Gelukkig maar.....quote:Op zondag 7 februari 2010 14:50 schreef Babbelvis het volgende:
ik dacht dat auti's hersens haddendus waarom zou ik drugs mee terug nemen.
Etenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Zegt ook niksMaf plaatje.
Bij ons in de vijver zaten ze ieder keer zo, ik vroeg me af wat ze allemaal aan het doen waren.
Nee, het is happierquote:Op zondag 7 februari 2010 14:38 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja.
Maar ik heb de afgelopen weken genoeg dagen gehad dat ik pas aan het eind van de middag wakker werd en pas om 8/9 uur 's ochtends pas op bed lag.
Maar ik hoor het vaker dat mensen daglicht nodig hebben.
Zelf voel ik me vele malen beter in de nacht waar ik veel actiever en veel happy'er (schrijf je dat zo?) ben, Tenzij het zomer is dan draai ik in 1 keer me hele ritme om zodat ik juist al om 6 uur wakker ben om van die mooie ochtend zon te genieten en nog een ff lekker in het bos kan biken voor dat de dag echt begint. Woon in Harderwijk dus aan bos geen gebrek op de Veluwe.
Ik word hartstikke knetter als ik aan daglicht tekort kom....quote:Op zondag 7 februari 2010 14:38 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja.
Maar ik heb de afgelopen weken genoeg dagen gehad dat ik pas aan het eind van de middag wakker werd en pas om 8/9 uur 's ochtends pas op bed lag.
Zelf voel ik me vele malen beter in de nacht waar ik veel actiever en veel happy'er (schrijf je dat zo?) ben, Tenzij het zomer is dan draai ik in 1 keer me hele ritme om zodat ik juist al om 6 uur wakker ben om van die mooie ochtend zon te genieten en nog een ff lekker in het bos kan biken voor dat de dag echt begint. Woon in Harderwijk dus aan bos geen gebrek op de Veluwe.
Gelukkig dat je dan toch even en passant een tvp weet te plaatsen. Stel je toch voor dat je wat mist.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:48 schreef Major-Balls het volgende:
Beetje walgelijk dat dit topic nu veranderd is in "het grote EchtGaaf SC topic"
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:48 schreef Major-Balls het volgende:
Beetje walgelijk dat dit topic nu veranderd is in "het grote EchtGaaf SC topic"
Oh! Je moet zelf ook nog om leren gaan met kritiek?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dan toch even en passant een tvp weet te plaatsen. Stel je toch voor dat je wat mist.![]()
Veel plezier de komende dagen met dit "gewraakte" topic in je AT.![]()
(misschien dat je je energie beter kan pompen in het wel en wee van broer in plaats van je frustraties op andere te projecteren of liever gezegd af te reageren. Kijk liever naar hem om, daar heb je meer aan.
Ik overwoog vandaag nog om je te PMmen om te vragen hoe het met hem gaat. Ik was daar serieus in geintereseerd. Dit in de veronderstelling dat je je boosheid van vrijdag achter hebt gelaten en boel beter kan relativeren (als je terugleest kan je nl zien hoe slecht het met hem ging ) .... ipv naar anderen te wijzen.
Probeer het nog maar een keer, maar dan een manier wat je van een volwassen vent van 30+ mag verwachten. Anders kansloos.
)
Dat weet ik en dat zie ik.. maar meneertje EchtGaaf had daar in het vorige topic zelf commentaar op en nu flikt ie zelf precies hetzelfde. Schijnbaar moest het topic even naar zijn hand gezet worden zodat hij er weer zin in had om te posten.. waarvan een groot deel gewoon pure SC is en ook nog een hoop offtopic.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alsof dat ook zo was 3 delen geleden, en alsof dat hetzelfde blijft de komende delen
Dit is deel 35, in het ene deel post een user meer dan in het andere deel. Het ene deel is meer ontopic dan het andere deel.
Vind je jezelf niet een beetje kansloos?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:40 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Oh! Je moet zelf ook nog om leren gaan met kritiek?![]()
[..]
Dat weet ik en dat zie ik.. maar meneertje EchtGaaf had daar in het vorige topic zelf commentaar op en nu flikt ie zelf precies hetzelfde. Schijnbaar moest het topic even naar zijn hand gezet worden zodat hij er weer zin in had om te posten.. waarvan een groot deel gewoon pure SC is en ook nog een hoop offtopic.
Ik constateer alleen maar iets vreselijk absurds
Mee eensquote:Op zondag 7 februari 2010 19:49 schreef Babbelvis het volgende:
Jongens,
Laten we het leuk houden. Discussies mogen wat mij betreft wel via PM. Dit deeltje en het vorige heeft al een smet over zich heen. Laten we nu zorgen dat er nog een deeltje 36 mag komen
Zeker. En ik ben tot nu toe netjes gebleven. Ik merk dat ik geen goed kan doen naar de persoon in kwestie die geenszins blijk geeft van goede wil. En dan houdt het wmb gewoon op.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:58 schreef Stupendous76 het volgende:
Afgezien van wat SC in de vorige topics was de rest to my humble opinion on topic. Op dat moment was EchtGaaf nog niet aan het posten. Nu doet hij dat wel en volgens mij is het nog steeds on topic.
Dus, als iedereen accepteert dat er mensen anders zijn, moet het lukken.
(Júist in deze reeks...)
Ja daglicht heb je nodig voor een bepaald stofje dat je dan aanmaakt.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:38 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja.
Je huid maakt vitamine D aan bij blootstelling aan zonlichtquote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ja daglicht heb je nodig voor een bepaald stofje dat je dan aanmaakt.
De nacht is leuk inderdaad
Maar ik zou niet 7 dagen per week pas in de ochtend naar bed gaan voor een langere tijd.
6 Uur `s ochtends wakker worden is bagger wel vind ik.
Beetje ertussen in.
Regelmaat ben ik niet zo van maar in een hele lichte mate is het toch wel nodig.
De nacht w00thehe
Veel sterkte!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef DeepChord het volgende:
Slowchat is nou eenmaal iets dat wel vaker voorkomt. In beperkte mate draagt het best bij aan wat meer prettigheid in dit topic. Het hoeft niet allemaal serieus en saai te zijn, lijkt me!
Maar juist het mooie van dit topic is dat het zo makkelijk is om als buitenstaander mee te posten, en dat komt volgens mij juist doordat het gehalte slowchat beperkter is. Dan heeft een buitenstaander minder het gevoel zich een plaatsje binnen het topic te moeten verwerven denk ik..
OT: eindelijk een uitnodiging van het Leo Kanner-huis gehad om te worden getest op ASS in maart..
Jonggehandicaptenkorting, 691 euro per jaar. Wat zijn eigenlijk je mogelijkheden ten aanzien van werken in de toekomst?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:53 schreef ScarFace- het volgende:
Sempron2400, ik heb er misschien overheen gelezen, maar over welke belastingkorting had je het zojuist?
Die word al berekent bij de wajong toch, of moet je die bij de aangifte vd belastingdienst aangeven.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:57 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Jonggehandicaptenkorting, 691 euro per jaar. Wat zijn eigenlijk je mogelijkheden ten aanzien van werken in de toekomst?
Ik heb ook nooit gezegd dat SC helemaal in de ban moest. Ik maakte me zorgen het teveel er van. Ik gaf ook aan dat ik daar soms ook aan schuldig maakte. (ik ben tenslotte de heilige jozef niet) Maar dat werd natuurlijk niet gelezenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef DeepChord het volgende:
Slowchat is nou eenmaal iets dat wel vaker voorkomt. In beperkte mate draagt het best bij aan wat meer prettigheid in dit topic. Het hoeft niet allemaal serieus en saai te zijn, lijkt me!
Zolang ze de boel niet verbaggeren, vind ik het prima en zijn ze wmb welkom. Ze kunnen immers goede tips hebben.quote:Maar juist het mooie van dit topic is dat het zo makkelijk is om als buitenstaander mee te posten, en dat komt volgens mij juist doordat het gehalte slowchat beperkter is. Dan heeft een buitenstaander minder het gevoel zich een plaatsje binnen het topic te moeten verwerven denk ik..
Veel sterkte. Weet wel waaraan je begin. De uitslag kan evt een zware wissel trekken in je leven.quote:OT: eindelijk een uitnodiging van het Leo Kanner-huis gehad om te worden getest op ASS in maart..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |