Vergeet niet dat dit lang niet Barbara haar eerste hypocriete actie is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ach, k ga Barbara zeker missen. Ze was een waardevol personage. Vergeet niet dat Maxime eigenlijk de gene is die Barbara heeft lopen ophitsen, en heeft lopen stoken
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:31 schreef Wittekonijn het volgende:
Wat een goede aflevering was 2500e aflevering!!! Toen waren er nog spannende verhaallijnen... tegenwoordig gaat het (bijna) alleen maar over liefde. Verder vond ik de psycho Isabella altijd een erg leuk personage! Beter dan de grijze mussen die er nu rondlopen.
En mijn voorspelling voor de 3000e aflevering:Toen was Ludo blindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk ook al lang zeg, pfff
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Als het echt zou helpen lag het abortuscijfer onder Surinaamse vrouwen niet zo hoogquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou het echt niet leuk vinden als ze zich er zo makkelijk vanaf gaan maken met een miskraam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik had haar nieteens zo heel goed bekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:03 schreef J_TM het volgende:
De ervaren kijker heeft 'r al herkend; Snoes uit Vrouwenvleugel. Destijds veroordeeld omdat ze drugs aan kinderen verkocht, nu verkoopt ze ander gevaarlijk spul.
Ja, echt wanhopig hoe Barbara tegen haar blaft : "Laura, Charlie, Jef, iedereen... jij gaat ervoor zorgen dat ze mij weer mogen".quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:51 schreef Frey het volgende:
Alleen hopen dat ze straks niet allemaal Maxime de schuld gaan geven en Barbara vergeven.![]()
Dat zou pas een dieptepunt zijn.![]()
Tranen van vreugde bij iedereen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:50 schreef Leigh het volgende:
Ze wordt vast aangereden ofzo.
En dan staat iedereen alsnog te janken op de begrafenis.
Ze staan te dansen op haar graf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:50 schreef Leigh het volgende:
Ze wordt vast aangereden ofzo.
En dan staat iedereen alsnog te janken op de begrafenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |