Ik ben nu aan het kijken! Vannacht begonnen toen ik niet kon slapen en halverwege deel 2 in een dut gesukkeld. Toen toch maar weer naar bed gegaan en nu gaat Den Marathon door.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik ga je NU alvast veel plezier wensen vanavond (en ik wil een handtekening van Frans Bauer, please
),want ik ben over drie kwartier weg en ik weet niet of ik daarna meteen naar huis kom of nog door ga naar vrienden
![]()
Cat, ben je aan Bleak House begonnen of niet?
Ik lag om 22.30 of zo op de bank gisteravond, dvd aangezet, en werd om 3.30 wakker op de bank
Ja wat nou voor Loveless???quote:Op zondag 7 februari 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
Cat, sterkte
Oh-oh, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb... ik ga een handtekening proberen te scoren voor Loveless van Fransie!
Whaha ja dat komt denk ik door Lady Deadlock, die speelt bij voorkeur in donkere produktiesquote:Op zondag 7 februari 2010 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken! Vannacht begonnen toen ik niet kon slapen en halverwege deel 2 in een dut gesukkeld. Toen toch maar weer naar bed gegaan en nu gaat Den Marathon door.
Het is wel een erg 'donkere' serie zeg.![]()
Ik in de OP met shalalalie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(thankx Greysie, ik ga het vast wel overleven)
quote:
Hier is het grijs maar (nog) wel droog. Ik ben niet buiten geweest verder.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Cat, hoe is het weer bij jou?
Wij gaan wandelen in Arcen straks, ik durf buienradar niet aan te slingeren
Echt he, zij is zo een gave actricequote:Op zondag 7 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier is het grijs maar (nog) wel droog. Ik ben niet buiten geweest verder.
Lady Deadlock is gaaf!
Wehehehe, daar heb je wel gelijk in. Maar geen engelse dramaserie is compleet zonder zeur.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he, zij is zo een gave actrice![]()
![]()
Oh ja, en je naamgenote is een zeur![]()
Valt me nu in ineens![]()
Ik ga mn spullen es bij elkaar graaien, als t maar droog is ben ik al blij hoor, de honden moeten echt es minstens een uur lekker kunnen rennen na al die kou, en het wordt vanaf morgen alweer kouder
Ik bedacht het echt terwijl ik typte, heeeee, wacht , heette zij niet zo?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, daar heb je wel gelijk in. Maar geen engelse dramaserie is compleet zonder zeur.![]()
Veel plezier!
Zielige poezel.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
We zijn terug! Mijn vriend en ik hebben er allebei een fijn gevoel bij. Het was een lieve kat en hij liet zich ook goed aanhalen door ons.
Het was wel heel zielig, die mensen hadden een kindje van twee die de hele dag achter 'm aan rende en daar raakte die zo van in de stress dat ie helemaal kaal is achter. Hij blies ook naar het kindje maar had haar nog nooit pijn gedaan. Arm beest.
We houden het inderdaad bij een kat ja.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zielige poezel.Dan is het voor het beest veel beter om een ander huis te krijgen. En wat lief dat ze evengoed nog nooit naar het kind had uitgehaald. Die is dan echt niet vals.
Leuk dat jullie hem waarschijnlijk een huis gaan bieden! Blijft het dan bij één kat? Ja toch he? Want anders heeft poes weer stress van het wennen aan een huisgenoot.
Jawel hoor, ik ben er nuquote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Heeft het gescheiden avondje jullie goed gedaan?
Nou, dat belooft een enerverende middag danquote:Op zondag 7 februari 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben er nuEr ligt er hier eentje brak te zijn en ik zit er romantisch naast te laptoppen
Ik spot nu wat bewegingquote:Op zondag 7 februari 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat belooft een enerverende middag dan![]()
![]()
Ik ga es een poging doen tot ontbrakken onder de douche
It's alive, ALIVE!quote:
quote:
quote:Op
zondag 7 februari 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie mn poessie al bekeken in het adoptie-topic?![]()
Wat een liefje is hetquote:Op zondag 7 februari 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie mn poessie al bekeken in het adoptie-topic?![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een leukerd is Janetje!![]()
Heb een mailtje gestuurd naar de huidige eigenaren van de kater, dat we er allebei een goed gevoel bij hebben en hem een fijn thuis willen bieden.
Vriendlief heeft uit enthousiasme al de krabpaal opgezet.
Die hebben ze hier ook niet hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Pagan, hebben ze daar geen internet in het ziekenhuis dan?Ik dacht dat ze dat bijna overal wel hadden tegenwoordig, dat je dan een code kunt vragen waarmee je met je eigen laptop op het ziekenhuis internet kunt inloggen.
Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt en wat een lief verhaal van de eitjes![]()
Ja, waarschijnlijk gaan we 'm volgende week zondag ophalen. Daarna ben ik een hele week vrij dus dan kan hij fijn wennen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Dus volgende week woont ie bij jullie?
Da's ideaalquote:Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk gaan we 'm volgende week zondag ophalen. Daarna ben ik een hele week vrij dus dan kan hij fijn wennen.
Ik zit nu ook echt de hele tijd m'n mail te checken.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ideaal![]()
Dan heeft ie straks een heerlijk rustig huisje
Het is iig niet beter dan het gisteren was. Ibu heb ik helaas niet in huis en het rottige is dat ik met mijn keelpijn geen paracetamollen kan doorslikken. Normaal houden die me wel op de been. En opgelost in water zijn die zoooo vies.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, gatsie....het zet dus door?![]()
Keelpijn is irritant, helpt ook haast geen pijnstiller tegen (of je moet ibu 600 in huis hebbn)
Uitzieken dus.
Beterschap![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wish me luck, ik ga een poging doen vast voedsel naar binnen te krijgen.
Leuk dat het gezellig was! Ben je inmiddels wat uitgebrakt?quote:Hier ondanks Bobbelientje spelen een hele gezellige avond gehad, half 3 weer thuis.
Toen nog ff 2 wijntjes met meneer I. gedronken en 4 uur op bed.
Dus eerst maar ff koffie zoSpannennnnd!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik zit nu ook echt de hele tijd m'n mail te checken.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaa, en dirkh is er ookquote:Op zondag 7 februari 2010 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, als je een nieuw adoptie-topic aanmaakt, wil je hem dan ff in een wiki gooien?
En gaan jullie vanaaf Shalalie Shalalalaaaaa doen?![]()
Nee, helaas. Er zit beneden in de hal een internetcafe, en op de kamers kun je met een 56K modem internetten. Inbreken op een van de WPA2 beveiligd netwerken die ik daar van de bewoners aan de overkant ontvang is ook niet echt netjes, los van het feit dat ik dat nog nooit gedaan heb.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Pagan, hebben ze daar geen internet in het ziekenhuis dan?Ik dacht dat ze dat bijna overal wel hadden tegenwoordig, dat je dan een code kunt vragen waarmee je met je eigen laptop op het ziekenhuis internet kunt inloggen.
Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt en wat een lief verhaal van de eitjes![]()
Een LG GW520 met databundeltje. Ik wil dat ding alleen een maandje als modem aan het netbook hangen, dat schermpje en die toetsjes zijn zo verrekte klein.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Pagan wat voor mobieltje heeft ze dan?
Wel eentje met flatfee internetabo met 3G/HSPDA mag ik hopen?
Bij Nokia en Sony-Ericsson is het vaak gewoon de bijbehorende PC suite software installeren. Bij een Windows Mobile telefoon kan het via de Sync apllicatie in Windows maar moet je wel op de telefoon een programma 'Gedeelde Internetverbinding' openen
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is iig niet beter dan het gisteren was. Ibu heb ik helaas niet in huis en het rottige is dat ik met mijn keelpijn geen paracetamollen kan doorslikken. Normaal houden die me wel op de been. En opgelost in water zijn die zoooo vies.![]()
![]()
Nope, ik moet nog steeds douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wish me luck, ik ga een poging doen vast voedsel naar binnen te krijgen.![]()
[..]
Leuk dat het gezellig was! Ben je inmiddels wat uitgebrakt?
[..]
Spannennnnd!![]()
Ik kreeg vorig jaar de dag voordat we naar Kreta gingen een keelontsteking waar je echt niet vrolijk van werd; dikke rode bulten met witte koppen en de etterslierten hingen me echt in de mond. En zeeeeeer dat het deed!
Toen toch maar naar de HAP gegaan en toen kreeg ik Ibu 600 sachets met sinaasappelsmaak.
Dat werkte echt goed (icm een azitromycinekuurtje).
Je kunt ze altijd bellen of ze een receptje ibu voor je willen uitschrijven
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oeh gaafquote:Op zondag 7 februari 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
De beveiligingsprotocollen op de server waarmee u verbinding probeert te maken zijn niet compatibel met uw beveiligingsinstellingen. Klik in Netwerkverbindingen met de rechtermuisknop op de verbinding die u gebruikt. Klik op Eigenschappen en klik vervolgens op het tabblad Beveiliging. Selecteer Onbeveiligd wachtwoord toestaan in Mijn identiteit als volgt valideren.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, helaas. Er zit beneden in de hal een internetcafe, en op de kamers kun je met een 56K modem internetten. Inbreken op een van de WPA2 beveiligd netwerken die ik daar van de bewoners aan de overkant ontvang is ook niet echt netjes, los van het feit dat ik dat nog nooit gedaan heb.
De eitjes liggen nu in koor te snurken.
[..]
Een LG GW520 met databundeltje. Ik wil dat ding alleen een maandje als modem aan het netbook hangen, dat schermpje en die toetsjes zijn zo verrekte klein.
Ik doe alles keurig zoals in de handleiding van LG staat, maar ik kom er niet uit. Wellicht koop ik een prepaid internetstick voor die korte tijd. Foutmelding "Het besturingsprotocol voor de PPP-verbinding is beëindigd."
Vanavond maar verder pielen, ik ben ook maar een autodidacte amateur. Nu op naar Strega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |