Zelfde hier, loop gek genoeg totaal niet warm voor FFXIIIquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel om de 26e toch Heavy Rain te halen. Na Mass Effect 2 heb ik wel zin in nog een filmische game met geloofwaardige personages en een goede karakterontwikkeling. Eind maart zal Yakuza 3 ook zo'n ervaring geven.
Ben gek genoeg minder gehyped voor FFXIII. Ben huiverig voor de lineariteit nadat ik ME2 heb mogen ervaren.
Serieus, wie the fuck ben jij?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
FF, zo achterhaald, ik weet zeker dat als jullie dat spel allemaal kopen dat je eerst allemaal zo zitten![]()
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
. Dan kijken jullie naar de box van Mass Effect 2 en dan weet je dat het tijd is om verder te gaan, FF te verbannen uit jullie leven.
W to tha Essie J. Held van GAM.quote:
Dit zal overigens NOOIT gebeuren hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
FF, zo achterhaald, ik weet zeker dat als jullie dat spel allemaal kopen dat je eerst allemaal zo zitten![]()
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
. Dan kijken jullie naar de box van Mass Effect 2 en dan weet je dat het tijd is om verder te gaan, FF te verbannen uit jullie leven.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zal overigens NOOIT gebeuren hier
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef Strolie75 het volgende:
T'is geen kwestie van "of". Meer van in welke volgorde. Lineaire JRPG kan ook extreen cool zijn. Zie Persona 4.
Svp niet in dit topicquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten om het einde van ME2 met jullie te bespreken. Ik heb volgens mij het best mogelijke einde gehaald, maar het mezelf voor deel 3 erg moeilijk gemaakt.
Ga maar ff op je duim zitten want ik er nog wel even over doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten om het einde van ME2 met jullie te bespreken. Ik heb volgens mij het best mogelijke einde gehaald, maar het mezelf voor deel 3 erg moeilijk gemaakt.
Na 8 jaar Gijsjes.. dit gebeurt niet..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
Couldn't care less.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
W to tha Essie J. Held van GAM.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga maar ff op je duim zitten want ik er nog wel even over doen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na 8 jaar Gijsjes.. dit gebeurt niet..
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na 8 jaar Gijsjes.. dit gebeurt niet..
Vanochtend nog de planeet "Ker" bezocht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
Couldn't care less.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:49 schreef kepler het volgende:
Onze hond heet Bo, dus als ik hem ga uitlaten en ik roep hem: KomBo! Moet toch altijd weer grinniken
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanochtend nog de planeet "Ker" bezocht.
Hij was poor.
Moest lachen om de 20 achievement punten op je Gamertag van Mass Effect 2. Meer zullen het er wel niet wordenquote:
Ja Gijs, helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:27 schreef Chocobo het volgende:
En over Mass Effect gesproken mensen,... kan er niet over uit! GOTY mensen en naar mijn idee een van de beste Xbox 360 games aller tijden!Echt,... zo ziekelijk goed!
Gisteren wat dingen gedaan, genoten, uitgezet... wil langer genietenquote:Op zondag 7 februari 2010 08:27 schreef Chocobo het volgende:
En over Mass Effect gesproken mensen,... kan er niet over uit! GOTY mensen en naar mijn idee een van de beste Xbox 360 games aller tijden!Echt,... zo ziekelijk goed!
Uitgespeeld,... ja ik las het Gijsquote:Op zondag 7 februari 2010 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja Gijs, helemaal mee eens.
Gister uitgespeeld en ben er nog steeds helemaal vol van. Continu aan terugdenken! Dat heb ik zelden met games, soms met goede films. GodverWat wordt dat lang wachten op deel 3.
Ja idem hier Gijs,... 2 a 3 uur per avond doe ik ongeveer!quote:Op zondag 7 februari 2010 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren wat dingen gedaan, genoten, uitgezet... wil langer genieten
Ja die zon hequote:Op zondag 7 februari 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uitgespeeld,... ja ik las het GijsMooie tijd ook,... zit zelf op 30 uur nu dacht ik en moet nog 1 recruit doen en een hoop help quests. Ben de laatste tijd veel side-quests aan het doen. Verbaas me erover hoe cool ze zijn. Toch weer even snel focussen op de help quest straks,... anders blijf ik de ruimte verkennen! Miranda Cock-teased me regelmatig,... zij is absoluut mijn in-bed-krijg project.
Tweede playthrough ga ik waarschijnlijk voor Tali,... heb net haar recruit quest gedaan (die met die zon) en ze heeft ook iets heel leuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |