Ik weet welke je bedoeld maar ik kan hem niet terug vinden. Volgens mij werd die ook heel snel van de TV gehaald omdat het net leek alsof dat meisje spontaan tetten kreeg.quote:Op maandag 26 april 2010 17:22 schreef marijn2fok het volgende:
Ik ben op zoek naar een vroegere SHOUT wasmiddel- commercial. Er zijn verschillende versies van, maar ik zoek die versie waarin een meisje verbaasd (met open handen) aanschouwd hoe de vlek uit haar kleding wordt gezogen..
Deze is in Nederland uitgezonden eind jaren 80 of ergens jaren 90.
Mischien kan iemand het nog herinneren? Wie weet welke ik bedoel????
Ik meen dat dat wel de reden was om hem van de tv af te halen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef marijn2fok het volgende:
Rucky, onwijs bedankt voor je snelle reactie en het opzoeken van die commercial !!!
Is ie echt van de buis gehaald omdat men vond dat het leek alsof ze tieten kreeg ?... Meen je dat nou![]()
Jammer dat je 'm niet meer kunt vinden. Weet je mischien een adres waar ik eventueel verder kan zoeken?
Bedankt in ieder geval!
hihihihi ben jij nu het modje van mijn topic Ruckyquote:Op woensdag 28 april 2010 13:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik meen dat dat wel de reden was om hem van de tv af te halen.![]()
Als ik een adres had geweten dan had ik de reclame ook hier neer gezet. Helaas niet kunnen vinden.
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:53 schreef WhiteTiger1 het volgende:
hihihihi ben jij nu het modje van mijn topic Rucky
mag wel hoorquote:
Dan vind ik deze leuker.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:48 schreef Krantenman het volgende:
Deze is trouwens ook goed: reclamefilmpje voor condooms.
Het is jouw topiq.quote:
Voor jou danquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is jouw topiq.
Ik heb wel even de andere forums over reclame er op gewezen dat er al één was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |