abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77701777
Goeiedag iedereen

Ik lees hier al een paar weken mee en heb besloten me toch maar eens lid te maken. door de economie die toch niet echt goed is ben ik het intressant gaan vinden er toch eens over in te lezen en dan kom je al snel terecht bij beleggen. Via google ben ik op deze site gekomen en ik vind dat er hier zeer slimme reacties worden gegeven op de beurs.

na een tijdje deze reacties gevolgd te hebben ben ik erachter gekomen dat TA heel intressant is. mensen die het gebruiken op het forum hebben een hele reeks winsten achter elkaar kunnen halen en ik kon de verleiding niet laten om me er ook in te verdiepen, om misschien ook eens wat te verdienen. ik zelf ben nog een beginneling en heb nog niet zo heel veel verstand van TA. op het forum hier word er steeds over verteld. de laatste tijd voelde ik een beetje dat het weer mis moest gaan en mensen die TA gebruiken hier voorspelde dat ook, met bewijzen. ik heb dat advies opgevolgd en moet zeggen dat het me geen windeieren heeft gelegd.

Gezien de voorspellingen van een komende stijging ga ik mijn puts aex ook meteen weer verkopen maandag, misschien met zelfs wat minder winst dan nu gezien de stijging in amerika gister. ook nu lijkt het er weer op dat het precies uitkomt wat TA voorspelt. ik wil iedereen met TA inbreng bedanken en vooral door te gaan met het analyseren ervan!!!
Thugh life.
pi_77702010
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:56:26 #3
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_77704697
beginnersluck, vrees ik
opties ken weinig winnaars

Aan opties kun je alleen verdienen als je buurman naast je staat en zegt wanneer je moet verkopen.
pi_77705052
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:56 schreef Deprater het volgende:
beginnersluck, vrees ik
opties ken weinig winnaars

Aan opties kun je alleen verdienen als je buurman naast je staat en zegt wanneer je moet verkopen.
ik ben bang dat u niet snapt hoe ik gewerkt hebt. opties zijn maar een middel om gebruik te maken van een koersdaling ik had net zo goed een sprinter gekozen. het gaat erom dat dankzij TA, waarbij ik de nu de aaron indicator en de elliot wave heb gebruik in het andere topic. ook heb ik de bearisch dagcandle, al heb ik daar nog geen echte ervaring mee meegenomen in mijn beslissing. het gaat erom dat deze een daling voorzagen en die inderdaad plaatsvond. nu voorziet vooral de elliot wave, zoals aangegeven een stijging en is er een bullish dagcandle dankzij amerikaanse beurzen. en het lijkt er inderdaad op dat het weer stijgt. TA heeft een voorspellende waarde waarmee je winst en waarmee je dat doet, maakt toch niet zoveel uit?
Thugh life.
pi_77705129
faalhaas.
x
pi_77705588
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:09 schreef Baltazar69 het volgende:

[..]

ik ben bang dat u niet snapt hoe ik gewerkt hebt. opties zijn maar een middel om gebruik te maken van een koersdaling ik had net zo goed een sprinter gekozen. het gaat erom dat dankzij TA, waarbij ik de nu de aaron indicator en de elliot wave heb gebruik in het andere topic. ook heb ik de bearisch dagcandle, al heb ik daar nog geen echte ervaring mee meegenomen in mijn beslissing. het gaat erom dat deze een daling voorzagen en die inderdaad plaatsvond. nu voorziet vooral de elliot wave, zoals aangegeven een stijging en is er een bullish dagcandle dankzij amerikaanse beurzen. en het lijkt er inderdaad op dat het weer stijgt. TA heeft een voorspellende waarde waarmee je winst en waarmee je dat doet, maakt toch niet zoveel uit?
Ik las vanmiddag nog een EW analyse die er op wees dat we verder gaan dalen tot de 304
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_77705643
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik las vanmiddag nog een EW analyse die er op wees dat we verder gaan dalen tot de 304
een beetje dalen kan erbij maar veel niet ik denk niet to 304, al zou het mijn opties goed doen! We gaan denk ik toch eerst een stuk omhoog.
Thugh life.
pi_77705669
Dus stel je koopt puts op basis van TA, en de volgende dag komen er zeer positieve economische cijfers uit. De handelaren zijn in jubelstemming en alle spuit omhoog. Wat dan?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:35:33 #9
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 februari 2010 @ 16:36:03 #10
862 Arcee
Look closer
pi_77705801
De beurs is totaal niet te voorspellen, ook niet door TA. Mooi beginnersgeluk, dat wel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_77705961
261% is niet slecht te noemen, hoor!
Maar ik ben bang dat je dat niet vol gaat houden, dat percentage...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77706062
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:09 schreef Baltazar69 het volgende:

[..]

Dus je wilt zeggen dat je je winsten behaald door de argumenten die hier op FOK! worden gepost? De aaron indicator ( dat is overigens de Aroon indicator!?), de Elliot Wave die ook meerdere malen gepost is op de beursvloer en de patronen die van candlesticks die meerdere malen op beursvloer uitgelegd werden..

Apart?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77706107
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dus je wilt zeggen dat je je winsten behaald door de argumenten die hier op FOK! worden gepost? De aaron indicator ( dat is overigens de Aroon indicator!?), de Elliot Wave die ook meerdere malen gepost is op de beursvloer en de patronen die van candlesticks die meerdere malen op beursvloer uitgelegd werden..

Apart?
Hmmm, misschien moeten wij van fok ook maar een (betaalde) nieuwsbrief uit gaan geven, met TS als voorbeeld...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77706135
AEX kan nog veel lager. Stijgende trend afgebroken. Cees de Vries maakt gebruik van Gann-analyse. Iemand ervaring ermee?

http://www.dekritischebel(...)x/koersdoel-aex-288/
pi_77706277
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Dus stel je koopt puts op basis van TA, en de volgende dag komen er zeer positieve economische cijfers uit. De handelaren zijn in jubelstemming en alle spuit omhoog. Wat dan?
cijfers zijn maar ruis. slechts nieuws kan wel een aanleiding zijn om de daling te starten maar geen pre of must. afgelopen weken was het uitkomen van cijfers zo slecht nog niet en toch gingen we omlaag, iets dat elliot wave zag aankomen en een collega elliot waver voorspelde dit perfect in het andere topic.

de jubel stemming komen voor in de expansie fases van elliot wave. ik koop dan ook niet altijd puts.
Thugh life.
pi_77706374
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:46 schreef Jos123 het volgende:
AEX kan nog veel lager. Stijgende trend afgebroken. Cees de Vries maakt gebruik van Gann-analyse. Iemand ervaring ermee?

geen ervaring mee maar we zijn toch dagen met sterk percentage gedaald dus een tijdelijke opleving ligt voor de hand en word gepaard met TA. Daarna gaat de daling echter door. omdat ik kortlopende puts heb ga ik ze ook niet aanhouden op stijgende dagen, dat zou dom zijn. daarom verkoop ik ze maandag meteen of we moeten rood openen maar dat lijkt me sterk.
Thugh life.
pi_77706452
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Apart?
sorry typfout. ja ik neem dat mee in mijn advies, aangezien sommige hier meer verstand van TA hebben dan mij. ik gebruik trouwens ook FA maar alleen op de hele lange termijn.
Thugh life.
pi_77706713
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:46 schreef Jos123 het volgende:

De Gann en elke andere soortgelijke methode is totale nonsens.

Waarom zou je de standen van de planeten gaan correleren met een beurs beweging? Hier zit logischerwijs natuurlijk een totale nul (oorzaak-gevolg) reactie tussen. Maar aan de andere kant zal er wel degelijk een wiskundige correlatie zijn omdat je domweg statistieken met elkaar vergelijkt en dus (mits veel optimaliseren) je op een gegeven moment een correlatie zult zien! Maar wat zegt dit nou in wezen? Dit is eerder statistisch bedrog, je kunt wel van alles met elkaar vergelijken en je zult wel degelijke goede(althans dat lijkt zo!) resultaten krijgen. Het probleem is alleen dat de onderliggende assumptie van de methode niet statistisch significant is!

Je kunt net zo goed het aantal geboortes per dag correleren aan de beurs, of het weer, of de stand van de maan of correleren aan een voetbal team. Al die behaalde resultaten die je zult krijgen betekenen nog steeds jack shit!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 februari 2010 @ 18:15:35 #19
862 Arcee
Look closer
pi_77708731
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:51 schreef Baltazar69 het volgende:
een collega elliot waver voorspelde dit perfect in het andere topic.
Vandergeld? Heb je ook gezien hoe vaak die er volledig naast zit?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_77708755
Omdat alles in cycli loopt. In wezen: tijd=cyclus en geen rechtlijnige beweging. Dat levert cyclische bewegingen op zoals geboorte-groei-ouder worden etc.

Op de beurs zie je ook een dergelijke cyclus: rally's en bearmarketen

De beweging van de zon en maan heeft invloed op de mens dus op de stemming. Weliswaar is die invloed niet 1:1 maar toch.
pi_77708912
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Vandergeld? Heb je ook gezien hoe vaak die er volledig naast zit?
ik volg vandergeld al vanaf eind december, net zoals ik dit forum volg en hij zit er niet naast. hij heeft net als mij flink gewonnen bij de daling afgelopen week/weken. daarnaast zit hij al langere tijd in de short euro en short zilver zover ik weet en dat legt hem ook geen windeieren. dat er af en toe een dagje tussen zit dat het niet gaat zoals voorspeld op de decimalen, niemand is helderziend. maar hij zit in grote lijnen goed en maakt grof geld.
Thugh life.
pi_77708996
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Jos123 het volgende:
Omdat alles in cycli loopt. In wezen: tijd=cyclus en geen rechtlijnige beweging. Dat levert cyclische bewegingen op zoals geboorte-groei-ouder worden etc.

Op de beurs zie je ook een dergelijke cyclus: rally's en bearmarketen

De beweging van de zon en maan heeft invloed op de mens dus op de stemming. Weliswaar is die invloed niet 1:1 maar toch.
precies en koersen hebben in het verleden vaak aangetoond hoe ze reageren op bepaalde situaties. niet dat het elke keer precies hetzelfde gaat maar het gaat om de beweging en niet de decimalen. daarom is TA kicking ass
Thugh life.
pi_77709087
TA is bullshit en heeft geen voorspellende waarde, maar daar kom je nog wel achter.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 februari 2010 @ 18:56:50 #24
862 Arcee
Look closer
pi_77709896
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef Baltazar69 het volgende:
ik volg vandergeld al vanaf eind december, net zoals ik dit forum volg en hij zit er niet naast. hij heeft net als mij flink gewonnen bij de daling afgelopen week/weken. daarnaast zit hij al langere tijd in de short euro en short zilver zover ik weet en dat legt hem ook geen windeieren. dat er af en toe een dagje tussen zit dat het niet gaat zoals voorspeld op de decimalen, niemand is helderziend. maar hij zit in grote lijnen goed en maakt grof geld.
Op 5 oktober zei hij dat de ergste zwarte dagen zouden komen. Heb jij ze gezien?
pi_77711196
Erg nice, gefeliciteerd. De moeilijkheid is nu om niet te inhalig te worden en zo al 't behaalde rendement in een klap weer te verliezen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')