Dat had je gisteren moeten doen, toen ben ik van Ehv-Rsd in Breda op de Benelux overgestapt.. Naar Amsterdam gaat via Den Bosch, naar Brussel gaat via Dordrecht en kopmaken in Bredaquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik film het wel ff als jij dat probeert, goed?
Ze zeggen er alleen niet bij op welke dag dat einde tusen 19 en 21 uur zal zijnquote:Sein- en overwegstoring Roosendaal - Dordrecht
Tussen Roosendaal en Dordrecht moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Door een sein- en overwegstoring rijden er tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe geen treinen maar bussen.oorgaande reizigers tussen Dordrecht en Roosendaal en tussen Rotterdam Centraal en Roosendaal kunnen omreizen via Breda.
Prognose:
*einde tussen 19.00 en 21.00 uur.
Zou de stofzuiger dan eerder rijden dan de storing opgelost is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zeggen er alleen niet bij op welke dag dat einde tusen 19 en 21 uur zal zijn
Breng ze nou niet op ideeën..quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou de stofzuiger dan eerder rijden dan de storing opgelost is?
Dat tijdstip blijkt al de hele dag uit iemands duim gezogen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden ben ik bang..quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:38 schreef Yaku het volgende:
Wat zitten die LEKKER zeg. Als de HSL zuid eindelijk rijdt mogen ze van mij deze wel tussen Antwerpen en Roosendaal deze trein inzetten.
Toevallig rode Traxx + roodbruine stuurstand + 2 zuurstokrijtuigen + 2 blauwgele rijtuigen + 2 zuurstokrijtuigen? Die kleurenkermis had ik gisteren getroffenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:41 schreef James1988 het volgende:
Net stopte een rode Traxx met rijtuigen te Breda, richting Brussel.
Gisteren was het ook raak op datzelfde traject.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Schiphol werd vanochtend ook getroffen door een wisselstoring.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:27 schreef Yreal het volgende:
vanochtend planten ze op schiphol de trein naar den haag cs op spoor 1 ipv van 6. Schiphol is niet berekent op 200 mensen die die 3 trappetjes op rennen![]()
Vertel mij wat. 1.5 uur over den haag -> raiquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. Schiphol werd vanochtend ook getroffen door een wisselstoring.
Dat viel te merken. Ruim 50 minuten staan wachten op een trein naar Utrecht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. Schiphol werd vanochtend ook getroffen door een wisselstoring.
Tja, iemand die buiten staat vraagt aan de aannemer: "Wat denk je?"quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:00 schreef Ireyon het volgende:
Oorzaak Tussen Lage Zwaluwe en Roosendaal rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 23:00 uur verholpen.
Ik snap het echt niet.. Dergelijke prognoses blijken er altijd uren naast te zitten, maar ze blijven het er zo optimistisch bij zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |