Ik heb, tijdens mijn dienstplicht, eens een vrouwlijke collega ( die stomdronken was) uit medelijden uit een feest gehaald en naar mijn kamer getild om daar haar roes uit te laten slapen (op een reserve bed.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op een feest dat ik ooit gegeven heb was er een meisje zwaar bezopen op mijn bed in slaap geflikkerd. Toen hebben ze ook boter/kaas/eieren gespeeld op haar rug met viltstiften
En nee, daar kwam geen sex aan te pas
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]. Ik heb er nog 12 liggen. Ik zal ze eens bellen of zij die voor die prijs willen kopen. Aangezien de goudprijs idd toch stijgende is.
Ja dat kun je verwachten natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb, tijdens mijn dienstplicht, eens een vrouwlijke collega ( die stomdronken was) uit medelijden uit een feest gehaald en naar mijn kamer getild om daar haar roes uit te laten slapen (op een reserve bed.) Dat had ik beter niet kunnen doen. Want volgens het onderdeelsblad, welk de week er na verscheen, gingen wij trouwen op 14 februari. En iedereen was uitgenodigd.
Volgens de reclame is 'ie van massief goud. Dan is 'ie echt wel meer dan een tientje, ook al maken ze hem dunnerquote:Op zondag 7 februari 2010 13:56 schreef zebaz het volgende:
Een gouden tientje zou gewoon 10 euro moeten kosten. Maken ze t muntje maar wat dunner
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn City Pier City-startnummer: 371
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm........ Mijn grootste fout is denk ik wel het, in het donker, een platform vol vliegtuigen op rennen terwijl er een gewapende wacht aanwezig was. Dit omdat de wachtcommandant altijd het rolhek opende terwijl wij nog niet ter plaatse waren en wij hem duidelijk wilde maken dat dit niet zo hoorde.
We hebben mazzel gehad dat de wacht op het platform niet echt snel van begrip was. Anders waren we, conform de procedures, met wat extra ventilatie gaatjes tegen het beton gesmakt.
Mijn normale looprondje is 5-6km..en ik denk dat ik dat een paar keer voor de helft ga joggen. Maar het is al in Maart geloof ik.quote:
Zij was mijn beste maatje. Dus daar had ik het wel voor over.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat kun je verwachten natuurlijk
Mijn pelotonscommandant was te vergelijken met het tegenovergestelde. En terecht.quote:
Ik heb ze aan de lijn gehad. Ze verkopen alleen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ooit wel een zilveren maar geen flauw idee waar die is.
Welke afstand is de city-pier-city dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn normale looprondje is 5-6km..en ik denk dat ik dat een paar keer voor de helft ga joggen. Maar het is al in Maart geloof ik.
Ik doe de 5 kmquote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke afstand is de city-pier-city dan?
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ze aan de lijn gehad. Ze verkopen alleen.
De 5 doe je dan onder de 25 minuten?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doe de 5 km
Er is ook 10 en halve marathon.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 5 doe je dan onder de 25 minuten?
Ik snap het niet. Gezien de stijgende goudprijzen konden zij 5 munten van mij overnemen voor 2000 euro.quote:
Niet?quote:
Nee. Reken maar op 40-45 minuten.quote:
Oeps, ik dacht dat het over hardlopen ging. Vandaar de tijd onder de 25.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Reken maar op 40-45 minuten.
Ik loop die afstand in een uur maar ik jog nooit. Mensen met een redelijke conditie doen er ongeveer 24-25 minuten over en de snelste was rond een kwartier.
Maar mijn conditie is natuurlijk ronduit slecht wat hardlopen betreft.
Ja, het gaat ook over hardlopenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het over hardlopen ging. Vandaar de tijd onder de 25.
Dan moeten we eens samen gaan trainen. Dan doe je, na een "tijdje" de 5 onder de 20 minuten.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook over hardlopen
Maar dit is een soort sponsorloop dus iedereen kan meedoen.
Je mag een uur doen over 5 km. Nou, dat red ik dus wandelend nog wel
Maar ik weet gewoon dat ik een half uur niet ga redden, dat is nog even te snel voor mij
"eens"? Dat gaat lang duren hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moeten we eens samen gaan trainen. Dan doe je, na een "tijdje" de 5 onder de 20 minuten.
Gefeliciflapstaart. Maar telt die score wel, gezien de uitval van de wedstrijden=quote:Op zondag 7 februari 2010 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij waren volgens mij 1 van de 6 teams in het nederlandse amateurvoetbal die wél moesten spelen vandaag.
Ik ben nog geblesseerd, dus stond langs de kant te kijken, kolere wat was het koud!
Maar goed, 1-6 winst, dus de koppositie weer verstevigd
Iedereen doet de 5 wandelend binnen een uur. Dus trimmend moet jij het nu al binnen de 40 minuten kunnen doen.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"eens"? Dat gaat lang duren hoor
Tuurlijk, dat telt gewoon mee in de competitie, we hadden er ook nog 1 in te halen t.o.v. de rest, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart. Maar telt die score wel, gezien de uitval van de wedstrijden=
Lijkt me ookquote:Op zondag 7 februari 2010 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen doet de 5 wandelend binnen een uur. Dus trimmend moet jij het nu al binnen de 40 minuten kunnen doen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook
Maar dan is het nog steeds een flinke stap naar <30
Regenachtig en koud.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De zon schijnt hier weer eshoe is het weer bij jullie?
De afgelopen dagen hebben we genoeg mist gehad, de rest moesten we nog even ontberen...quote:Op zondag 7 februari 2010 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
Gelukkig wel
Van mij mag de lente weer aanbreken. Lekker frisse ochtenden met een warmende zon en mist boven de sloten terwijl het zo verdomd lekker ruikt
Mist is want anders dan ochtendmist boven de slootquote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De afgelopen dagen hebben we genoeg mist gehad, de rest moesten we nog even ontberen...
Het is allebei wazig, maar ik begrijp wat je bedoelt...quote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mist is want anders dan ochtendmist boven de sloot
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Dat is waarLeverde me nu lekkere frisse citroenlimonade op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |