Zelfde hier, loop gek genoeg totaal niet warm voor FFXIIIquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel om de 26e toch Heavy Rain te halen. Na Mass Effect 2 heb ik wel zin in nog een filmische game met geloofwaardige personages en een goede karakterontwikkeling. Eind maart zal Yakuza 3 ook zo'n ervaring geven.
Ben gek genoeg minder gehyped voor FFXIII. Ben huiverig voor de lineariteit nadat ik ME2 heb mogen ervaren.
Serieus, wie the fuck ben jij?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
FF, zo achterhaald, ik weet zeker dat als jullie dat spel allemaal kopen dat je eerst allemaal zo zitten![]()
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
. Dan kijken jullie naar de box van Mass Effect 2 en dan weet je dat het tijd is om verder te gaan, FF te verbannen uit jullie leven.
W to tha Essie J. Held van GAM.quote:
Dit zal overigens NOOIT gebeuren hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
FF, zo achterhaald, ik weet zeker dat als jullie dat spel allemaal kopen dat je eerst allemaal zo zitten![]()
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
. Dan kijken jullie naar de box van Mass Effect 2 en dan weet je dat het tijd is om verder te gaan, FF te verbannen uit jullie leven.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zal overigens NOOIT gebeuren hier
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef Strolie75 het volgende:
T'is geen kwestie van "of". Meer van in welke volgorde. Lineaire JRPG kan ook extreen cool zijn. Zie Persona 4.
Svp niet in dit topicquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten om het einde van ME2 met jullie te bespreken. Ik heb volgens mij het best mogelijke einde gehaald, maar het mezelf voor deel 3 erg moeilijk gemaakt.
Ga maar ff op je duim zitten want ik er nog wel even over doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten om het einde van ME2 met jullie te bespreken. Ik heb volgens mij het best mogelijke einde gehaald, maar het mezelf voor deel 3 erg moeilijk gemaakt.
Na 8 jaar Gijsjes.. dit gebeurt niet..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Wessiej het volgende:
![]()
![]()
, en dan de dag erna van
Couldn't care less.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
W to tha Essie J. Held van GAM.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga maar ff op je duim zitten want ik er nog wel even over doen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na 8 jaar Gijsjes.. dit gebeurt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |