Yepquote:Op maandag 15 maart 2010 15:00 schreef De_Vink het volgende:
ik hoopte altijd dat de Fa reclame's voorbij kwamen toen ik nog een kleine vink wasDan zag je zo'n mooie mevrouw met blote borsten
oh ja die was geniaal!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 03:58 schreef ginbou het volgende:
fantastische reclames. Zelf zoek ik er ook nog 1, maar die is heel snel van de buis gehaald, vanwege dicriminatie
Een gezin ging met de auto naar een soort beekse bergen, waar allemaal lilliputters liepen. De lillieputters zorgen ervoor dat het gezin de auto niet uit kan, gaan op de auto springen en op het einde zag je een lilliputter met een kan bezine richting de auto lopen.... Het was voor zover ik nog weer echt geniaal, maar geen idee meer van wie die is of dat het nog te vinden is
is die nie van olvarit? Dat je twee baby's ziet? En de èèn krijgt olvarit en de andere niet, en die heeft dus nog honger ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef bakkiethee het volgende:
Ik die reclame met de babyvoeding die nu op tv is met op het einde dat een baby op katoen loopt te bijten. Iemand die weet welke dat is?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef Mixende_match het volgende:
oh sorry ging niet helemaal goed(A) zit op mn mobiel;) vandaar, kijken of hij het nu wel goed doet hoor
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4pxowCeLIWg&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/4pxowCeLIWg&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
quote:
Ja, die voerden actie of zo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 03:58 schreef ginbou het volgende:
fantastische reclames. Zelf zoek ik er ook nog 1, maar die is heel snel van de buis gehaald, vanwege dicriminatie
Een gezin ging met de auto naar een soort beekse bergen, waar allemaal lilliputters liepen. De lillieputters zorgen ervoor dat het gezin de auto niet uit kan, gaan op de auto springen en op het einde zag je een lilliputter met een kan bezine richting de auto lopen.... Het was voor zover ik nog weer echt geniaal, maar geen idee meer van wie die is of dat het nog te vinden is
Leuke sluikreclame voor Grolsch ook in deze.quote:
quote:
Pst, misschien handig om eerst het topic eens door te kijken voor je postquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef rubbereend het volgende:
Dit is ook een mooie van Centraal Beheer
Die is van dutchtone:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 03:58 schreef ginbou het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die is van dutchtone:
Deze bedoelde je toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |