Omdat iedereen brood wil?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
Samengevat is mijn klacht dus: Waarom is brood altijd uitverkocht, behalve als je enorm vroeg bij de supermarkt bent? We leven toch niet in soviet russia ?
blijkbaar wordt dat niet goed gedaan dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar daar bestel je toch op?
opairquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:37 schreef Dartanion het volgende:
Terechte klacht!
Voor mensen zonder huishoudster/ butler/ opair is het onmogelijk om aan fatsoenlijk brood te komen
Maar dat is crap. Nouja meestal ben ik wel 1 dag per week vroeg klaar en koop ik een voorraad, alleen deze week niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:38 schreef TheKC het volgende:
Sta zaterdags om 9-10 uur op en je kunt vers brood kopen.
Opgelost, slotje.
Ga dan smorgens brood halen of haal het bij de bakker.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
Goedemiddag,
zoals vrijwel elke dag ging ik vandaag naar de supermarkt mn voedsel te halen voor mij en mn meisje. Het plan was om hamburgers te maken, dus ik zocht witte bolletjes. Alleen deze bleken uitverkocht te zijn.
En dat is ook direct mijn klacht. Want elke keer als ik doordeweeks na college naar de supermarkt ga, is 90% van het brood uitverkocht. Hetzelfde is het gevat in het weekend, maar dan slaap ik uit in plaats van college.
Samengevat is mijn klacht dus: Waarom is brood altijd uitverkocht, behalve als je enorm vroeg bij de supermarkt bent? We leven toch niet in soviet russia ?
quote:
Hier is de bakker na 13.00 ook bijna uitverkocht op zaterdagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wij flikkeren ook altijd brood in de vriezer, maar we eten ook 1 heel brood per dag dus dan moet je nog 3x in de week op jacht gaan omdat de vriezer niet groter isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:41 schreef TNA het volgende:
Zeer terechte klacht. Volgens mij doen ze er niet eens meer moeite voor omdat iedereen zich erbij neerlegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |