Gewoon kabel daar ja. Met nieuwe modems die tot 120 mbit kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:13 schreef Shockiee het volgende:
[..]
ja ik verhuis over een jaartje,
en dar heb je kabelvezel dus internetsnelheid kan ik dan tot 120 mbit nemen :$
Denk dat 50Mbit en 60Mbit qua realistische snelheden niet zo veel verschilt. Ik heb nu 20Mbit en download met max. 1.3/1.4Mb/s.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ow ja, das waar ook. Dat was in ieder geval niet beschikbaar in onze pauper wijk
20% extra snelheid als je daarbij ook een duurder niewsgroep snelheid koopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat 50Mbit en 60Mbit qua realistische snelheden niet zo veel verschilt. Ik heb nu 20Mbit en download met max. 1.3/1.4Mb/s.
Dat verschilt wel degelijk, en jij download te langzaam. Je modem zal wel intrainen op een mbit of 12-13, en daar kan je weinig aan doen. Ligt aan de kwaliteit van de bekabeling of dingen als de afstand naar de centrale.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat 50Mbit en 60Mbit qua realistische snelheden niet zo veel verschilt. Ik heb nu 20Mbit en download met max. 1.3/1.4Mb/s.
Ja, ik weet dat ik veel te langzaam download voor 20Mbit. Hoop dat ik wel de echte snelheden haal als ik eenmaal 60 Mbit heb. En nieuwsgroepen en goede torrents verschillen niet hoor. Mijn huisgenoot download ook met nieuwsgroepen en die haalt maximaal dezelfde snelheid als ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat verschilt wel degelijk, en jij download te langzaam. Je modem zal wel intrainen op een mbit of 12-13, en daar kan je weinig aan doen. Ligt aan de kwaliteit van de bekabeling of dingen als de afstand naar de centrale.
Dat is het jammere van ADSL, bij kabel haal je echt je snelheid wel. Ik heb 50Mbit en download rond de 5500-5750 KB/s. En als ik 60 zou hebben dan was dat 6750-7000KB/s.
Maar torrents zijn niet altijd goed, nieuwsgroepen welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En nieuwsgroepen en goede torrents verschillen niet hoor. Mijn huisgenoot download ook met nieuwsgroepen en die haalt maximaal dezelfde snelheid als ik.
Ik download ook via prive torrent website. Altijd en alles. En gaat altijd met maximale snelheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar torrents zijn niet altijd goed, nieuwsgroepen wel
Ikzelf download bepaalde dingen via een prive torrent site, daar haal ik ook altijd gewoon mijn maximum. Maar het meest gaat via nieuwsgroepen.
Nu we het toch over bandbreedte hebben...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
20% extra snelheid als je daarbij ook een duurder niewsgroep snelheid koopt.
En het is ook fijn dat je met 60 mbit goed voor 50 mbit kan downloaden en de rest van je huisgenoten/familie geen last heeft van je downloaden. Kan wel eens voor problemen zorgen als je de gehele bandbreedte inpikt voor nieuwsgroepen.
Ja, torrentconnecties verneuken je internet. Zelfs als er niet snel wordt gedownload, die connecties slippen alles dicht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nu we het toch over bandbreedte hebben...
Ik heb vaak last van enorm hoge pingtijden als ik online aan het gamen ben. Met het internetten merk ik dan ook dat het lang duurt om te verbinden met servers. De snelheid zelf is prima, maar de tijd om te verbinden erg hoog. Als ik zelf aan het downloaden ben van nieuwsgroepen is dat geen probleem... zelfs niet als ik bijna mijn volle bandbreedte gebruik. Maar ik heb dus het idee dat het aan torrent downloadende huisgenoten ligt. Niet dat de snelheid zo hoog ligt, maar dat al die torrentconnecties gewoon mijn hele verbinding om zeep helpen. Is dit een reeele assumptie?
Hoeveel betaal jij per maand voor je internet als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat verschilt wel degelijk, en jij download te langzaam. Je modem zal wel intrainen op een mbit of 12-13, en daar kan je weinig aan doen. Ligt aan de kwaliteit van de bekabeling of dingen als de afstand naar de centrale.
Dat is het jammere van ADSL, bij kabel haal je echt je snelheid wel. Ik heb 50Mbit en download rond de 5500-5750 KB/s. En als ik 60 zou hebben dan was dat 6750-7000KB/s.
Internet + digitale tv + tv + telefonie iets van 65 per maand geloof ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel betaal jij per maand voor je internet als ik vragen mag?
Dat verwachtte ik al. Het is vooral die public trackers ook... waar soms 4000 man op één torrent verbonden zitten. Ik zat vroeger op een private tracker en daar had ik eik nooit last.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, torrentconnecties verneuken je internet. Zelfs als er niet snel wordt gedownload, die connecties slippen alles dicht.
Daar ga ik binnenkort ook op overstappenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Internet + digitale tv + tv + telefonie iets van 65 per maand geloof ik.
Zo'n Ziggo alles-in-1-pakket.
Ja. Je router maakt alle verbindingen. Met nieuwsgroepen of downloaden van een site maak je doorgaans 1 connectie en daarvan download je. Met torrents maak je vaak 10-20 connecties per torrent, is een stuk zwaarder voor je router om te verwerken waardoor de rest ook langzamer gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nu we het toch over bandbreedte hebben...
Ik heb vaak last van enorm hoge pingtijden als ik online aan het gamen ben. Met het internetten merk ik dan ook dat het lang duurt om te verbinden met servers. De snelheid zelf is prima, maar de tijd om te verbinden erg hoog. Als ik zelf aan het downloaden ben van nieuwsgroepen is dat geen probleem... zelfs niet als ik bijna mijn volle bandbreedte gebruik. Maar ik heb dus het idee dat het aan torrent downloadende huisgenoten ligt. Niet dat de snelheid zo hoog ligt, maar dat al die torrentconnecties gewoon mijn hele verbinding om zeep helpen. Is dit een reeele assumptie?
Grappig, volgens mij had Avatar een hogere omzet dan de titanic ofzo. Oftewel, er wordt meer gedownload tegenwoordig, maar toch nog meer winst gemaakt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Downloaders...![]()
Je wordt geacht de DVDs te kopen, anders maken de filmstudio's geen winst en kunnen er geen nieuwe films worden gemaakt. Het gaat al heel slecht met de entertainmentindustrie
Volgens mij begrijp jij het verschil tussen omzet en winst niet...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:30 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij had Avatar een hogere omzet dan de titanic ofzo. Oftewel, er wordt meer gedownload tegenwoordig, maar toch nog meer winst gemaakt.
Ze moeten niet zeuren
Noem je me ook zo'n beetje de enige film die veel winst heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:30 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij had Avatar een hogere omzet dan de titanic ofzo. Oftewel, er wordt meer gedownload tegenwoordig, maar toch nog meer winst gemaakt.
Ze moeten niet zeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |