Ik ben nu aan het kijken! Vannacht begonnen toen ik niet kon slapen en halverwege deel 2 in een dut gesukkeld. Toen toch maar weer naar bed gegaan en nu gaat Den Marathon door.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik ga je NU alvast veel plezier wensen vanavond (en ik wil een handtekening van Frans Bauer, please
),want ik ben over drie kwartier weg en ik weet niet of ik daarna meteen naar huis kom of nog door ga naar vrienden
![]()
Cat, ben je aan Bleak House begonnen of niet?
Ik lag om 22.30 of zo op de bank gisteravond, dvd aangezet, en werd om 3.30 wakker op de bank
Ja wat nou voor Loveless???quote:Op zondag 7 februari 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
Cat, sterkte
Oh-oh, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb... ik ga een handtekening proberen te scoren voor Loveless van Fransie!
Whaha ja dat komt denk ik door Lady Deadlock, die speelt bij voorkeur in donkere produktiesquote:Op zondag 7 februari 2010 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken! Vannacht begonnen toen ik niet kon slapen en halverwege deel 2 in een dut gesukkeld. Toen toch maar weer naar bed gegaan en nu gaat Den Marathon door.
Het is wel een erg 'donkere' serie zeg.![]()
Ik in de OP met shalalalie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(thankx Greysie, ik ga het vast wel overleven)
quote:
Hier is het grijs maar (nog) wel droog. Ik ben niet buiten geweest verder.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Cat, hoe is het weer bij jou?
Wij gaan wandelen in Arcen straks, ik durf buienradar niet aan te slingeren
Echt he, zij is zo een gave actricequote:Op zondag 7 februari 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier is het grijs maar (nog) wel droog. Ik ben niet buiten geweest verder.
Lady Deadlock is gaaf!
Wehehehe, daar heb je wel gelijk in. Maar geen engelse dramaserie is compleet zonder zeur.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he, zij is zo een gave actrice![]()
![]()
Oh ja, en je naamgenote is een zeur![]()
Valt me nu in ineens![]()
Ik ga mn spullen es bij elkaar graaien, als t maar droog is ben ik al blij hoor, de honden moeten echt es minstens een uur lekker kunnen rennen na al die kou, en het wordt vanaf morgen alweer kouder
Ik bedacht het echt terwijl ik typte, heeeee, wacht , heette zij niet zo?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, daar heb je wel gelijk in. Maar geen engelse dramaserie is compleet zonder zeur.![]()
Veel plezier!
Zielige poezel.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
We zijn terug! Mijn vriend en ik hebben er allebei een fijn gevoel bij. Het was een lieve kat en hij liet zich ook goed aanhalen door ons.
Het was wel heel zielig, die mensen hadden een kindje van twee die de hele dag achter 'm aan rende en daar raakte die zo van in de stress dat ie helemaal kaal is achter. Hij blies ook naar het kindje maar had haar nog nooit pijn gedaan. Arm beest.
We houden het inderdaad bij een kat ja.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zielige poezel.Dan is het voor het beest veel beter om een ander huis te krijgen. En wat lief dat ze evengoed nog nooit naar het kind had uitgehaald. Die is dan echt niet vals.
Leuk dat jullie hem waarschijnlijk een huis gaan bieden! Blijft het dan bij één kat? Ja toch he? Want anders heeft poes weer stress van het wennen aan een huisgenoot.
Jawel hoor, ik ben er nuquote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Heeft het gescheiden avondje jullie goed gedaan?
Nou, dat belooft een enerverende middag danquote:Op zondag 7 februari 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben er nuEr ligt er hier eentje brak te zijn en ik zit er romantisch naast te laptoppen
Ik spot nu wat bewegingquote:Op zondag 7 februari 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat belooft een enerverende middag dan![]()
![]()
Ik ga es een poging doen tot ontbrakken onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |