Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat is voor diegene onder ons die eigenlijk geen koffie lustenquote:
Koffie !quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Soms, zomaar in het weekend, lopend over het graf der tijden, moet ik denken aan .........
hoe lekker ik op de wc heb zitten schijten ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Soms, zomaar in het weekend, lopend over het graf der tijden, moet ik denken aan .........
..... brede rivieren, die traag door oneindig laagland gaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je die mestbelg ook weer hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lekker ik op de wc heb zitten schijten ?
Hij zei Rivierenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
..... brede rivieren, die traag door oneindig laagland gaan?
als ik zou zeggen poepen dan kan dat verkeerd worden opgepaktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je die mestbelg ook weer hoor
dat is wel erg veel poeziequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
..... brede rivieren, die traag door oneindig laagland gaan?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik zou zeggen poepen dan kan dat verkeerd worden opgepakt
je boot is nog niet klaarquote:
hier welquote:
hij wil gaan varenquote:
je zal toch moeten tanken of is het een zeilbootquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:58 schreef friemelaar het volgende:
Nou ga ik ook mijmeren....![]()
Brede rivieren, stralende zon, mooi stukje natuurschoon op 't voordek waarvan je je afvraagt hoe het zo kan groeien zonder worteltjes, en dan lekker een alles achter je laten en alleen maar blijven varen ............
Leuk hoor, beetje bootje varenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:58 schreef friemelaar het volgende:
Brede rivieren, stralende zon, mooi stukje natuurschoon op 't voordek waarvan je je afvraagt hoe het zo kan groeien zonder worteltjes, en dan lekker een alles achter je laten en alleen maar blijven varen ............
Wowquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Fles gaat bouwen![]()
Fha gaat studeren![]()
Sym gaat breien![]()
Tweety gaat haar kamer uitmesten![]()
Pheno loopt voedselvergiftiging op![]()
MPG gaat aan de drank![]()
Wok werd miskent![]()
GF moest toch dweilen![]()
JF houd niet van citroenen![]()
LL heeft de leesmap opgezegd![]()
en ik heb weekend![]()
Caafjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens moet ik eigenlijk ook wel elke dag zuigen hier.. Cavia's gooien af en toe zooi uit hun kooi, dat weer op de grond beland
Dan kan ik toch nog wel rivieren zeggenquote:
Weinig mensen die jouw poep gaan oppakken hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik zou zeggen poepen dan kan dat verkeerd worden opgepakt
dan ga ik wel aan de kant zitten op het terrasquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk hoor, beetje bootje varenHet liefst over een flink bergmeer, met catering aan boord
Zeeziek ja?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ga ik wel aan de kant zitten op het terras
van mij welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog wel rivieren zeggen
1X in de 500 KMquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zal toch moeten tanken of is het een zeilboot
Ik weet NU al genoeg, bedanktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig mensen die jouw poep gaan oppakken hoor
Of moet je nog iets vertellen over je club?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:58 schreef friemelaar het volgende:
Ja kan ook stroomafwaarts varen, dat is nog zuiniger denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
1X in de 500 KM![]()
Ofwel een hele week varen zonder tanken
daar wordt wel veel gepoeptquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig mensen die jouw poep gaan oppakken hoor
Of moet je nog iets vertellen over je club?
Ik heb in augustus in Oostenrijk op een vet meertje gevarenquote:
zoietsquote:
Ik zei dat ik al genoeg wistquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar wordt wel veel gepoept
en hoeveel liter moet je dan tanken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
1X in de 500 KM![]()
Ofwel een hele week varen zonder tanken
quote:
Weissensee ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in augustus in Oostenrijk op een vet meertje gevaren![]()
350 Liters Dieselquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoeveel liter moet je dan tanken?
Heb jij een bootje?quote:
Gaaf! Mijn ex-schoonvader heeft een zeilboot, hij ging altijd vanuit Leiden naar Zeeland en daar dan heerlijk zeilen over al die meren. Ben regelmatig mee geweest en heb ook aan het roer gestaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in augustus in Oostenrijk op een vet meertje gevarenEN in oktober nog naar Newcastle op en neer
![]()
[ afbeelding ]
Pintje d'rbie, beetje uit t raam kiek'n...
dan is ie ook niet echt zuinigquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij een bootje?![]()
[..]
Gaaf! Mijn ex-schoonvader heeft een zeilboot, hij ging altijd vanuit Leiden naar Zeeland en daar dan heerlijk zeilen over al die meren. Ben regelmatig mee geweest en heb ook aan het roer gestaanZo'n heerlijk gevoel is dat
whehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik zometeen (if ever) in Deventer woon, dan wil ik vast ook wel op de IJssel varen
Alhoewel, ik woon nu vlakbij de Kromme Rijn, en ik heb in die 10 jaar toch al zeker EEN keer een kano gehuurd, en niet eens op eigen idee
Ijssel -> veel stroming.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik zometeen (if ever) in Deventer woon, dan wil ik vast ook wel op de IJssel varen
Alhoewel, ik woon nu vlakbij de Kromme Rijn, en ik heb in die 10 jaar toch al zeker EEN keer een kano gehuurd, en niet eens op eigen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |