Zelfde hier, loop gek genoeg totaal niet warm voor FFXIIIquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel om de 26e toch Heavy Rain te halen. Na Mass Effect 2 heb ik wel zin in nog een filmische game met geloofwaardige personages en een goede karakterontwikkeling. Eind maart zal Yakuza 3 ook zo'n ervaring geven.
Ben gek genoeg minder gehyped voor FFXIII. Ben huiverig voor de lineariteit nadat ik ME2 heb mogen ervaren.
Serieus, wie the fuck ben jij?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
FF, zo achterhaald, ik weet zeker dat als jullie dat spel allemaal kopen dat je eerst allemaal zo zitten![]()
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
. Dan kijken jullie naar de box van Mass Effect 2 en dan weet je dat het tijd is om verder te gaan, FF te verbannen uit jullie leven.
W to tha Essie J. Held van GAM.quote:
Dit zal overigens NOOIT gebeuren hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
FF, zo achterhaald, ik weet zeker dat als jullie dat spel allemaal kopen dat je eerst allemaal zo zitten![]()
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
. Dan kijken jullie naar de box van Mass Effect 2 en dan weet je dat het tijd is om verder te gaan, FF te verbannen uit jullie leven.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zal overigens NOOIT gebeuren hier
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef Strolie75 het volgende:
T'is geen kwestie van "of". Meer van in welke volgorde. Lineaire JRPG kan ook extreen cool zijn. Zie Persona 4.
Svp niet in dit topicquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten om het einde van ME2 met jullie te bespreken. Ik heb volgens mij het best mogelijke einde gehaald, maar het mezelf voor deel 3 erg moeilijk gemaakt.
Ga maar ff op je duim zitten want ik er nog wel even over doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten om het einde van ME2 met jullie te bespreken. Ik heb volgens mij het best mogelijke einde gehaald, maar het mezelf voor deel 3 erg moeilijk gemaakt.
Na 8 jaar Gijsjes.. dit gebeurt niet..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
Couldn't care less.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
W to tha Essie J. Held van GAM.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga maar ff op je duim zitten want ik er nog wel even over doen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na 8 jaar Gijsjes.. dit gebeurt niet..
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na 8 jaar Gijsjes.. dit gebeurt niet..
Vanochtend nog de planeet "Ker" bezocht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
Couldn't care less.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:49 schreef kepler het volgende:
Onze hond heet Bo, dus als ik hem ga uitlaten en ik roep hem: KomBo! Moet toch altijd weer grinniken
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanochtend nog de planeet "Ker" bezocht.
Hij was poor.
Moest lachen om de 20 achievement punten op je Gamertag van Mass Effect 2. Meer zullen het er wel niet wordenquote:
Ja Gijs, helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:27 schreef Chocobo het volgende:
En over Mass Effect gesproken mensen,... kan er niet over uit! GOTY mensen en naar mijn idee een van de beste Xbox 360 games aller tijden!Echt,... zo ziekelijk goed!
Gisteren wat dingen gedaan, genoten, uitgezet... wil langer genietenquote:Op zondag 7 februari 2010 08:27 schreef Chocobo het volgende:
En over Mass Effect gesproken mensen,... kan er niet over uit! GOTY mensen en naar mijn idee een van de beste Xbox 360 games aller tijden!Echt,... zo ziekelijk goed!
Uitgespeeld,... ja ik las het Gijsquote:Op zondag 7 februari 2010 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja Gijs, helemaal mee eens.
Gister uitgespeeld en ben er nog steeds helemaal vol van. Continu aan terugdenken! Dat heb ik zelden met games, soms met goede films. GodverWat wordt dat lang wachten op deel 3.
Ja idem hier Gijs,... 2 a 3 uur per avond doe ik ongeveer!quote:Op zondag 7 februari 2010 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren wat dingen gedaan, genoten, uitgezet... wil langer genieten
Ja die zon hequote:Op zondag 7 februari 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uitgespeeld,... ja ik las het GijsMooie tijd ook,... zit zelf op 30 uur nu dacht ik en moet nog 1 recruit doen en een hoop help quests. Ben de laatste tijd veel side-quests aan het doen. Verbaas me erover hoe cool ze zijn. Toch weer even snel focussen op de help quest straks,... anders blijf ik de ruimte verkennen! Miranda Cock-teased me regelmatig,... zij is absoluut mijn in-bed-krijg project.
Tweede playthrough ga ik waarschijnlijk voor Tali,... heb net haar recruit quest gedaan (die met die zon) en ze heeft ook iets heel leuks
Jacobquote:Op zondag 7 februari 2010 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die zon he![]()
Ik heb na de jacob quest jacob een blauwtje laten lopen (had hem eerst onwijs lopen teasen) , just friends then, +4 paragorn
Gisteren dat schip gedaanen op dat eiland van Jacob
en die gevangenis van Jack
Heb je de achievement?quote:Op zondag 7 februari 2010 09:40 schreef Bastard het volgende:
Heb alleen zeker wel alle 5 die heavy weapons gebruikt.. geen idee
Telde bij mij wel,... mini-nuke ken ik nietquote:Op zondag 7 februari 2010 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je de achievement?
Ook de mini-nuke gebruikt? Die vlammenwerper telt niet, die is DLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Heb er 5 inderdaad, en alle 5 vlgs mij dik mee gekilled.. nou ja zal welquote:Op zondag 7 februari 2010 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Telde bij mij wel,... mini-nuke ken ik nietJe moet wel iemand doden met zo'n wapen natuurlijk,... niet alleen gebruiken. Als je in de weapon locker 5 opties ziet staan bij de heavy weapons kan je de achievement zo halen!
Strol,... waarom heb jij de Zaeed achievement niet? Dat snap ik niet,... keuze gemaakt om hem uiteindelijk niet te helpen ofzo?
?quote:Op zondag 7 februari 2010 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest lachen om de 20 achievement punten op je Gamertag van Mass Effect 2. Meer zullen het er wel niet worden
Ik besloot om tijdens zijn missie die arbeiders te redden ipv achter zijn target aan te gaan. Die ontsnapte, vond Zaeed niet leuk.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... waarom heb jij de Zaeed achievement niet? Dat snap ik niet,... keuze gemaakt om hem uiteindelijk niet te helpen ofzo?
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik besloot om tijdens zijn missie die arbeiders te redden ipv achter zijn target aan te gaan. Die ontsnapte, vond Zaeed niet leuk.Ik was meteen klaar met die eikel.
Nog een kleine maand voor de release.quote:Op maandag 8 februari 2010 03:11 schreef Wessiej het volgende:
Heel de avond BF:BC2 gedaan, nadat ik gewoon klaar was met MW2 na 130 uur ofzo. Wat een heeeeeerlijk spel
Dat is precies wat ik zei,.... ze moest lachen, maar het werkte (nog) nietquote:
quote:Garrus: Do you miss those conversations we had on the elevators?
Tali: No.
Garrus: Oh come on, you would tell us about life on the flotilla. It was an opportunity to share!
Tali: This conversation is over.
Garrus: Tell us about your immune system again!
Tali: I have a shotgun.
Garrus: ...Maybe we'll talk later.
Ik heb Tali net,... dus neequote:Op maandag 8 februari 2010 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je dit dialoog nog gehad? Tussen je teammates?![]()
![]()
Had wel wat meer mogen zijn, zoals in DAO.
[..]
Net over gepost in het Heavy Rain topic.quote:
Hoever ben je nu? Heb je de missie op Horizon al gedaan? En de IFF?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Tali net,... dus nee, maar ik ga vanavond weer verder. Gisteravond een film gekeken,... serieus fucked up
Triangle
Gijs inderdaad,... dat voorlezen inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net over gepost in het Heavy Rain topic.Ik vond de kwaliteit tegenvallen na Uncharted 2 en Mass Effect 2. Klinkt alsof ze de tekst van een A4-tje voorlezen in plaats van te acteren.
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoever ben je nu? Heb je de missie op Horizon al gedaan? En de IFF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Eens, maar ik zie het mezelf niet 10 uur doen Gijs. Had echt meer verwacht van iets wat volgens Sony 'het' moet worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moest bij het rondlopen denken aan de oude Resident Evil. En bij die high tech bril had ik ook zoiets vanAlsof je in een slechte Mission Impossible film bent beland. Dat stuk met die detective was wel cool. De implementatie van QTE en dialoogopties is erg mooi gedaan.
![]()
Ik denk dat ik de reviews afwacht, even kijken hoe het spel als geheel beoordeeld wordt.
Geen blinde pre-order in elk geval.
Vergeet niet dat Sony zelf ook gezegd heeft dat ze een grote gok met Heavy Rain nemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie het mezelf niet 10 uur doen Gijs. Had echt meer verwacht van iets wat volgens Sony 'het' moet worden.
Dan heeft de game misschien niet de voice-acting die Mass Effect heeft, maar ik vind dat zoiets wel degelijk gesteund mag worden. Bovendien druipt de game van de sfeer.quote:"Being Sony, I suppose we have a little more luxury to take a gamble on more original and innovative IP - and Heavy Rain definitely fits that category.
"I suppose the risk is lessened if you have faith in the team behind the game and David and Guillaume and the guys at Quantic Dreams have really impressed, not just in terms of their back catalogue - Farenheit - but also in terms of the tech demos they showed in the run up to Heavy Rain."
She added:
"It would love for it to achieve [recognition as a watershed moment]. I really believe Heavy Rain has a great chance of breaking out. As well as the reviews, there also feels like there is a real groundswell of anticipation from gaming communities and trade alike - so let's see how it goes."
What's new? En als de VVD in het kabinet zat zouden ze vrolijk meeliegen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zeggen__.html?p=16,1
We worden voorgelogen.. same shit different day.
Gijs,... dat was een van de pioniers op voice-acting gebied. Voor die tijd zeer zeker wel goed gedaan,... iedereen moest nog veel leren.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sony zelf ook gezegd heeft dat ze een grote gok met Heavy Rain nemen.
[..]
Dan heeft de game misschien niet de voice-acting die Mass Effect heeft, maar ik vind dat zoiets wel degelijk gesteund mag worden. Bovendien druipt de game van de sfeer.
FFX had ook niet altijd fijne voice-acting...
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zeggen__.html?p=16,1
We worden voorgelogen.. same shit different day.
Wat Bioware en Naughty Dog goed doen, is de acteurs echt met elkaar laten acteren in plaats van afzonderlijk in een hokje hun tekst te laten voorlezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... dat was een van de pioniers op voice-acting gebied. Voor die tijd zeer zeker wel goed gedaan,... iedereen moest nog veel leren.
Ik zou het spelen voordat je zoveel geld uitgeeft!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb even een stuk HR zitten kijken en ik vind het wel meevallen:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-mall-heavy-rain/61346
Er zijn betere voice acted game, maar het is niet abominabel ofzo
Geld is al afgeschreven (laatste keer dat ik bij ToysXL bestel dusquote:Op maandag 8 februari 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou het spelen voordat je zoveel geld uitgeeft!
Als ze dat niet zouden doen zou het best een goede store zijn,... nette prijzen voor LE's vaak!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geld is al afgeschreven (laatste keer dat ik bij ToysXL bestel dus). Maar serieus, het lijkt me gewoon gaaf.
True. Voor FFXIII blijf ik bij Dimension Plus. 10 euro boven gemiddeld voor de CE, maar ik ben met 10 minuten fietsen in de winkel. Reken af en ben met 10 minuten weer terug. Half uurtje fietsen op 9 maart en ik speel de nieuwe Final.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ze dat niet zouden doen zou het best een goede store zijn,... nette prijzen voor LE's vaak!
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]Was tof dat ruimteschip heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal die cocoons!
Ben nu bezig met de assasin... coole missie!The truth was in here.
Oh Gijs,... die ga ik vanavond doenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was tof dat ruimteschip heOveral die cocoons!
Ben nu bezig met de assasin... coole missie!
Jij bent er zelf ook ingetrapt hequote:Op maandag 8 februari 2010 12:57 schreef Quinny het volgende:
Hier een testosteron aanval in huis. Jort heeft een vriendinnetje van school mee om een boterham te eten.
Mijn hemel wat kunnen mannen zich dan uitsloven![]()
Het Britse PSM:quote:Op zondag 7 februari 2010 15:17 schreef Wessiej het volgende:
Game Informer
Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth (DS) – 7.5
Aliens vs. Predator (Multi) – 5.75
Battlefield: Bad Company 2 (Multi) – 9.5 / 9.5
Bioshock 2 (Multi) – 8.25
Blood Bowl (360) – 7.75
Dante’s Inferno (PS3/360) – 7 / 6.75
Divinity 2: Ego Draconis (PC) – 7
Final Fantasy XIII (PS3) – 9.25
Heavy Rain (PS3) – 9.5 / 8.5
Lunar: Silver Star Harmony (PSP) – 8
Mass Effect 2 (360) – 9.75 / 9.75
No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii) – 8.5
Puzzle Chronicles (DS/PSP) – 7
Shin Megami Tensei: Strange Journey (DS) – 8.75
Tropico 3 (360) – 8.75
White Knight Chronicles (PS3) – 7.25
quote:Heavy Rain (PS3, Sony): 88 %
Disgaea 2: Dark Hero Days (PSP, NIS Europe) 85 %
Dante's Inferno (PS3, EA): 80 %
Undead Knights (PSP, Tecmo): 79 %
MX vs ATV Reflex (PS3, THQ): 74 %
MAG (PS3, Sony): 73 %
Final Fantasy XIII (PS3, Square Enix): 70 %
Silent Hill: Shattered Memories (PSP, Konami): 65 %
Last Rebellion (PS3, Koei): 61 %
Madden NFL Arcade (PS3, EA): 58 %
Guitar Hero Van Halen (PS3, Activision): 40 %
Vancouver 2010 (PS3, Sega): 35 %
Ja voor mij precies hetzelfdequote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh Gijs,... die ga ik vanavond doenMijn laatste recruit dacht ik. Daarna nog een hoop character missions!
Dan zitten we ongeveer gelijk Gijs,... heerlijk om zo nu en dan wat te gamen. Zo lang mogelijk genieten van dit spel!quote:
Ik ben jaloers. Jullie gaan dat hele einde gewoon nog meemaken!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Dan zitten we ongeveer gelijk Gijs,... heerlijk om zo nu en dan wat te gamen. Zo lang mogelijk genieten van dit spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Jullie gaan dat hele einde gewoon nog meemaken!![]()
![]()
Ik kon niet stoppen...moest het heelal redden...![]()
![]()
Moet me zoooooooooooooooooo inhouden om niet te spoileren.![]()
Dat ligt ook maar aan je keuzes die je op het einde maakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ligt ook maar aan je keuzes die je op het einde maakt...[spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. In het begin ging hij ook al dood. 2x in een spel dus. Maar hij is in het begin niet echt tot leven gewekt, het bleek al die tijd een kloon te zijn van de oude Shepard. De laatste scene in het spel is een laboratorium van Cerberus met rijen en rijen Shepards. In het volgende deel krijgen we dus Shepard v3.0. Of vermoedelijk een RTS met een leger van Shepards die tegen de Reevers vecht.
[/spoiler]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Woeps.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Bioshock 2 Eurogamer review,... precies wat ik dacht. Goed 2e deel, maar niet het vervolg wat de Mass Effect 2 en AC2 games wel voor elkaar kregen! Bioshock 2 klinkt als een leuke budget titel
http://www.eurogamer.net/articles/bioshock-2-review
Dat niet eens. Dan speel ik liever deel 1 nog eens. Het is een geforceerd en onnodig vervolg. ME is vanaf het begin al ontwikkeld als trilogie.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Bioshock 2 Eurogamer review,... precies wat ik dacht. Goed 2e deel, maar niet het vervolg wat de Mass Effect 2 en AC2 games wel voor elkaar kregen! Bioshock 2 klinkt als een leuke budget titel
http://www.eurogamer.net/articles/bioshock-2-review
Het lijkt me wel wat maar toch,... net niet. Kan in mijn ogen nooit deel 1 overtreffen. Meesterlijke ervaring was dat Gijs! Echt meesterlijk. MP wordt totaal niet aangeraakt las ikquote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat niet eens. Dan speel ik liever deel 1 nog eens. Het is een geforceerd en onnodig vervolg. ME is vanaf het begin al ontwikkeld als trilogie.
Vinkje op de achterkant van de doos wa?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat maar toch,... net niet. Kan in mijn ogen nooit deel 1 overtreffen. Meesterlijke ervaring was dat Gijs! Echt meesterlijk. MP wordt totaal niet aangeraakt las ikZo dom ook weer om dat te implementeren
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vinkje op de achterkant van de doos wa?
Als jij dat leuk vind zal je er echt wel van genieten denk ik. Persoonlijk zie ik het als overkill en marketing strategisch. Ben blij dat er ook bedrijven zijn die niet bang zijn van reviews waar men ook naar MP kijkt. Bioshock is zo vreselijk SP,... dat had zo moeten blijven. Tevens hadden ze een goed vervolg misschien pas over 2 jaar moeten uitbrengen. Maar ja,... dat is mijn mening.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:18 schreef Wessiej het volgende:
Giant Bomb review van Bio 2 zegt dat de MP erg goed is
Uncharted 2 MP schijnt ook goed te zijn, nooit aangeraakt. Geef mij daarvoor maar MW2 en Battefield. Bio 2 MP zal ik denk ook niet echt spelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vind zal je er echt wel van genieten denk ik. Persoonlijk zie ik het als overkill en marketing strategisch. Ben blij dat er ook bedrijven zijn die niet bang zijn van reviews waar men ook naar MP kijkt. Bioshock is zo vreselijk SP,... dat had zo moeten blijven. Tevens hadden ze een goed vervolg misschien pas over 2 jaar moeten uitbrengen. Maar ja,... dat is mijn mening.
Weet je, het zal me aan mijn reet roesten. Heb nog zo'n blij en warm gevoel van Mass Effect 2.quote:
Je zit echt na te genieten he. Eens hoor,... zit er elke avond nog volop in. Ga zo weer verder,... serieuze GOTY deelnemer!!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je, het zal me aan mijn reet roesten. Heb nog zo'n blij en warm gevoel van Mass Effect 2.Tot FFXIII leef ik op een roze wolk van gamegenot.
maandag 8 februari 2010 20:30[quote:Op maandag 8 februari 2010 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zit echt na te genieten he. Eens hoor,... zit er elke avond nog volop in. Ga zo weer verder,... serieuze GOTY deelnemer!!
Gijs...beter dan dit wordt het nietquote:Op maandag 8 februari 2010 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Je zit echt na te genieten he. Eens hoor,... zit er elke avond nog volop in. Ga zo weer verder,... serieuze GOTY deelnemer!!
Jawel Gijs,... erg goedquote:Op maandag 8 februari 2010 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is nu een 8 van Eurogamer al niet eens goed meer? Snobbish gamers
Pratende aliens enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jawel Gijs,... erg goedAlleen begrijp ik het gevoel,... deel 1 is bijna niet te overtreffen. Ga hem zeker wel een keer spelen! Maar ja,... Mass Effect 2 Gijs
Een van de beste games op 360!
Precies! Bovendien begrijp ik die game gewoon nietquote:
Precies zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies! Bovendien begrijp ik die game gewoon niet
Gijs, dat is een lang verhaal... Het heeft te maken met hoe de wereld binnen een game (of film) neergezet wordt. Om die reden vind ik bijv. LotR geweldig, maar trek ik de vliegjes bij de Green Mile weer niet. Vond dat een onwijze afknapper. Star Trek/Wars vind ik kansloos terwijl ik de remake van de serie V wel weer tof vind.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Precies zeggen. Mass Effect 2
, jij bent de leip. Waarom spelen met pratende paddestoelen maar niet met pratende aliens?
En wat is dan de slechtste?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:46 schreef Wessiej het volgende:
Vancouver 2010, het op 1 na slechtste spel die ik ooit heb gedaan.
Understatement of the yearquote:
Het schijnt dat ze eruit zijn. CDA heeft water bij de wijn gedaan. Maar het wordt spannend vandaag. Navo heeft een officieel verzoek ingedient om langer in Afghanistan te blijven. Alleen om soldaten en politieagenten te trainen, maar er moeten wel 600 Nederlandse militairen mee om de opleiders te beschermen. CDA is voor verlenging. PvdA loopt al maanden te bleren dat ze tegen zijn (Bos vanochtend genuanceerd, Hammer ongenuanceerd).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:12 schreef Bastard het volgende:
Is er al een reactie vanuit het kabinet op het Irak rapport?
Het gaat alleen om een reactie OP het rapport he.. we vragen niet om conclusies ofzo.
Oh ja, we willen ook wel graag weten of we nog in de toekomst miljoenen gaan investeren aan het Afghanistan project, zeker met de bezuinigingen voor de deur enzo... ook de enige manier van de PVDA om stemmen te winnen btw.
Sandra Bullockquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:13 schreef Bastard het volgende:
Gisteren The proposal gezien, die is echt lachen![]()
Die Sandra Bullock intresseert het ook helemaal niks hoe ze in beeld komt he
Zal het kabinet echt vallen omdat we graag het braafste jongetje van de klas blijven??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze eruit zijn. CDA heeft water bij de wijn gedaan. Maar het wordt spannend vandaag. Navo heeft een officieel verzoek ingedient om langer in Afghanistan te blijven. Alleen om soldaten en politieagenten te trainen, maar er moeten wel 600 Nederlandse militairen mee om de opleiders te beschermen. CDA is voor verlenging. PvdA loopt al maanden te bleren dat ze tegen zijn (Bos vanochtend genuanceerd, Hammer ongenuanceerd).
Zelfde situatie als tijdens het Irak-rapport. Alleen zit het CDA nu niet in de hoek waar de klappen vallen. Ze beargumenteren namelijk dat je niet halverwege kunt stoppen. Ik kan ze geen ongelijk geven. Afmaken waar je aan begint, anders zijn al die doden en uitgaven voor niks geweest.
Grote kans dus dat de CDA deze keer de poot stijf houdt aangezien ze de eventuele val van het kabinet in de schoenen van de PvdA kunnen schuiven. PvdA heeft zich wederom in een onmogelijke positie gebracht. Of ze geven toe en verliezen zetels, of ze houden hun poot stijf waardoor het kabinet valt.![]()
Ik weet het niet Gijs. Maar de kans is mijn inziens groot. Je moet de grotere context zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal het kabinet echt vallen omdat we graag het braafste jongetje van de klas blijven??![]()
Dat zou wat zijn zeg... dit is geen tijd voor dit soort fratsen.. ai ai ai.
Voor hetzelfde geld gebeurt er niks hoor. Ik bekijk het vanuit mijn oogunt, hoe ik zou reageren. Maar ik heb in tegenstelling tot politici nog iets van ruggegraat en zelfrespect.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:50 schreef Bastard het volgende:
Goed en helder punt Strol!
Nou afwachten dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |