ik ben bang dat u niet snapt hoe ik gewerkt hebt. opties zijn maar een middel om gebruik te maken van een koersdaling ik had net zo goed een sprinter gekozen. het gaat erom dat dankzij TA, waarbij ik de nu de aaron indicator en de elliot wave heb gebruik in het andere topic. ook heb ik de bearisch dagcandle, al heb ik daar nog geen echte ervaring mee meegenomen in mijn beslissing. het gaat erom dat deze een daling voorzagen en die inderdaad plaatsvond. nu voorziet vooral de elliot wave, zoals aangegeven een stijging en is er een bullish dagcandle dankzij amerikaanse beurzen. en het lijkt er inderdaad op dat het weer stijgt. TA heeft een voorspellende waarde waarmee je winst en waarmee je dat doet, maakt toch niet zoveel uit?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:56 schreef Deprater het volgende:
beginnersluck, vrees ik
opties ken weinig winnaars
Aan opties kun je alleen verdienen als je buurman naast je staat en zegt wanneer je moet verkopen.
Ik las vanmiddag nog een EW analyse die er op wees dat we verder gaan dalen tot de 304quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:09 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
ik ben bang dat u niet snapt hoe ik gewerkt hebt. opties zijn maar een middel om gebruik te maken van een koersdaling ik had net zo goed een sprinter gekozen. het gaat erom dat dankzij TA, waarbij ik de nu de aaron indicator en de elliot wave heb gebruik in het andere topic. ook heb ik de bearisch dagcandle, al heb ik daar nog geen echte ervaring mee meegenomen in mijn beslissing. het gaat erom dat deze een daling voorzagen en die inderdaad plaatsvond. nu voorziet vooral de elliot wave, zoals aangegeven een stijging en is er een bullish dagcandle dankzij amerikaanse beurzen. en het lijkt er inderdaad op dat het weer stijgt. TA heeft een voorspellende waarde waarmee je winst en waarmee je dat doet, maakt toch niet zoveel uit?
een beetje dalen kan erbij maar veel niet ik denk niet to 304, al zou het mijn opties goed doen! We gaan denk ik toch eerst een stuk omhoog.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik las vanmiddag nog een EW analyse die er op wees dat we verder gaan dalen tot de 304
Dus je wilt zeggen dat je je winsten behaald door de argumenten die hier op FOK! worden gepost? De aaron indicator ( dat is overigens de Aroon indicator!?), de Elliot Wave die ook meerdere malen gepost is op de beursvloer en de patronen die van candlesticks die meerdere malen op beursvloer uitgelegd werden..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:09 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
ik ben bang dat u niet snapt hoe ik gewerkt hebt. opties zijn maar een middel om gebruik te maken van een koersdaling ik had net zo goed een sprinter gekozen. het gaat erom dat dankzij TA, waarbij ik de nu de aaron indicator en de elliot wave heb gebruik in het andere topic. ook heb ik de bearisch dagcandle, al heb ik daar nog geen echte ervaring mee meegenomen in mijn beslissing. het gaat erom dat deze een daling voorzagen en die inderdaad plaatsvond. nu voorziet vooral de elliot wave, zoals aangegeven een stijging en is er een bullish dagcandle dankzij amerikaanse beurzen. en het lijkt er inderdaad op dat het weer stijgt. TA heeft een voorspellende waarde waarmee je winst en waarmee je dat doet, maakt toch niet zoveel uit?
Hmmm, misschien moeten wij van fok ook maar een (betaalde) nieuwsbrief uit gaan geven, met TS als voorbeeld...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je je winsten behaald door de argumenten die hier op FOK! worden gepost? De aaron indicator ( dat is overigens de Aroon indicator!?), de Elliot Wave die ook meerdere malen gepost is op de beursvloer en de patronen die van candlesticks die meerdere malen op beursvloer uitgelegd werden..
Apart?
cijfers zijn maar ruis. slechts nieuws kan wel een aanleiding zijn om de daling te starten maar geen pre of must. afgelopen weken was het uitkomen van cijfers zo slecht nog niet en toch gingen we omlaag, iets dat elliot wave zag aankomen en een collega elliot waver voorspelde dit perfect in het andere topic.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Dus stel je koopt puts op basis van TA, en de volgende dag komen er zeer positieve economische cijfers uit. De handelaren zijn in jubelstemming en alle spuit omhoog. Wat dan?
geen ervaring mee maar we zijn toch dagen met sterk percentage gedaald dus een tijdelijke opleving ligt voor de hand en word gepaard met TA. Daarna gaat de daling echter door. omdat ik kortlopende puts heb ga ik ze ook niet aanhouden op stijgende dagen, dat zou dom zijn. daarom verkoop ik ze maandag meteen of we moeten rood openen maar dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:46 schreef Jos123 het volgende:
AEX kan nog veel lager. Stijgende trend afgebroken. Cees de Vries maakt gebruik van Gann-analyse. Iemand ervaring ermee?
http://www.dekritischebel(...)x/koersdoel-aex-288/
sorry typfout. ja ik neem dat mee in mijn advies, aangezien sommige hier meer verstand van TA hebben dan mij. ik gebruik trouwens ook FA maar alleen op de hele lange termijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je je winsten behaald door de argumenten die hier op FOK! worden gepost? De aaron indicator ( dat is overigens de Aroon indicator!?), de Elliot Wave die ook meerdere malen gepost is op de beursvloer en de patronen die van candlesticks die meerdere malen op beursvloer uitgelegd werden..
Apart?
De Gann en elke andere soortgelijke methode is totale nonsens.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:46 schreef Jos123 het volgende:
AEX kan nog veel lager. Stijgende trend afgebroken. Cees de Vries maakt gebruik van Gann-analyse. Iemand ervaring ermee?
http://www.dekritischebel(...)x/koersdoel-aex-288/
Vandergeld? Heb je ook gezien hoe vaak die er volledig naast zit?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:51 schreef Baltazar69 het volgende:
een collega elliot waver voorspelde dit perfect in het andere topic.
ik volg vandergeld al vanaf eind december, net zoals ik dit forum volg en hij zit er niet naast. hij heeft net als mij flink gewonnen bij de daling afgelopen week/weken. daarnaast zit hij al langere tijd in de short euro en short zilver zover ik weet en dat legt hem ook geen windeieren. dat er af en toe een dagje tussen zit dat het niet gaat zoals voorspeld op de decimalen, niemand is helderziend. maar hij zit in grote lijnen goed en maakt grof geld.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vandergeld? Heb je ook gezien hoe vaak die er volledig naast zit?
precies en koersen hebben in het verleden vaak aangetoond hoe ze reageren op bepaalde situaties. niet dat het elke keer precies hetzelfde gaat maar het gaat om de beweging en niet de decimalen. daarom is TA kicking assquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Jos123 het volgende:
Omdat alles in cycli loopt. In wezen: tijd=cyclus en geen rechtlijnige beweging. Dat levert cyclische bewegingen op zoals geboorte-groei-ouder worden etc.
Op de beurs zie je ook een dergelijke cyclus: rally's en bearmarketen
De beweging van de zon en maan heeft invloed op de mens dus op de stemming. Weliswaar is die invloed niet 1:1 maar toch.
Op 5 oktober zei hij dat de ergste zwarte dagen zouden komen. Heb jij ze gezien?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef Baltazar69 het volgende:
ik volg vandergeld al vanaf eind december, net zoals ik dit forum volg en hij zit er niet naast. hij heeft net als mij flink gewonnen bij de daling afgelopen week/weken. daarnaast zit hij al langere tijd in de short euro en short zilver zover ik weet en dat legt hem ook geen windeieren. dat er af en toe een dagje tussen zit dat het niet gaat zoals voorspeld op de decimalen, niemand is helderziend. maar hij zit in grote lijnen goed en maakt grof geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |