Oh, dat is dan wel beter dan ik dachtquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij heten ze gewoon Red, Teal etc. en is wat erachter staat een uitleg over naar welk onderzoek de opbrengst gaat.
Leuke kleurtjes!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn nieuwe rekje is binnen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel erg lastig om te kiezen welke kleurtjes op de display mogen, de rest zit verstopt in de bovenste lade van het dressoir..
9 is Grape Pop CGquote:Op zondag 7 februari 2010 12:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes!
Welke zijn 9, 51, 69 en 71?
Leuk jaquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vind die Shrek collectie echt heel leuk eruit zien. Ben benieuwd hoe de kleuren echt zijn, want OPI is niet zo goed met kleur accurate promo pics.
Heb ook nieuwe Show Your Feetjes gespot, wat een schatjes:
http://essenceadicta.blog(...)show-your-feets.html
Volgens mij zit er iets antibacterieels in , zal wel iets met schimmelnagels te maken hebben ofzoquote:Op zondag 7 februari 2010 12:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Leuk jaWat is nou zo anders aan nagellak voor teennagels?
* noteert*quote:Op zondag 7 februari 2010 12:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
9 is Grape Pop CG
51 is Dorothy Who? CG
69 Something Sweet CG
71 is Good Witch? CG
Briljant!!! Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel erg lastig om te kiezen welke kleurtjes op de display mogen, de rest zit verstopt in de bovenste lade van het dressoir..
Wat is die op je middelvinger? Of is dat een CG OMG?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
En mijn nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
Is een CG OMG idd volgens my 2Nitequote:Op zondag 7 februari 2010 12:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Briljant!!! Waar heb je die vandaan?
[..]
Wat is die op je middelvinger? Of is dat een CG OMG?
Oh leuk!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vind die Shrek collectie echt heel leuk eruit zien. Ben benieuwd hoe de kleuren echt zijn, want OPI is niet zo goed met kleur accurate promo pics.
Ja het lijkt zoquote:Op zondag 7 februari 2010 12:56 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam; Een Helmer biedt ontzettend veel plaats aan nagellak en alle aanverwante spullen.. De meeste flesjes passen er perfect in (alleen die van Claire's en eentje van Bourjois passen er bij mij niet in) en je kunt er eventueel ook andere dingen instoppen als je ruimte overhebtWaar blijven je foto's van je Oblinagels? :p
@ snkr! Zie ik het goed, zit er een groene/teal lak tussen?
*duimt*quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja het lijkt zoHopelijk komen ze hierheen
aah tof! jij hebt er ook 1!quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow die zijn leuk,die gele is echt leuk voor de zomer in m'n open schoentjesquote:Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ah thanks! leuke dingen heeft zequote:Op zondag 7 februari 2010 10:39 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb ze hier vandaan:
]http://cgi.ebay.nl/48-x-2-Way-False-Nail-Art-Brush-Pen-Varnish-Polish-W8z_W0QQitemZ250522681103QQcmdZViewItemQQptZUK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA?hash=item3a5450bf0f
(sorry, lukt me nog niet een linkje te maken, dus even kopieren en plakken)
Vind het echt leuk, je kunt superdunne lijntjes maken. Sommige kleuren lijken wel veel op elkaar, maar in de 24 serie miste ik oranje, en wit.![]()
Wow Anini, ziet er gaaf uit zeg in dat rek, mooi! Jij hebt ook al een gave collectie bij elkaar![]()
Ik vind dat Marblen echt wel gaaf! Ziet er waanziniig mooi uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |