel even veilig in Noord-Holland... wil niet mee-zieken met julliequote:
quote:
Mooi zo!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben weer aan de beterende hand qua verkoudheid...nu de mensen in mijn omgeving nog die hoogstwaarschijnlijk door mij zijn aangestoken
...voor de rest rommelen we hier gewoon verder
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tsssssssss
Dat moet je zelf maken!![]()
Ja he Zwabber?
*snuit neus in envelop*quote:Op zondag 7 februari 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm, ik blijf wel even veilig in Noord-Holland... wil niet mee-zieken met jullie
IK BEN PATIENT 1quote:
Zoooooooo blij ben ik dat je alleen het adres van mn ouders hebt...quote:Op zondag 7 februari 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*snuit neus in envelop*
zooo, die is er dinsdag wel denk ik
mwah, dan krijg je het via je ouders, big dealquote:Op zondag 7 februari 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoooooooo blij ben ik dat je alleen het adres van mn ouders hebt...
laten we er een piramidespel van makenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IK BEN PATIENT 1![]()
![]()
![]()
Wie wil nummer twee worden?![]()
Liever niet.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laten we er een piramidespel van maken
Is meneer Ingetje ook ziek?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Trovey ook weer bijna beter![]()
Tombolalalaaaa![]()
Jip; leuke naam! Zo heet die van m'n schoonouders ook![]()
Beest is net zo oud als Tom en Luna, maar 10x zo groot![]()
Potver, had ik net zelf tonijnsalade gemaakt met uitjes en verse knoflook.
Haske lekker, Ingetje trots op zichzelf, dus ze huppelt naar boven om meneer I. te verwennen met een hapje....
Gaat ie bijna over z'n nek
Nee hoor, die is kipfitquote:Op zondag 7 februari 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is meneer Ingetje ook ziek?
Of maak jij gewoon smerige tonijnsalades?
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
sushi zelf maken high five!
[ afbeelding ]
* gaat een maand niet naar ouders *quote:Op zondag 7 februari 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, dan krijg je het via je ouders, big deal
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liever niet.![]()
Want daar is het principe toch: hoe meer klanten hoe meer rendement je terugkrijgt.
Nee, dankjewel.
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is meneer Ingetje ook ziek?
Of maak jij gewoon smerige tonijnsalades?
Ik lach alleen om de opmerking van Cat hoor!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar lachen we dus niet om he?
Morgen krijgt meneer I. een cursus Indisch koken...dan pak ik hem wel terug![]()
EVILLLLLL!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor, die is kipfit![]()
Hij vond het gewoon niet lekker...."gadverdamme, wat goor" zei genoeg dacht ik zo![]()
Ik vind het dus echt heerlijk he? Ik gooi straks een pistoletje in de oven en dan ga ik het lekker op brood eten.
En dan de hele avond in z'n gezicht ademen met die 2 teentjes knoflook die er door zitten
Toch wel de dokter he? De rechter vond ik altijd stom...quote:Op zondag 7 februari 2010 16:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ga zo David de kabouter kijken.
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch wel de dokter he? De rechter vond ik altijd stom...
Qua vrouwen heeft ie een geweldige smaakquote:Op zondag 7 februari 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lach alleen om de opmerking van Cat hoor!
Ik ga er van uit dat hij geen smaak heeft... Qua eten dan
Ik de Freggelsquote:
Gezellig dat je er weer bent!!!!quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig dat je er weer bent!!!!
En ik was fan van David en van de Freggels ook
Ik ga zo in bad met lush...quote:Op zondag 7 februari 2010 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
heeeerlijk zo op de bank beetje op MP kijken en forummen
Hier zijn de rolgordijnen nog niet eens omhoog geweest vandaagquote:Op zondag 7 februari 2010 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
heeeerlijk zo op de bank beetje op MP kijken en forummen
Ik ben al geweest maar zonder lush kwam er te laat achter dat er niets in zatquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier zijn de rolgordijnen nog niet eens omhoog geweest vandaag![]()
Hioe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben al geweest maar zonder lush kwam er te laat achter dat er niets in zat
Heerlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
daar kan ik dus niet tegen, maar snap het cocoonen wel hoor
ik lig in badjas na een bad om 15h en een fleeceplaid
Waarom?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hioe krijg je dat voor elkaar?![]()
Ik ben nog brak om in bad te gaan zelfs. Moet ik me daarna weer afdrogen en in de kleren hijsen en da's gedoe.
Heerlijk is dat he? Hier gaan de rolluiken wel open, anders is het zo donker, maar er zijn genoeg dagen dat de pyjama niet uitgaat. Vanmorgen toch maar wel. Pyjama alleen was te koud en met badjas te warm. Dus ik heb maar wat andere laagjes aangetrokken.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
daar kan ik dus niet tegen, maar snap het cocoonen wel hoor
ik lig in badjas na een bad om 15h en een fleeceplaid
Maar vochtig naaktlopen is gewoon koud.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom?
Naaktlopen is de trend van 2010
Mr heeft het bad vol laten lopen en die nek van me is zo irritant dat ik zo het bad in gedoken ben en er zeker niet uit wilde.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hioe krijg je dat voor elkaar?![]()
Ik ben nog brak om in bad te gaan zelfs. Moet ik me daarna weer afdrogen en in de kleren hijsen en da's gedoe.
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he? Hier gaan de rolluiken wel open, anders is het zo donker, maar er zijn genoeg dagen dat de pyjama niet uitgaat. Vanmorgen toch maar wel. Pyjama alleen was te koud en met badjas te warm. Dus ik heb maar wat andere laagjes aangetrokken.
En de poezen en ik zijn ook zwaar fan van fleece dekentjes.
Nog steeds?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mr heeft het bad vol laten lopen en die nek van me is zo irritant dat ik zo het bad in gedoken ben en er zeker niet uit wilde.
ze zouden gewoon een droogdouche moeten bedenken, met warme lucht enzoquote:Op zondag 7 februari 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar vochtig naaktlopen is gewoon koud.![]()
Niet dat ik er ziek van zou worden, dat ben ik immers al.
Ik ga er ook niet van onderquote:Op zondag 7 februari 2010 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik onder een fleecedeken kruip, wil ik er niet meer onderweg, omdat het dan ineens zo koud is.
Daarbij val ik ook altijd in slaap onder zo'n ding.
Maar idd...zodra ik m'n fleece-dekentje uitgooi en eronderkruip, lig ik direct vast door een stuk of wat katten
Ja spierpijn, nee ik ben voorover geklapt maar niet direct op m'n hoofd.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds?
Ben je op je hoofd gevallen dan? Anders moet je ff om een foto vragen.
Die bestaanquote:Op zondag 7 februari 2010 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zouden gewoon een droogdouche moeten bedenken, met warme lucht enzo
Ik heb een donkerblauwe...ook zo'n haarbal wordt datquote:Op zondag 7 februari 2010 16:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet van onder
Maar ik maak nooit een zwarte meer OMG wat een haren aantrekker.
Toch lijkt het mij niet onverstandig om ff een foto te laten maken dan...de impact van zo'n val komt allemaal op je nek terecht.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja spierpijn, nee ik ben voorover geklapt maar niet direct op m'n hoofd.
Ochquote:Op zondag 7 februari 2010 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe...ook zo'n haarbal wordt dat![]()
Melvin vindt het echt geweldig, die springt direct bij me, drentelt een paar keer in de rondte en begint vervolgens te snurken![]()
Baloe vond het ook altijd heerlijk
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij niet onverstandig om ff een foto te laten maken dan...de impact van zo'n val komt allemaal op je nek terecht.
En anders spierverslappers, want je blijft nu krampachtig doen met je hoofd, omdat het zeer doet en dat maakt het alleen maar erger.
Volgende keer maar gewoon met de Zonnebloem op een reisje langs de Rijn
Gisteravond hier: ik op mijn zij, Yoko onder de deken tegen mijn buik aan en Satsu al knorrend bovenop me.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik onder een fleecedeken kruip, wil ik er niet meer onderweg, omdat het dan ineens zo koud is.
Daarbij val ik ook altijd in slaap onder zo'n ding.
Maar idd...zodra ik m'n fleece-dekentje uitgooi en eronderkruip, lig ik direct vast door een stuk of wat katten
Goed van je, dat je een afspraak hebt gemaakt...quote:Op zondag 7 februari 2010 17:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dinsdag afspraak bij de HA .
Dat krampachtige valt wel mee als ik zit heb ik geen last. M'n lij zegt gewoon rustig aan.
En smeer lekker met Perskindol.
*noteert op lijstje met na te streven levensdoelen "lucht douche kopen"quote:Op zondag 7 februari 2010 17:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die bestaanmet lucht en met infrarood.
Je moet ook geen maoams eten en dan onder de dekenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Enige nadeel van fleecedeken+katten is: statische elcetriciteit.
Ze weten vaak niet wat hen overkomt als ik ze aai en ze beginnen weer te knetteren.
Ik was ff mijn haar in de Carmenset aan het gooienquote:Op zondag 7 februari 2010 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Greysie eiks? Een Smurf op haar t-shirt aan het frobelen?
Arme Cat wilde dat ze dat nooit verteld had, gok ikquote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet ook geen maoams eten en dan onder de deken
IJdeltuitje!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was ff mijn haar in de Carmenset aan het gooien
Vergeet elke keer weer hoeveel werk dat eigenlijk is
Koop die met infrarood maarquote:Op zondag 7 februari 2010 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert op lijstje met na te streven levensdoelen "lucht douche kopen"
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Da's altijd wel zielig ja.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Enige nadeel van fleecedeken+katten is: statische elcetriciteit.
Ze weten vaak niet wat hen overkomt als ik ze aai en ze beginnen weer te knetteren.
haiquote:Op zondag 7 februari 2010 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's altijd wel zielig ja.
Mevrouw hier gaat altijd uitgebreid op mijn heupen zitten als ik op mijn zij lig. Zit ze als een koningin in de rondte te kijken.
Gaat vanavond kijken.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat niet gaat helpen!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mijn haar is weer eens onhandelbaar en statisch vandaag, dus dit was de enige oplossing
Tenminste, ik hoop dat het de oplossing is, de rollers moeten er nog uit
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gisteravond hier: ik op mijn zij, Yoko onder de deken tegen mijn buik aan en Satsu al knorrend bovenop me.Met een vooruitziende blik heb ik hier een witte en een groene fleece deken liggen. Dan vallen de haren iets minder op. En zijn ze er dus niet.
![]()
Pas je wel op met die nek Ml-etje?
Het viel wel mee maar heb gewoon snel spierpijn/blauwe plekken.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed van je, dat je een afspraak hebt gemaakt...
Had helemaal niet meegekregen dat je zo erg gevallen was!
[note] Mr overhalen vanavond die kant even uit te zappen.quote:
Isnie erg, ik houd van aandacht.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme Cat wilde dat ze dat nooit verteld had, gok ik![]()
Ben je vanavond te spotten? Want dan ga ik heeeel misschien kijken. Met het geluid uit.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mijn haar is weer eens onhandelbaar en statisch vandaag, dus dit was de enige oplossing
Tenminste, ik hoop dat het de oplossing is, de rollers moeten er nog uit
En ook af en toe op de FOK! weblog twitter kijken he?quote:
Nou, daarna ga ik het meestal dan nog even doorborstelen en dan is het daarna weer net zo statischquote:Op zondag 7 februari 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat niet gaat helpen!
Gekruld statische haar dat alle kanten op staat.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat niet gaat helpen!
En henna of een haarmasker in de punten?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook af en toe op de FOK! weblog twitter kijken he?
[..]
Nou, daarna ga ik het meestal dan nog even doorborstelen en dan is het daarna weer net zo statisch
Irritant he?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat is idd het nadeel van baby-haar icm dit weer; statisch haar![]()
Ik ken je probleem helemaal
Ik weet het niet!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je vanavond te spotten? Want dan ga ik heeeel misschien kijken. Met het geluid uit.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Gekruld statische haar dat alle kanten op staat.
Ik heb een beetje anti-frizz er in gedaan, kijken of het helpt.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En henna of een haarmasker in de punten?
Ga je twitteren?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook af en toe op de FOK! weblog twitter kijken he?
[..]
Nou, daarna ga ik het meestal dan nog even doorborstelen en dan is het daarna weer net zo statisch
Foto's!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je twitteren?![]()
En borstelen zou ik zeker niet doen nee.
Iedere ochtend zie ik er weer uit als iemand die aan die electrische huis van de toekomst-bol heeft gezeten
Laten we dat maar niet doenquote:
Nee, zo technisch ben ik niet dat ik dat via mobiel kan...quote:
quote:En borstelen zou ik zeker niet doen nee.
Iedere ochtend zie ik er weer uit als iemand die aan die electrische huis van de toekomst-bol heeft gezeten
het klinkt heel schattig, maar ehh, wa?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
prrrr---bliieeeeee---whiiiii geluidjes
Volgens mij hebben wij hetzelfde soort haar; veul te zacht en nulkommanul volumequote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zo technisch ben ik niet dat ik dat via mobiel kan...
Maar Dirkh wel! En daar zit ik naast vanavond
Dirkh en zijn Songfestival avontuur, volg het op Twitter!
[..]Herkenbaar, herkenbaar.
Hihi, ik hoop dat Jip dat ook doet.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen![]()
Luna ligt op de bank zulke schattige prrrr---bliieeeeee---whiiiii geluidjes te maken als ik tegen haar praat.
Dat deed Baloe ook altijd zo leuk
Jij hebt geen katten en snapt dat niet!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het klinkt heel schattig, maar ehh, wa?![]()
ja das ook alweer 14 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 7 februari 2010 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt geen katten en snapt dat niet!
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ga nu mn lush-bad in!
Tot later!!!!
Dan doe je er toch eentje bij?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das ook alweer 14 jaar geleden ofzo
ik denk dat de kat napoleon leuker gaat vinden dan andersomquote:Op zondag 7 februari 2010 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dan doe je er toch eentje bij?
Word vast hartstikke goede vriendjes met Napoleon.
Maesemeisjequote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef Maes het volgende:
Hebben we een haardrama?Ik ga nu onderweg naar Greys en veel foto's maken voor jullie
Ooooeeeeh leuk
Maggi ovenschotel dus!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:21 schreef Enfermera het volgende:
*eten gaatlekkere ovenschotel van aardappel, prei en gehakt met een sausje van ei, creme fraiche en kaas
![]()
![]()
You can run, but you can't hide.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond gewoon campingzender ga kijken
Ik zit te F5-en op de twitter van de weblogquote:Op zondag 7 februari 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
De SC weer kapoet?
Het is niet meer wat het geweest is.
Hoi!quote:
I blame the Fword.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
De SC weer kapoet?
Is die van maggi? Ik heb 'm van smulweb, en aangepast aan mn eigen eisenquote:
Voor twitter heb ik een applicatie die netjes meld als er nieuw tweets zijn van de mensen die ik volg.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zit te F5-en op de twitter van de weblog
https://twitter.com/FOKweblog
Ohquote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor twitter heb ik een applicatie die netjes meld als er nieuw tweets zijn van de mensen die ik volg.
Dan kan ik hier f5-en.
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor twitter heb ik een applicatie die netjes meld als er nieuw tweets zijn van de mensen die ik volg.
Dan kan ik hier f5-en.
ik doe m'n bestquote:Op zondag 7 februari 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
De SC weer kapoet?
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Met Rossiik snap er niets van. We zijn erg blij dat het zo goed gaat maar die angst blijft.
Net met laserlampje gespeeld en nu is het
Dat zijn goede berichten, ik blijf gewoon duimen dat het zo goed blijft gaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Met Rossiik snap er niets van. We zijn erg blij dat het zo goed gaat maar die angst blijft.
Net met laserlampje gespeeld en nu is het
Misschien heeft ze gewoon een druk of juist een relax weekend met de babequote:Op zondag 7 februari 2010 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Go Rossi![]()
Gaan ze nu nog verder kijken waar die cysten vandaan komen dan?
Ik mis Eliesje echt....is ze soms geveld door een 3-daagse migraineaanval?
2 uur geleden was ze nog actief in Farmville.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Go Rossi![]()
Gaan ze nu nog verder kijken waar die cysten vandaan komen dan?
Ik mis Eliesje echt....is ze soms geveld door een 3-daagse migraineaanval?
we zijn gedumptquote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 uur geleden was ze nog actief in Farmville.
Ik niet hoor. Krijg regelmatig mest en kadootjes.quote:
ehhh, poep als cadeau klinkt meer als iets voor Qweaquote:Op zondag 7 februari 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Krijg regelmatig mest en kadootjes.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Krijg regelmatig mest en kadootjes.
Word.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 uur geleden was ze nog actief in Farmville.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jouw akkers doen emo van foutieve spelling?
Nuff said.quote:
Ik kijk nu de reunie. Omdat ik te lui ben om naar de afstandbediening te lopen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk naar de Tudors. Weer een heerlijk goed opgezet BBC drama.
quote:Dirkh_ ESF-FOKKERS jullie krijgen de groeten van Greys Ze had het eigenlijk voor de camera willen zeggen maar ze hebben haar van het podium gehaald
hier staat notting hill aan, mijn vader heeft de afstandsbedieningquote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk nu de reunie. Omdat ik te lui ben om naar de afstandbediening te lopen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:39 schreef JJH het volgende:
'Katten hebben slimmere baasjes dan honden'
Jij bent lekker, nu heb ik weer honger.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:43 schreef Pagan het volgende:
Hier staat KINKFM aan, zo meteen X-Rated, hun beste programma in mijn ogen.
Nu biefstukje in de grillpan, sperzieboontjes en gebakken Toscaanse aardappeltjes erbij.
YES ik vergeet het al weken, en nu ben ik op tijdquote:Op zondag 7 februari 2010 20:43 schreef Pagan het volgende:
Hier staat KINKFM aan, zo meteen X-Rated, hun beste programma in mijn ogen.
Nu biefstukje in de grillpan, sperzieboontjes en gebakken Toscaanse aardappeltjes erbij.
Mazzelaar.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan slaap ik net. Vannacht ook nog superbowl kijken.
Allemaal Morrie'squote:Op zondag 7 februari 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mazzelaar.![]()
Haha, superbowl?
![]()
Ja, tis mn 1e dag stage en moet ook mn uniformen nog halen en een kluissleutel fixen, kan ik er maar beter wat eerder zijn. Ben benieuwd. Alleen maar zwangere dames de komende 6 maanden!![]()
Amerikaans Kampioenschap American Football. Is het grootste eendaagse sportevenemnt te wereld.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mazzelaar.![]()
Haha, superbowl?
![]()
Ja, tis mn 1e dag stage en moet ook mn uniformen nog halen en een kluissleutel fixen, kan ik er maar beter wat eerder zijn. Ben benieuwd. Alleen maar zwangere dames de komende 6 maanden!![]()
Spannend! Gaat je scriptie onderzoek echt beginnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mazzelaar.![]()
Haha, superbowl?
![]()
Ja, verloskunde, unit zwangerenquote:
Ja, ik weet hetquote:Op zondag 7 februari 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Amerikaans Kampioenschap American Football. Is het grootste eendaagse sportevenemnt te wereld.
Al noemen de amerikanen het zelf graag het wereldkampioenschap.
Jaaaa.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend! Gaat je scriptie onderzoek echt beginnen.![]()
Ik denk dat ik morgen maar een dagje thuis blijf.
Nah. Bankhangen met regelmatige dosissen paracetamol gaat op zich wel, maar als ik opsta: hoofdpijn en bietje draaierig. En spierpijn. Eten wil ook niet echt want de keelpijn blijft. En aangezien ik morgen ruim 12 uur weg ben van huis (incl. reistijd) denk ik dat ik dat toch maar aan me voorbij laat gaan.quote:
Ik zag het net iddquote:
Ah, ik zag al een mailtje van twitter voorbijkomen ja.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
We zitten hier klaar voor het nationale songfestival! JJH,ik heb je net op m'n twitter toegevoegd.Roanne ben ik
Ik zeg niksquote:Frans Bauer mag een josti zoenen. Wat lief. Nog even en we gaan helemaal los.
1 minute ago from TweetDeck
Mag die Greys dan ook fluffen?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De fluffer van dienst voor de artiesten vanavond ofzo?
Ned 1 moet je hebben hoor!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk overigens braaf Campingzender en na wegmisbruikers gaan we naar Ned. 3
Ik heb er tot nu toe 4mensen opstaan,maar het is vooral om beroemdheden te volgen idd.Maar als ik bekenden zie,volg ik die ook wel hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waarom zou je nou eigenlijk doodnormale mensen gaan volgen op Twitter? Artiesten of zoals nu iemand die bij een evenement zit okay, maar gewoon een doodnormaal persoontje die over het algemeen niks boeiends meemaakt...
He bah.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah. Bankhangen met regelmatige dosissen paracetamol gaat op zich wel, maar als ik opsta: hoofdpijn en bietje draaierig. En spierpijn. Eten wil ook niet echt want de keelpijn blijft. En aangezien ik morgen ruim 12 uur weg ben van huis (incl. reistijd) denk ik dat ik dat toch maar aan me voorbij laat gaan.
Wel vervelend voor mijn collega, we hadden wat dingen gepland waarbij ze me zou inwerken, nu moet ze het alsnog alleen opknappen. Maja, als ik morgenavond met een hoofd vol watten daar zit pik ik ook niet echt iets op.
Ja daarom.. Zat al ff te twijfelen maar het is echt het specialisme waar ik verder in wil, dus why not?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
Nee heb Mr net even erheen gedwongen maar geen Greys.
Enne goedzo Enfermera! You never know
Jij bent goed bezig!quote:
ik kan die humor altijd wel waarderen, maar ik vind de film zo ontzettig cliche en zoetsappig liefdes chickflick ding dat ik er niet met plezier naar kijkquote:
Ook halloquote:Op zondag 7 februari 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig!
Ik kan nu pas naar NSF kijken om Greys te spotten...
overigens, het moment dat die pers voor de deur staat en die huisgenoot in zijn onderbroek naar buiten looptquote:
Ik zag het...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook hallo![]()
Iets hoger staat fototje van Greys
Ja, dat is echt meesterlijk!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens, het moment dat die pers voor de deur staat en die huisgenoot in zijn onderbroek naar buiten loopt
Oh nee!!!! Hoe kom je de avond door zonder ons!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ranking The Stars![]()
En over 20 minuten is m'n accu leeg
Loveless loopt niet op duracell?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ranking The Stars![]()
En over 20 minuten is m'n accu leeg
Wat heb je vrijdagavond gehad?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee!!!! Hoe kom je de avond door zonder ons!
Heb ik vrijdagavond ook gehad hoor, is niet zo heel zwaar...
quote:
Vrijdagavond was mijn accu ook leeg (en de oplader lag nog bij de oppas...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je vrijdagavond gehad?
Toen was ik niet hier dus ik heb jullie ook niet echt gemist.![]()
En ik ga toch binnen het uur naar bed
dat meen je nietquote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij gingen gister bij mijn ouders uitzoeken welke stopcontacten/lampen op welke stoppengroep zaten... Op een gegeven moment was ALLES uit, (alle groepen eruit), maar de wasdroger bleef draaien!!!!
Die zit dus per ongeluk op het net van de buren...
Ja een wietkwekerij begin je sowieso niet zo snel op je eigen kost, dan wordtie nogal snel opgeroldquote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat meen je niet
niemand zeggen een een wietkwekerij beginnen op hun kosten
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je vrijdagavond gehad?
Toen was ik niet hier dus ik heb jullie ook niet echt gemist.![]()
En ik ga toch binnen het uur naar bed
Nooit stoer doen tegen iemand die alles terugleest he!!!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hoe is het met haar?
Er zijn er nog een paar foetsie vanavond of niet? oh-oh, tombola, enfermera?
Of heb ik die allemaal misgelopen
neuh, gewoon zeggen dat je een zonnebank een waterbed een aquarium en 3 plasma tv's hebtquote:Op zondag 7 februari 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja een wietkwekerij begin je sowieso niet zo snel op je eigen kost, dan wordtie nogal snel opgerold
I confessquote:Op zondag 7 februari 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nooit stoer doen tegen iemand die alles terugleest he!!!!!![]()
Je hebt ons gemist!
HEEY JIJ, GA X-RATED LUISTEREN, TV SLET!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat meen je niet
niemand zeggen en een wietkwekerij beginnen op hun kosten
ja, degene die er voor mn ouders woonde was vrij "handig", en heeft waarschijnlijk een een stopcontact aangelegd op een kabel van de burenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat meen je niet
niemand zeggen en een wietkwekerij beginnen op hun kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |