quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:02 schreef Dastan het volgende:
Moeders die hun zoontjes masturberen in India.
wait wutquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:02 schreef Dastan het volgende:
Dan is er toch totaal geen spraken van masturbatie, jokkebrokjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:02 schreef Dastan het volgende:
Seksueel bevredigen dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan is er toch totaal geen spraken van masturbatie, jokkebrokje
dat zal wel zijn, maar dan is het nog offtopic, want ik vroeg expliciet om dingen die buiten 'sex' vallen. en in die hoedanigheid is het gewoon onzin. dus ga ff lekker weg ofzoquote:
Het is geen onzin, dit is topantropologie. Het is zeer etnocentrisch (zoek het op en strooi er mee, vind je aardrijkskunde docent echt fantastisch) om uitspraken te doen over dergelijke dingen vanuit jouw eigen cultuur, en het is derhalve niet onbespreekbaar in je klas wanneer je het zo neutraal mogelijk belichten wil. Je kan zelfs een link leggen van 'wij vinden dit vreemd vanuit onze cultuur - maar zullen andere culturen het van ons geen vreemde gewoonte vinden dat er een taboe rust op het bespreken van dergelijk materiaal?'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:08 schreef Liquidist het volgende:
Waarom moet er zoveel onzin gepost worden hier![]()
Of überhaupt het besnijden van jongens. Dit wordt in onze cultuur enigszins minder vreemd gevonden, maar 't blijft vreemd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:23 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat dacht je van het stenigen van je eigen kinderen onder de noemer dat het heksen zijn? In Afrika.
Of het verminken van de geslachtsdelen van meisjes? Dit gebeurt op meerdere plekken op de wereld.
Ik snap dat het leuk moet blijven maar een klein tegengewicht van de realiteit is naar mijn mening nooit mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |