abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 09:18:17 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77759354
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:25 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Twin Peaks liep maar 2 seizoenen, ik snap niet waarom dat nog zoveel fans heeft.
dus omdat het maar 2 seizoenen heeft is het bagger? Knappe redenatie , seizoen 1 had 8 afleveringen seizoen 2 had er 22, maar goed.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77759440
Pff gaan hard die topics zeg
  maandag 8 februari 2010 @ 09:26:40 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_77759476
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:04 schreef Jivis het volgende:

[..]

Mjah, ik vond dat ook raar. Sowieso de hele menigte die zich blijkbaar in die tempel ophoudt en we daar als kijker in vijf seizoenen niks van mee hebben gekregen, op een korte glimp die Eko en Charlie(?) in seizoen 2 opvingen na.
Het was toch al bekend dat Richard de hele menigte met Orhers had ondergebracht in de Tempel? Dit was in seizoen 3 ofzo al dacht ik
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_77759756
Ik vind dat de Others uit de Temple anders lijken. Meer een groep, binnen een groep.
pi_77759869
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het was toch al bekend dat Richard de hele menigte met Orhers had ondergebracht in de Tempel? Dit was in seizoen 3 ofzo al dacht ik
Ja klopt, aan het eind van seizoen 3 toen de mensen van de boot naar het eiland kwamen, gaf ben de orders om naar de tempel te gaan, "the last save place on the island" en hij met de groep van de baracks zou volgen. Maar ben ging dan eerst naar jack en de groep die op dat moment naar de radiotower gingen.
Illuminated, Subtle & Aware
  maandag 8 februari 2010 @ 09:47:25 #146
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77759947
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  maandag 8 februari 2010 @ 09:50:12 #147
134538 chansadres
Black & White
pi_77760006
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:04 schreef Jivis het volgende:

[..]

Mjah, ik vond dat ook raar. Sowieso de hele menigte die zich blijkbaar in die tempel ophoudt en we daar als kijker in vijf seizoenen niks van mee hebben gekregen, op een korte glimp die Eko en Charlie(?) in seizoen 2 opvingen na.
Vergeet niet de scene waar Ben tegen Alex en Rousseax zegt dat ze naar de Temple moeten gaan. Dat is voordat het legertje van Keamy daar korte metten mee maakten.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_77761703
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb enkel om te proberen wat verloren afleveringen gezien in het begin van de serie en afgelopen vrijdag op TV dus.
Geen wonder dat je denkt dat het "zo vaag en bij elkaar geraapt als de kolere is".

En de 117 topics hoeven niet te betekenen dat de serie bijzonder vaag is. Ik meen mij te herinneren dat er regelmatig spoilers gepost werden waarna iedereen over die poster heen viel met ellenlange discussies over wat nou wel en wat nou niet een spoiler is tot gevolg.

Vandaar ook het tegeltje in de OP.
  maandag 8 februari 2010 @ 11:06:49 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77761859
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:50 schreef chansadres het volgende:

[..]

Vergeet niet de scene waar Ben tegen Alex en Rousseax zegt dat ze naar de Temple moeten gaan. Dat is voordat het legertje van Keamy daar korte metten mee maakten.
einde van S5 vraagt Locke toch ook aan Richard of iedereen aanwezig is van the others en Richard verteld dat er nog een paar in de temple zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77761941
Ja, dat van de Temple speelt al een paar seizoenen. Maar ja, behalve wij Lost-freaks kan natuurlijk niemand zich meer zo'n gesprek aan het einde van seizoen 3 herinneren Ik kan me voorstellen dat gewone kijkers iets hebben van 'wie zijn dat nou?'.
pi_77762279
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:18 schreef Re het volgende:

[..]

dus omdat het maar 2 seizoenen heeft is het bagger? Knappe redenatie , seizoen 1 had 8 afleveringen seizoen 2 had er 22, maar goed.
Ik zeg niet dat het (daarom) bagger is. Ik heb het zelf ook gekeken, maar tegen de helft van seizoen 2 kon het me niet meer boeien en heb ik het laten vallen.
pi_77762340
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja dan zien ze die kinderen voorbijkomen als ze ergens verstopt zitten... seizoen 2 dacht ik.
Dat zijn gewoon Others die langsliepen, het zijn ook gewoon Others die in de Tempel zitten. Was toch geen geheim dat die kinderen daar hadden (uit de staart-sectie).
pi_77763139
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:09 schreef Ereinion het volgende:
Ja, dat van de Temple speelt al een paar seizoenen. Maar ja, behalve wij Lost-freaks kan natuurlijk niemand zich meer zo'n gesprek aan het einde van seizoen 3 herinneren Ik kan me voorstellen dat gewone kijkers iets hebben van 'wie zijn dat nou?'.
Ik ben geen lost-freak Ik ben een gewone freak
Illuminated, Subtle & Aware
  maandag 8 februari 2010 @ 11:55:43 #154
134538 chansadres
Black & White
pi_77763446
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:20 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het (daarom) bagger is. Ik heb het zelf ook gekeken, maar tegen de helft van seizoen 2 kon het me niet meer boeien en heb ik het laten vallen.
Ik precies hetzelfde. Toen de moord was opgelost, had ik echt zoiets. Ja, wat nu? En toen zaten ze nog niets eens op de helft van het tweede seizoen. Oftewel niet afgekeken. Maar seizoen 1 is echt geweldig!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_77763684
quote:
Als hij op het eind naar het publiek zwaait staat er iets op z'n hand geschreven (ala 'not penny's boat'). Er zijn andere YouTube filmpjes waar het duidelijker te zien is. Volgens de comments op YT staat er 'Am I Alive?' oid... maar geen idee hoe betrouwbaar dat is. Zou het ook niet gaan opzoeken aangezien er in de comments aardig wat gespoiled wordt.
  maandag 8 februari 2010 @ 12:07:37 #156
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77763863
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef ice_9 het volgende:

[..]

Als hij op het eind naar het publiek zwaait staat er iets op z'n hand geschreven (ala 'not penny's boat'). Er zijn andere YouTube filmpjes waar het duidelijker te zien is. Volgens de comments op YT staat er 'Am I Alive?' oid... maar geen idee hoe betrouwbaar dat is. Zou het ook niet gaan opzoeken aangezien er in de comments aardig wat gespoiled wordt.
Er stond 'Am I Alive?' op zijn hand. Wat dus ook zijn eerste zin in 'LA X' bleek te zijn.
pi_77764094
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:07 schreef Bragi het volgende:

[..]

Er stond 'Am I Alive?' op zijn hand. Wat dus ook zijn eerste zin in 'LA X' bleek te zijn.
Zou disappointing zijn als de hint alleen op die eerste zin sloeg. Maken ze me blij met een dooie mus (of Charlie in dit geval)

edit: ohja, was even de alternatieve timeline vergeten... daar gaat 'ie natuurlijk niet dood
  maandag 8 februari 2010 @ 12:20:53 #158
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77764295
Hoe zit dat trouwens met onderwater-scènes?

Ik kan m'n ogen nauwelijks één seconde open houden onder water, maar hoen ze dat in bijvoorbeeld Lost?
Ik vond de ogen (lees: de pupillen) van Charlie er vaag uitzien, zou hij een apart soort lenzen in hebben? Is het CGI?

pi_77764509
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:20 schreef Bragi het volgende:
Hoe zit dat trouwens met onderwater-scènes?

Ik kan m'n ogen nauwelijks één seconde open houden onder water, maar hoen ze dat in bijvoorbeeld Lost?
Ik vond de ogen (lees: de pupillen) van Charlie er vaag uitzien, zou hij een apart soort lenzen in hebben? Is het CGI?

Ik hield m'n ogen altijd gewoon open in (helder) zeewater. Geen idee of dat slecht is eigenlijk, maar het kan wel. 'Tis wel super blurry allemaal omdat je ogen zuurstof nodig hebben om te focussen. Daarnaast zal die scene wel gewoon opgenomen zijn met helder/zuiver zoetwater, dan lijkt het me helemaal geen probleem.
pi_77764881
Ik kan ook mijn ogen gewoon open houden onder water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')