HE?? NIeuwegein zegt altijd super goed te zijn in borstvoeding (ze hebben daar echt de certificaten en dergelijke). Ik vond het zelf behoorlijk irritant dat alle verpleegsters wat anders zeiden toen bij Ruben, maar bij Jochem ging het eigenlijk wel prima, ook toen hij opnomen werd. Laat je vriendin echt op haar strepen gaan staan. Er staat in het protocol dat een moeder gewoon mag kolven, laat haar ook gewoon echt om de kolf vragen en laat haar anders de gyn erbij roepen en een klacht indienen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:59 schreef Twinkly het volgende:
Het is het ziekenhuis in Nieuwegein. Jammergenoeg wonen ze zelf in Utrecht en hebben ze geen auto dus het wordt nog een hele toer om steeds weer, als pas bevallen vrouw, in het ziekenhuis te komen. Daarom vind ik eigenlijk dat ze gewoon bij haar kindje moet blijven in het ziekenhuis.
Er is een lactatiekundige in het ziekenhuis, maar gisteren vonden ze het onnodig dat ze kolfde toen wij er waren, ze vonden het beter dat ze het een keer oversloeg. Maar wat de reden daarvan was? Het lijkt mij niet bevorderlijk voor de stimulatie. Ook hadden ze 's nachts besloten de kraamvrouw door te laten slapen en het kindje zelf de fles te geven.
Nou ja dat dus. En als ze allemaal beomen zijn van dit alles/weer thuis zijn absoluut een klacht indienen. Dat certificaat is er niets voor niets en ze breken met de vuistregels voor BV.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:55 schreef Jelief het volgende:
Oh Twinkly laat haar anders van buiten het ziekenhuis wat advies inwinnen (er zal wel een regel zijn dat een lk van buiten het zh niet ín het ziekenhuis advies geeft)want het lijkt mij dat als het zó doorgaat er van alles fout kan gaan .
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:23 schreef DaviniaHR het volgende:
twinkly, ik hoop dat je vriendin het tij kan keren bij die mensen in het zkh en dat de bv slaagt!
moet een bo niet na 3 dagen voorbij zijn? ik ben verdomme al bezig sinds donderdagavond en die hele tiet is nog knalrood!nu zal het vast niet helpen dat ik inmiddels 3 ontstekingsplekken heb zitten... al is de eerste wel al weer soepel...
waarom wilde ik ook alweer bv geven?
Goed warm maken voor de voeding, je mag koelen na een voeding. In overleg met je huisarts mag je paracetamol tegen de pijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:33 schreef DaviniaHR het volgende:
kheb sinds vrijdag ab. 4maal daags 500mg fluclodingescilline.
aviva krijgt er tenminste geen kramp van, dat scheelt al wel, maar verder... gister stond de teller weer op 39.9oC, ben nu min of meer koortsvrij, maar de pijn en roodheid is er niet minder om helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |