Nu in de rest van Nederland nog..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:35 schreef James1988 het volgende:
Zozo, de NS heeft toch wel door dat intercity geen synoniem is voor 'niet-overal-stoppende-stoptrein'?
Hier hebben ze dat begrip nooit afgeschaft hoor..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het begrip sneltrein moet gewoon weer toegepast gaan worden
"Jak sie masz" is enkelvoud, figuurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef IntercityAPT het volgende:
Jagshemash mensen!Alles goed hier?
Of wat dacht je van de Intercity Lelystad-Amsterdam Centraal-Hoofddorp?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het begrip sneltrein moet gewoon weer toegepast gaan worden
Hij slaat nog net Amsterdam De Vlugtlaan over?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Of wat dacht je van de Intercity Lelystad-Amsterdam Centraal-Hoofddorp?
Die rijdt vanaf Amsterdam Centraal als opgevoerde stoptrein.
Die asynchrone vertrektijden van die Intercity's vallen me dan ook op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Yes, de Intercity Groningen - Zwolle gaat station Hoogeveen vanaf eind dit jaar toch overslaan
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)e-trein-naar-Zwolle-
De dienstregeling 2007 is er ook deels om een argument te hebben tegen snelheidsverhoging: 'ja maar de treinen moeten zoveel stoppen'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of wat dacht je van de Intercity Lelystad-Amsterdam Centraal-Hoofddorp?
Die rijdt vanaf Amsterdam Centraal als opgevoerde stoptrein.
Die is vlak na de opening van de Ringlijn (metro) gesloten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij slaat nog net Amsterdam De Vlugtlaan over?![]()
Dan konden ze net zo goed de Intercity's afschaffen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:24 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
De dienstregeling 2007 is er ook deels om een argument te hebben tegen snelheidsverhoging: 'ja maar de treinen moeten zoveel stoppen'
Je meent hetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die is vlak na de opening van de Ringlijn (metro) gesloten.
Vanaf Zutphen is het al een stoptreinquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat begrip nooit afgeschaft hoor..
"U bevindt zich in de sneltrein naar Etten-Leur, Breda, vervolgens zullen wij verder gaan als intercity naar Tilburg en 's-Hertogenbosch, daarna als sneltrein naar Oss, Nijmegen, daarna als stoptrein naar Arnhem, vervolgens als intercity naar Dieren, Zutphen, Deventer en tenslotte als stoptrein naar Zwolle."
Zo is het serieus een keer omgeroepen, I kid you not.
Wanneer gaan Eefde en Gorssel eens zaniken om een eigen station? Uit Bathmen komen er af en toe al zulke geluiden toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:58 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vanaf Zutphen is het al een stoptrein, maar het is idd typerend hoe ze het kunnen verpakken.
Wist je dat ze in Amsterdam een straatje hebben dat "Gebed zonder end" heet? Hebben ze dat idee in Dv overgenomen?quote:
ALs het nog lang duurt hebben ze daar een hele grote lege vlakte waar nog een naam voor bedacht moet worden. Net als in Enschede een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wist je dat ze in Amsterdam een straatje hebben dat "Gebed zonder end" heet? Hebben ze dat idee in Dv overgenomen?
Bron: Gazet van Antwerpenquote:Chaos door blunder NMBS
De NMBS heeft donderdagavond met grote letters een nieuwe pagina toegevoegd aan haar blunderboek. Medewerkers stuurden in Herentals de elektrische trein naar Turnhout op het spoor naar Mol. Alleen waren ze vergeten dat daar geen elektriciteit ligt.
De flater zorgde ervoor dat de verkeerschaos in Herentals in volle avondspits compleet was. Automobilisten die al de files van Antwerpen richting Hasselt hadden getrotseerd op de E313, reden zich vast op de toegangswegen naar de stad omdat de slagbomen daar overal dichtbleven.
De trein viel om 17.41u stil, maar tot laat op de avond schoven de auto’s richting Herentals aan, zeker vanuit Poederlee en Lille, waar een file van twaalf kilometer stond. Intussen werden de gestrande reizigers in het station van Herentals aan hun lot overgelaten. Velen belden familie of vrienden op, of namen de bus om thuis te geraken. Om 19u, na anderhalf uur, reden de treinen weer normaal.
Bij de NMBS gaven ze toe dat er een menselijke fout was gebeurd. “Een vergissing met de treinnummers in de computer in Berchem”, luidde het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |